Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Hvordan uttaler man: 48 645 390 dollar

og 13 321 468 dollars

på engelsk eller norsk?

Førtiåttemillion-sekshundreogførtifemtusen-trehundreognitti dollar

Trettenmillion-trehundreogtjueentusen-firehundreogsekstiåtte

Fourty eight million six hundred and fourty five thousand three hundred and ninety

Thirteen million three hundred and twenty one thousand four hundred and sixty eight

Redigert: Glemte thousand.

Redigert2: Småsnusk :blush:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satt og hørte på musikk på bussen i dag og kom til å tenke på en litt snedig ting. Når jeg hadde på headsettet hørtes det ut som om musikken ble spilt av inne i hodet mitt. Ikke litt på høyre og litt på venstre siden. Mens når jeg tok bort ene høytaleren på venstre side hørte jeg tydelig at det var fra høyre side musikken kom fra.

Kanskje et litt dumt spørsmål, men det fikk meg vertfall til å undres litt.

Lenke til kommentar

Lurer på hvorfor mozell light reagerer med mandarinskall!

For nettopp, så helte jeg mozell over mandaringskallet, formet som en liten kopp.. Det bruste og poppet (akkurat som det poppispulveret som vi spiste i barndommen). Var litt artig.. Følre meg som en kjemiker..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Supahfly, Slevin@ Ok, takk det :) Viste ikke helt hva det var. Har bare hørt og lest man absolutt ikke skal spise de, så vil bare vite hva som kan skje :) Nysgjerrig.

.Marcus@ Ok, takk. Har alltid lurt på hva det er, så. Skal ikke spise de hvert fall :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

For nettopp, så helte jeg mozell over mandaringskallet, formet som en liten kopp.. Det bruste og poppet (akkurat som det poppispulveret som vi spiste i barndommen). Var litt artig.. Følre meg som en kjemiker..

Er nok en kjemisk reaksjon der - lurer på om det er noen syrer som har et oppgjør :)

Tipper citrussyre og karbonsyre (kullsyre)?

Lenke til kommentar

Er nok en kjemisk reaksjon der - lurer på om det er noen syrer som har et oppgjør :)

Tipper citrussyre og karbonsyre (kullsyre)?

Kanskje jeg skal nerde meg med mitt eget hjemmelagde forsøk i kjemitimen neste uke :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...