Khaffner Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg spiser litt på en marsipandeig som gikk ut på dato i september ifjor. sliter jeg nå? Du får nok diaré resten av desember. Neida, det er nok mest for smak og konsistens det går ut over når man overstiger datoen på marsipan. Dvs. jeg ser for meg at mandeloljen i mandlene kan bli harsk. Sukker/melis er bare et konserveringsmiddel. Din jævel, jeg brukte 3 sekunder på å legge merke til at du skrev det beroligende Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Men ordlyden kan i alle fall være en pekepinn. "Minst holdbar til" er vanligvis mye mer kritisk enn "best før". Har inntrykk av at det ikke er stor forskjell på de to. "Siste forburksdag" derimot bør man ikke overskride så mye. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hva vil det si at noe blir harskt, på molekylnivå? For eksempel mandelolje. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 At det blir æsj. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hvor får bilprogram som autofil og top gear tak i bilene ifra? Leier de dem? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hvor får bilprogram som autofil og top gear tak i bilene ifra? Leier de dem? Jeg gjetter på at produsentene låner dem ut da de får mye positiv omtale i retur. Kan være litt av grunnen til at Jan Erik Larssen alltid er like begeistret for hver eneste fillebil han kjører Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Nja, jeg tviler på at karer med nok lommepenger til å kjøpe en lamborghini eller ferrari kjøper biler etter hva de har sett på top gear eller autofil uansett.. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg gjetter på at produsentene låner dem ut da de får mye positiv omtale i retur. Kan være litt av grunnen til at Jan Erik Larssen alltid er like begeistret for hver eneste fillebil han kjører Det at du gjetter hjelper meg like mye som kristendommen gjør. Er det noen som vet? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hvor får bilprogram som autofil og top gear tak i bilene ifra? Leier de dem? De på Top Gear bruker faktisk noen av sine egne biler Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Top Gear låner biler. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hva vil det si at noe blir harskt, på molekylnivå?For eksempel mandelolje. At det oksyderer. Jeg fant ikke noe kjemisk formel for reaksjonen eller molekyltegning. At det blir æsj. Hva er den kjemiske formelen for "æsj"? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hva vil det si at noe blir harskt, på molekylnivå?For eksempel mandelolje. At det oksyderer. Jeg fant ikke noe kjemisk formel for reaksjonen eller molekyltegning. At det blir æsj. Hva er den kjemiske formelen for "æsj"? Tydeligvis oksidering Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 What the nissetroll said. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hva vil det si at noe blir harskt, på molekylnivå?For eksempel mandelolje. At det oksyderer. Jeg fant ikke noe kjemisk formel for reaksjonen eller molekyltegning. Er vel smørsyre som smaker og lukter æsj. Mulig noen forstår disse artiklene her bedre enn meg: http://en.wikipedia.org/wiki/Butyric_acid http://en.wikipedia.org/wiki/Butyric_acid Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Var Adam Smith for markedsøkonomi?Ville han at staten skulle la være å røre markedet og sette grenser, eller var det motsatt? Adam Smith var for. Smith formulerte den såkalte usynelige hånd - markedet vil automagisk regulere pris og tilgjengerlighet via etterspørsel og kjøpekraft. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hva er forskjellen på DVD+R og DVD-R ? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hva er forskjellen på DVD+R og DVD-R ? Det er to konkurrerende teknologier for skrivbare DVD-er. Men i dag har det lite å si hvilken man velger, siden DVD-brennere som takler begge deler har blitt såpass vanlige, og det er lite reelle forskjeller mellom disse to formatene. Men hvis du har en brenner som takler kun en av delene, må du selvsagt passe på at du har plater med rett format. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hva er forskjellen på DVD+R og DVD-R ? Det er to konkurrerende teknologier for skrivbare DVD-er. Men i dag har det lite å si hvilken man velger, siden DVD-brennere som takler begge deler har blitt såpass vanlige, og det er lite reelle forskjeller mellom disse to formatene. Men hvis du har en brenner som takler kun en av delene, må du selvsagt passe på at du har plater med rett format. greit, men jan spurte om forskjellen, alle vet det du skrev... noen som vet litt mer? lurer på dette jeg og Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hvilke dager får man 100% lønn? Jeg jobber på bensinstasjon hvis det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hvilke dager får man 100% lønn? Jeg jobber på bensinstasjon hvis det skulle ha noe å si. hæ? man får da 100% lønn hver mnd... men i desember får man halv skatt, hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå