Bytex Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Akkurat den der med at over 4381 damer fødte unger under konserten, ville jeg tatt med en gigantklype salt. En utendørskonsert er liksom ikke tilrettelagt for tusenvis av barnefødsler samtidig. Hvor kom alle jordmødrene fra isåfall? Var Roddern så sinnsvakt hot (i en alder av over 60) at damer bare ble spontant gravide og fødte ved øyenkontakt? og hvordan foregikk det isåfall? Sto det bare noen tusen høygravide damer som plutselig mista vannet og måtte legge seg ned midt blant 1283291839218 mennesker for å sprute litt blod og gørr og føde. My ass. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Sto ingenting om at de var til stede på konserten. Mange av kommentarene på sida er bare sprøyt, men faktaene skal være greie nok. I hvert fall den med Rod Stewart. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Fy faen, så mange folk. Hvor stort område må det ha dekket? Og er det noen som har bilder av konserten? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg tror den siste kommentaren er klona fra et Chuck Norris fact. Den er noe med at Chuck er så mandig at sist han var dommer på et karatestevne i japan ble 2000 damer spontangravide og fødte små karatebabyer. Dette er for øvrig registrert i Guiness rekordbok: http://en.wikipedia.org/wiki/Rendez-vous_Houston Jean-Michel Jarre sin konsert i 1986. Fra 1-1,5millioner tilskuere, og de brukte skyskrapere som skjermer. Endret 12. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Akkurat den der med at over 4381 damer fødte unger under konserten, ville jeg tatt med en gigantklype salt. En utendørskonsert er liksom ikke tilrettelagt for tusenvis av barnefødsler samtidig. Hvor kom alle jordmødrene fra isåfall? Var Roddern så sinnsvakt hot (i en alder av over 60) at damer bare ble spontant gravide og fødte ved øyenkontakt? og hvordan foregikk det isåfall? Sto det bare noen tusen høygravide damer som plutselig mista vannet og måtte legge seg ned midt blant 1283291839218 mennesker for å sprute litt blod og gørr og føde. My ass. Kan det vere at 4381 damer blei gravide "under" konserten?.. Enig med deg at så mange fødte er jo bare heilt absurd. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Når de sier at det var 3,5 millioner mennesker på Rod Steward-konserten regner de med alle som var der av ymse årsaker, det var nemlig på nyttårsaften. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Hvis man har olje og vann i samme beholder og deretter skiller de mekanisk fra hverandre slik at man ikke ser noe olje i vannet. Vil det da smake olje av vannet? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Hva er forskjellen på en klementin og en mandarin? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Den ene eksisterer, den andre brukes ikke mer. Klementin er en krysning mellom mandarin og en annen sitrusfrukt, tror jeg. Endret 12. desember 2007 av Zaran Lenke til kommentar
GeO Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Hva er forskjellen på en klementin og en mandarin? Først og fremst at klementiner er stort sett stenfrie. Ellers lurer jeg på om kanskje mandarinen er noe bitrere og/eller surere også, uten at jeg skal si det for sikkert. Det ble vel slått fast i denne tråden for noen sider siden at det så å si bare er klementiner som forhandles i Norge, selv om folk kaller dem mandariner. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 hvis astronauter fiser mens de jobber/fikser på romstasjonen o.l ute i verdensrommet, hvor blir det av gassen da? værende inne i drakta? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 hvis astronauter fiser mens de jobber/fikser på romstasjonen o.l ute i verdensrommet, hvor blir det av gassen da? værende inne i drakta? Hvis jeg ikke tar feil, har de en egen "tissepose" og en egen "dritepose". Det som er ukult er hvis den sprekker. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) hvis astronauter fiser mens de jobber/fikser på romstasjonen o.l ute i verdensrommet, hvor blir det av gassen da? værende inne i drakta? Hvis jeg ikke tar feil, har de en egen "tissepose" og en egen "dritepose". Det som er ukult er hvis den sprekker. Da har jeg et nytt spørsmål Hvordan fester man disse posene slik at det ikke renner ut over alt? Endret 12. desember 2007 av Stratosphere Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Gaffateip! Endret 12. desember 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Hva er egentlig vitsen med juletre? Hva har det egentlig med jul å gjøre, altså bortsett fra at det er kos og sånn men jula handler jo egentlig om jesufødsel osv, og når begynte man med det? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Hva er egentlig vitsen med juletre? Hva har det egentlig med jul å gjøre, altså bortsett fra at det er kos og sånn men jula handler jo egentlig om jesufødsel osv, og når begynte man med det? Uten å være wiki-hore, så skal jeg fortelle deg at jeg TROR den skikken startet i Tyskland. Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Jævla billige flybilletter, takk! Restplasser før jul? Hvor får jeg tak i dem? Hvor bør jeg dra? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Jævla billige flybilletter, takk! Restplasser før jul? Hvor får jeg tak i dem? Hvor bør jeg dra? Dette minner meir om support enn eit snedig spørsmål Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Hvis jeg ikke tar feil, har de en egen "tissepose" og en egen "dritepose". Det som er ukult er hvis den sprekker. Hadde vært mer redd for andre ting skulle sprekke enn en bleie... Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 hva er support? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå