Chris93 Skrevet 14. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2016 Hvem i faen bruker printere nå? Mange, veldig mange. Hilsen tidligere servicetekiker. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2016 Jau, bruker skriver mangfoldige ganger iløpet av en arbeidsdag, og intet av det eg skriver ut går tilbake til dataen. Så argumentet er tynt. Føler nesten at for hver nye digitale løsning tredobles papirbruken. Papirløst samfunn ja... Vits. 1 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 (endret) Som designer skriver jeg ut noe stadig vekk, ikke minst for fargekontroll. Fargene på skjerm (RGB) er rett og slett sjelden lik fargene på print/trykk (CMYK). Man kan jo ikke erstatte plakater, flygeblad, t-skjorter, rolluper, bannere, skilt og lignende med minnepenner, i hvert fall ikke foreløpig ... Endret 15. juli 2016 av SeaLion 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 (endret) Jeg er heldig, da. Jeg hater skrivere, og når jeg først skal faktisk bruke skriveren, så er blekket tørket ut. Her, ta i mot litt godvilje i fra meg for dere som må bruke skrivere Endret 15. juli 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 Har mange kollegaer som knapt tør å ta i smarttelefoner. På jobben skrives det ut mye, selv om alt bare kunne ha blitt mailet. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 Fastlegen min bruker printer fra rundt 1990. Trofast og pålitelig. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 Lurer på hvor langt det er mulig for kjønnshår å vokse. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 De stopper etter noen centimeter. Har du virkelig aldri latt de gro vilt? Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 Har mange kollegaer som knapt tør å ta i smarttelefoner. På jobben skrives det ut mye, selv om alt bare kunne ha blitt mailet. Ja hvorfor sende mail når man kan være med på å ødelegge regnskogen samtidig som man lager merarbeid for seg selv. \o/ Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg er heldig, da. Jeg hater skrivere, og når jeg først skal faktisk bruke skriveren, så er blekket tørket ut. Etter å ha skiftet til laserskriver har jeg ikke det problemet lenger. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 De stopper etter noen centimeter. Har du virkelig aldri latt de gro vilt? Hår stopper ikkje å gro. De faller ut og blir erstattet av nye hår Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 De stopper etter noen centimeter. Har du virkelig aldri latt de gro vilt? Hår stopper ikkje å gro. De faller ut og blir erstattet av nye hår Har de ikke da stoppet? AtW Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 De stopper etter noen centimeter. Har du virkelig aldri latt de gro vilt? Hår stopper ikkje å gro. De faller ut og blir erstattet av nye hår Har de ikke da stoppet? AtW Kverulant Hår vokser i roten, ikkje i toppen slik som en plante. Så hårveksten er kontinuerlig, sjølv om håret faller ut Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 http://www.viviscal.com/hair-growth-cycle Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 Har mange kollegaer som knapt tør å ta i smarttelefoner. På jobben skrives det ut mye, selv om alt bare kunne ha blitt mailet. Ja hvorfor sende mail når man kan være med på å ødelegge regnskogen samtidig som man lager merarbeid for seg selv. \o/ For min del: Fordi en rekke klienter, herunder praktisk talt alle offentlige etater og domstolene, krever fysiske brev. For det første fordi det er det infrastrukturen deres er bygget for å takle (og departementene er ikke villige til å dele ut nok penger til å endre det). Det er først de siste årene at e-postmottak har vært noe i nærheten av mulig å stole på for kommunikasjon med en offentlig etat. For det andre fordi det i mange tilfeller er et lovfestet krav. Forvaltningsloven krever f.eks. at klager skal fremmes på papir, det samme gjør domstollovgivningen. For det tredje fordi det i de tilfellene hvor det ikke er et lovfestet krav (f.eks. i Skatteetaten med Altinn, eller i medhold av eForvaltningsforskriften) er enten infrastrukturen ikke lagt opp for representasjon (hverken NAVs Dine Sider eller Altinn er lagt opp for dette), ellers er det dyrt (eForvaltningsforskriftens krav om sikker digital signatur for at en elektronisk klage skal anses signert), ellers er det svak kunnskap i forvaltningen om reglene rundt elektroniske kommunikasjonsmuligheter (forrige gang jeg sendte en elektronisk autentisert e-klage i tråd med eForvaltningsforskriftens regler fikk jeg tilsendt en utskrift av min egen klage med beskjed om å signere fysisk og returnere). Så nei, elektroniske løsninger er faktisk ikke praktikabelt for alt ennå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 De stopper etter noen centimeter. Har du virkelig aldri latt de gro vilt? Hår stopper ikkje å gro. De faller ut og blir erstattet av nye hår Er ikke det bare en myte? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 (endret) Korreksjon. Fant ut av det, han har hode. Burde sett det (mer lys, han har bøyd det ned så alt gikk sammen). Endret 15. juli 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 Hvis du kunne laget en klone av deg selv, ville du gjort det? Altså genmodifisert fosteret til ei gravid dame til å ha akkurat den samme genkoden som deg selv. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 Vet ikke hva jeg skulle med meg selv. Men andre (feks noen du har likt) kunne kanskje være noe. Noen avdød i familie, goe venn, kjære..Kjo. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2016 Du ender opp med en enegget tvilling. Ikke den samme personen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå