Skurupu Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Hvorfor lager noen motorsykler like mye lyd som en bil og andre som et fly? I bygget jeg tidligere bodde var det parkeringsplasser på bakkeplan, og leilighetene startet fra etasje 2 og opp. En gang var det en kar som kjørte gjennom bygget på en motorsykkel som bråkte så mye at den satt i gang innbruddsalarmen på bilene den kjørte forbi. Var helt tivoli der når han var ferdig. Må være forferdelig slitsomt å kjøre på en sånn sykkel. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Hvorfor synes jeg det er kjekt å rydde på jobb, men kjipt hjemme? 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Du får betalt for det? Samme grunn til at jeg aldri driter hjemme. Sløsing av fritid. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Kanskje fordi du får betalt for det på jobb? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 I bygget jeg tidligere bodde var det parkeringsplasser på bakkeplan, og leilighetene startet fra etasje 2 og opp. En gang var det en kar som kjørte gjennom bygget på en motorsykkel som bråkte så mye at den satt i gang innbruddsalarmen på bilene den kjørte forbi. Var helt tivoli der når han var ferdig. Må være forferdelig slitsomt å kjøre på en sånn sykkel.Det må vel gå sport i å bråke så mye som mulig? Kan ikke skjønne at dette er nødvendig om ikke. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Hvorfor synes jeg det er kjekt å rydde på jobb, men kjipt hjemme? Samme her. Kan også fint bruke fritiden på å rydde og vaske servicebilen skikkelig. Er forsåvidt også flinkere til å rydde i garasjen enn inne i huset. Har vel med interesser å gjøre. Er ikke like viktig for meg som for kona at det er strøkent inne. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Er på ferie i Italia nå, har kikka såvidt på TV og svippa innom et par filmer. Hvorfor er det slik at absolutt alt er dubba? Herregud jeg hater dubbing over alt på jord Er kanskje ikke så rart de er dårlige i engelsk her. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 (endret) Er på ferie i Italia nå, har kikka såvidt på TV og svippa innom et par filmer. Hvorfor er det slik at absolutt alt er dubba? Herregud jeg hater dubbing over alt på jord Er kanskje ikke så rart de er dårlige i engelsk her. De liker det slik og de er så gode til å dubbe at det høres bra ut. Det er noe helt annet enn Reisen til Julestjernen og Amerikanske dubbinger av anime. Men ja, det er sannsynligvis en av grunnene til at de ikke er så gode i Engelsk. Endret 5. august 2018 av Han Far Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 I Polen dubba de bare rett over lydsporet virket det som. Kjempebra opplegg. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Aldri likt den teknikken, bortsett fra her: 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Hvorfor høres lyder utvendig lettere når du er inne i et hus, enn tilsvarende lyd inne i huset gjør hvis du befinner deg utvendig?Feks barneskrik. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Det er mye bakgrunnsstøy ute. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Hvorfor må man ved noen tilfeller høre en sang flere ganger før man starter å like den? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Fordi musikksmak er tilegnet. Låten pløyer seg vei gjennom nervebanene, og litt etter litt trives man med de nye mønstrene. Popmusikk tar sikte på å benytte seg av smak som allerede er etablert. Derfor glemmer man den også fort, selv om den kan være grei der og da. Mer "utfordrende" musikk kan være mer tilfredsstillende fordi den aktiverer hjernen på en ny og ukjent måte. Hvis man hører mye på en ny type musikk, vil man begynne å like den etter hvert. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg er solbrent på magen etter en langhelg i London. Gått med tskjorte hver dag. Aldri uten. Kan man virkelig bli solbrent under en tskjorte? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg er solbrent på magen etter en langhelg i London. Gått med tskjorte hver dag. Aldri uten. Kan man virkelig bli solbrent under en tskjorte? Svarte ikke du deg selv her? Ja, noe jo du har bevis på. En t-skjorte gir ikke 100& beskyttelse mot sola. 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Litt mer utfyllende informasjon kan du finne her: Can I Get Sunburned Through My T-shirt? Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Kan du skinne en lommelykt gjennom et vevd stoff er det ganske stor sjanse for at du kan bli solbrent gjennom det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Det finnes billige drillpumper, men finnes det drillkompressorer også? Tenkte det kunne vært kjekt å ha til å blåse opp badeleker på tur, uten å måtte ha kablet tilkobling eller en dyr batteridrevet kompressor. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Hva er den beste måten å feste "fundamentet" til en trehytte på? Å spikre/bore og ellers ødelegge treet bør man vel helst unngå? Er det best å klemme noe rundt stammen, f.eks. med bolter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå