Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Hvorfor lager noen motorsykler like mye lyd som en bil og andre som et fly?

I bygget jeg tidligere bodde var det parkeringsplasser på bakkeplan, og leilighetene startet fra etasje 2 og opp. En gang var det en kar som kjørte gjennom bygget på en motorsykkel som bråkte så mye at den satt i gang innbruddsalarmen på bilene den kjørte forbi. Var helt tivoli der når han var ferdig. Må være forferdelig slitsomt å kjøre på en sånn sykkel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I bygget jeg tidligere bodde var det parkeringsplasser på bakkeplan, og leilighetene startet fra etasje 2 og opp. En gang var det en kar som kjørte gjennom bygget på en motorsykkel som bråkte så mye at den satt i gang innbruddsalarmen på bilene den kjørte forbi. Var helt tivoli der når han var ferdig. Må være forferdelig slitsomt å kjøre på en sånn sykkel.

Det må vel gå sport i å bråke så mye som mulig? Kan ikke skjønne at dette er nødvendig om ikke.
Lenke til kommentar

Hvorfor synes jeg det er kjekt å rydde på jobb, men kjipt hjemme?

Samme her. Kan også fint bruke fritiden på å rydde og vaske servicebilen skikkelig.

Er forsåvidt også flinkere til å rydde i garasjen enn inne i huset. Har vel med interesser å gjøre. Er ikke like viktig for meg som for kona at det er strøkent inne. :p

Lenke til kommentar

Er på ferie i Italia nå, har kikka såvidt på TV og svippa innom et par filmer. Hvorfor er det slik at absolutt alt er dubba? Herregud jeg hater dubbing over alt på jord :p

Er kanskje ikke så rart de er dårlige i engelsk her.

Lenke til kommentar

Er på ferie i Italia nå, har kikka såvidt på TV og svippa innom et par filmer. Hvorfor er det slik at absolutt alt er dubba? Herregud jeg hater dubbing over alt på jord :p

Er kanskje ikke så rart de er dårlige i engelsk her.

De liker det slik og de er så gode til å dubbe at det høres bra ut. Det er noe helt annet enn Reisen til Julestjernen og Amerikanske dubbinger av anime. Men ja, det er sannsynligvis en av grunnene til at de ikke er så gode i Engelsk.

Endret av Han Far
Lenke til kommentar

Fordi musikksmak er tilegnet. Låten pløyer seg vei gjennom nervebanene, og litt etter litt trives man med de nye mønstrene. Popmusikk tar sikte på å benytte seg av smak som allerede er etablert. Derfor glemmer man den også fort, selv om den kan være grei der og da. Mer "utfordrende" musikk kan være mer tilfredsstillende fordi den aktiverer hjernen på en ny og ukjent måte. Hvis man hører mye på en ny type musikk, vil man begynne å like den etter hvert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er solbrent på magen etter en langhelg i London. Gått med tskjorte hver dag. Aldri uten.

Kan man virkelig bli solbrent under en tskjorte? :(

Svarte ikke du deg selv her?

Ja, noe jo du har bevis på. En t-skjorte gir ikke 100& beskyttelse mot sola.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...