Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvis du kunne laget en klone av deg selv, ville du gjort det? Altså genmodifisert fosteret til ei gravid dame til å ha akkurat den samme genkoden som deg selv.

 

Korfor det?

 

Mye gøyere å lage barn på gamlemåten :)

 

 

Det er ingenting i det scenarioet som hindrer den typen moro du sikter til i like stor grad som uten kloningen.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvorfor er valutakursen jeg ser på EUR/NOK på nett/app/valutasider, lavere enn det jeg egentlig betaler? Jeg betaler alltid med euro i butikkene for å betale i norske er såklart mye dyrere, men likevel står det i skandiabanken at kursen er sånn 9.6 mens på valutasider står det sånn 9.36.

Hvorfor er det annerledes? Da er det ingen vits å se på valutasider ...

Lenke til kommentar

Hvis du kunne laget en klone av deg selv, ville du gjort det? Altså genmodifisert fosteret til ei gravid dame til å ha akkurat den samme genkoden som deg selv.

Jeg hadde lagd en klone av meg selv i kvinnelig form, og steril.

 

Desverre, alt jeg har nå er ei som ikke vil slippe tak, og skal spørre meg om alt mulig rart og vil hjelpe og sånt der piss. Det er ganske irriterende. Er vel bedre enn å være alene, antar jeg. Det startet med en bag for å overnatte, og plutselig hadde hun fikset en jævla kommode til seg selv. Og nå sitter jeg her med ei dame som har tatt over et helt rom. (Jeg har et soverom for kun klær, hun tok soverom #2 til klær)

 

Hun er fin og kan gjøre mye bedre enn meg, så jeg er usikker på om det er bare svindel hvis hun har sett noe av posten min.

 

Samma faen, hun har tvingt seg inn i huset mitt her i norge, og vil enda ha sex så jeg godtar det. (Ja, det er småhinting til å få unge allerede).

Endret av Dr Jones
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er strafferammene for kuppforsøk i Norge? Sliter litt med å google lover, synes det var interessant.

 

Forskjellige bestemmelser i straffeloven kapittel 17 rammer forskjellige aspekter av begrepet statskupp. Strafferammen er fengsel fra 14 dager til 21 år. Militær straffelov har livstidsstraff.

 

Hvis du tenker på Tyrkias nylige kuppforsøk vil det antagelig bedømmes som et grovt angrep på de høyeste statsorganers virksomhet, jf. straffeloven § 116 jf. § 112 bokstav c. Dette gjelder imidlertid kun for sivile. For militære gjelder militær straffelov § 52 første ledd og annet ledd, hvoretter livstid i fengsel kan idømmes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva er strafferammene for kuppforsøk i Norge? Sliter litt med å google lover, synes det var interessant.

 

Forskjellige bestemmelser i straffeloven kapittel 17 rammer forskjellige aspekter av begrepet statskupp. Strafferammen er fengsel fra 14 dager til 21 år. Militær straffelov har livstidsstraff.

 

Hvis du tenker på Tyrkias nylige kuppforsøk vil det antagelig bedømmes som et grovt angrep på de høyeste statsorganers virksomhet, jf. straffeloven § 116 jf. § 112 bokstav c. Dette gjelder imidlertid kun for sivile. For militære gjelder militær straffelov § 52 første ledd og annet ledd, hvoretter livstid i fengsel kan idømmes.

 

Hvorfor var de så dum at de puttet ned riflene sine?

Det er jo bedre å dø, enn å sitte i 90 år i fengsel.

 

Jeg trodde dette var katelysten til WW3. Takk gud for at jeg tok feil.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Hvorfor var de så dum at de puttet ned riflene sine? 

 

Det er jo bedre å dø, enn å sitte i 90 år i fengsel.

 

Er det? La meg sitere et gammelt arabisk eventyr.

 

 

 

One day, while Nasreddin was visiting the capital city, the Sultan took offense to a joke that was made at his expense. He had Nasreddin immediately arrested and imprisoned; accusing him of heresy and sedition. Nasreddin apologized to the Sultan for his joke, and begged for his life; but the Sultan remained obstinate, and in his anger, sentenced Nasreddin to be beheaded the following day. When Nasreddin was brought out the next morning, he addressed the Sultan, saying "Oh Sultan, live forever! You know me to be a skilled teacher, the greatest in your kingdom. If you will but delay my sentence for one year, I will teach your favorite horse to sing."

The Sultan did not believe that such a thing was possible; but his anger had cooled, and he was amused by the audacity of Nasreddin's claim. "Very well," replied the Sultan, "you will have a year. But if by the end of that year you have not taught my favorite horse to sing, then you will wish you had been beheaded today."

 

That evening, Nasreddin's friends were allowed to visit him in prison, and found him in unexpected good spirits. "How can you be so happy?" they asked. "Do you really believe that you can teach the Sultan's horse to sing?" "Of course not," replied Nasreddin, "but I now have a year which I did not have yesterday; and much can happen in that time. The Sultan may come to repent of his anger, and release me. He may die in battle or of illness, and it is traditional for a successor to pardon all prisoners upon taking office. He may be overthrown by another faction, and again, it is traditional for prisoners to be released at such a time. Or the horse may die, in which case the Sultan will be obliged to release me."

 

"Finally," said Nasreddin, "even if none of those things come to pass, perhaps the horse can sing."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...