Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Akkurat den der med at over 4381 damer fødte unger under konserten, ville jeg tatt med en gigantklype salt. En utendørskonsert er liksom ikke tilrettelagt for tusenvis av barnefødsler samtidig. Hvor kom alle jordmødrene fra isåfall? Var Roddern så sinnsvakt hot (i en alder av over 60) at damer bare ble spontant gravide og fødte ved øyenkontakt?

 

og hvordan foregikk det isåfall? Sto det bare noen tusen høygravide damer som plutselig mista vannet og måtte legge seg ned midt blant 1283291839218 mennesker for å sprute litt blod og gørr og føde.

 

My ass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror den siste kommentaren er klona fra et Chuck Norris fact. Den er noe med at Chuck er så mandig at sist han var dommer på et karatestevne i japan ble 2000 damer spontangravide og fødte små karatebabyer.

 

Dette er for øvrig registrert i Guiness rekordbok:

http://en.wikipedia.org/wiki/Rendez-vous_Houston

 

Jean-Michel Jarre sin konsert i 1986. Fra 1-1,5millioner tilskuere, og de brukte skyskrapere som skjermer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Akkurat den der med at over 4381 damer fødte unger under konserten, ville jeg tatt med en gigantklype salt. En utendørskonsert er liksom ikke tilrettelagt for tusenvis av barnefødsler samtidig. Hvor kom alle jordmødrene fra isåfall? Var Roddern så sinnsvakt hot (i en alder av over 60) at damer bare ble spontant gravide og fødte ved øyenkontakt?

 

og hvordan foregikk det isåfall? Sto det bare noen tusen høygravide damer som plutselig mista vannet og måtte legge seg ned midt blant 1283291839218 mennesker for å sprute litt blod og gørr og føde.

 

My ass.

Kan det vere at 4381 damer blei gravide "under" konserten?.. Enig med deg at så mange fødte er jo bare heilt absurd.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på en klementin og en mandarin?

Først og fremst at klementiner er stort sett stenfrie. Ellers lurer jeg på om kanskje mandarinen er noe bitrere og/eller surere også, uten at jeg skal si det for sikkert. Det ble vel slått fast i denne tråden for noen sider siden at det så å si bare er klementiner som forhandles i Norge, selv om folk kaller dem mandariner.

Lenke til kommentar
hvis astronauter fiser mens de jobber/fikser på romstasjonen o.l ute i verdensrommet, hvor blir det av gassen da? værende inne i drakta?

 

Hvis jeg ikke tar feil, har de en egen "tissepose" og en egen "dritepose". Det som er ukult er hvis den sprekker.

 

Da har jeg et nytt spørsmål ;) Hvordan fester man disse posene slik at det ikke renner ut over alt?

Endret av Stratosphere
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...