Kjøleskap Skrevet 4. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2016 Er det problematisk å bruke proteinpulver som har gått ut på dato for flere år siden? Det smaker liker jævlig som den dagen jeg kjøpte det og jeg har ikke daua enda, men er det noen andre ulemper? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2016 Jeg kan ikke tenke meg at det er noen ulemper hvis det har stått tørt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2016 Jeg googlet det, og dette svaret dukket opp: http://www.shape.com/healthy-eating/diet-tips/it-safe-use-expired-protein-powder Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 4. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2016 Åkei, da kjører jeg på. Blir vel ferdig med bøtta i sommer om jeg trener nok. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2016 Kan man arve gjeld? La oss si mine foreldre hadde mer gjeld enn verdier, og begge dør. Jeg antar at jeg ikke kan si ja takk til verdiene, og nei takk til gjelden, men har man muligheten til å frasi seg arven, eller kan man bli tvunget til å overta gjelden? Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 4. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2016 Ikke klag. Jeg fikk en gang en arabisk sjåfør som la ut om den jødiske konspirasjonen, og at holocaust var oppspinn. Tomprat er tross alt bedre enn kontroversiell politikk og religiøs propaganda. Men du kan jo i hvertfall argumentere med fakta mot slike ting, selv om religiøse personer er de verste/vanskeligste å argumentere med. Når det gjelder tomprat så er det så og si umulig å argumentere, så lenge man ikke har samme jobb/yrke/interesse. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2016 (endret) Kan man arve gjeld? La oss si mine foreldre hadde mer gjeld enn verdier, og begge dør. Jeg antar at jeg ikke kan si ja takk til verdiene, og nei takk til gjelden, men har man muligheten til å frasi seg arven, eller kan man bli tvunget til å overta gjelden? Man arver ikke gjeld om man ikke samtykker det, men da tar de alt det andre også. Kan ikke si at man vil ha huset, men ikke lånet på huset. Det betyr at eneste grunn til å ta imot arv som er gjeld er for å beholde eiendeler og håpe de blir mer verdt, evt at den symbolske verdien er stor. Eller man kort og godt overtar et normalt belånt hus f.eks og ønsker å bo der e.l. Endret 4. mai 2016 av Jotun Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2016 (endret) Men du kan jo i hvertfall argumentere med fakta mot slike ting, selv om religiøse personer er de verste/vanskeligste å argumentere med. Når det gjelder tomprat så er det så og si umulig å argumentere, så lenge man ikke har samme jobb/yrke/interesse. Tviler på at f.eks en taxisjåfør syntes det er spennende at en annen taxisjåfør har kjørt en vanlig person fra ett sted til ett annet heller. For det er oftest på det nivået det er på Endret 5. mai 2016 av aklla Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 4. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2016 Kan man arve gjeld? La oss si mine foreldre hadde mer gjeld enn verdier, og begge dør. Jeg antar at jeg ikke kan si ja takk til verdiene, og nei takk til gjelden, men har man muligheten til å frasi seg arven, eller kan man bli tvunget til å overta gjelden? Ved dødsfall går boet til skifte. Skiftet kan være offentlig eller privat. Ved offentlig skifte tar ingen ansvar for gjelden, men arvingene får heller ingenting før gjelden er betalt. Ved privat skifte må arvingene ta selvskyldneransvar for gjeld. Ingen er forpliktet til å ta på seg et slikt ansvar. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 Hvis man lar iskrem, feks sånne store bokser på 2 liter smelte helt ned, og så legger den i fryser igjen etter 3-4 dager: Blir det da helt i orden is igjen, eller er den forandret/ødelagt? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 Den føles iallefall mindre "luftig" etter å ha smeltet og blitt nedfrosset igjen. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 De blir jo full av iskrystaller, så ikke noe deilig å spise. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 Den blir ødelagt. Det er store mengder luft i iskrem som slipper ut ved smelting og endrer konsistensen. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 Om du berre sett isen rett i frysaren så blir den flat og full av iskrystaller. Men om du rører i den under frysinga (slik som når du lager heimelaga is) så skal det ikkje være noke problem å bruke smelta kjøpeis som utgangspunkt. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 Er det vanlig at de som bor på Scandic hotellene får bånd på armen som viser at de bor der? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 Er det vanlig at de som bor på Scandic hotellene får bånd på armen som viser at de bor der? Tror du får sende dem en mail. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Er det vanlig at de som bor på Scandic hotellene får bånd på armen som viser at de bor der? Har aldri opplevd det, det nærmaste eg kjem på er navnelappar når eg er på konferanser. Men det er sjølvsagt ikkje utenkelig at enkelte hotell har problemer med at uvedkommande går inn på hotellet og forsyner seg med gratis frokost, benytter badebasenget eller andre fasilitetar som er tilgjengelig for betalande gjestar, og at hotellet dermed har sett seg nødt til å merke sine gjestar. Men vanlig kan det ikkje være. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Hm nei, de sier selv at de ikke merker gjestene med bånd men damen og venninner har fått det på armen på Scandic Sola ... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Resepsjonisten markerer de, så bartenderen skal skjenke de dritings... 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Aldri opplevd å få bånd i norge, har bodd litt rundt omkring på hoteller i norge men ikke blitt merket på noen som helst måte. Heller ikke i syden heller, men der hender det vel sikkert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå