Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Hvordan uttaler man: 48 645 390 dollarog 13 321 468 dollars på engelsk eller norsk? Førtiåttemillion-sekshundreogførtifemtusen-trehundreognitti dollar Trettenmillion-trehundreogtjueentusen-firehundreogsekstiåtte Fourty eight million six hundred and fourty five thousand three hundred and ninety Thirteen million three hundred and twenty one thousand four hundred and sixty eight Redigert: Glemte thousand. Redigert2: Småsnusk Endret 22. november 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) -edit.... fikk svar på det Endret 22. november 2007 av Schnell Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Satt og hørte på musikk på bussen i dag og kom til å tenke på en litt snedig ting. Når jeg hadde på headsettet hørtes det ut som om musikken ble spilt av inne i hodet mitt. Ikke litt på høyre og litt på venstre siden. Mens når jeg tok bort ene høytaleren på venstre side hørte jeg tydelig at det var fra høyre side musikken kom fra. Kanskje et litt dumt spørsmål, men det fikk meg vertfall til å undres litt. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kanskje et litt dumt spørsmål, men det fikk meg vertfall til å undres litt. Jeg ser ikke spørsmålet engang. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvorfor høres det ut som om musikken spilles av inne i hodet og ikke på høyre og venstre side av hodet. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Fordi man har stereoperspektiv i hørselen, som vil sentrere lydbildet i midten av ørene hvis ørene får lik stimulans. Er ihvertfall rett prinsipp, kjenner ikke til de anatomiske begrensningene etc. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvor lang tid tar det å seile over Atlanterhavet fra øst til vest (under normale forhold) i en stor seilbåt? Med stor tenker jeg på en på rundt 40-50 fot. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Eg lurar på. Kvifor er det eit lite "hakk" nederst i logoen på Tuborg sine glas flasker. Er dette berre ein design ting eller har det ein funkjsjon? Dersom grunnen er ein "design ting" kvifor er ikkje det hakket på boksane eller logoar som er trykkte utanom flaskene. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvor lang tid tar det å seile over Atlanterhavet fra øst til vest (under normale forhold) i en stor seilbåt? Med stor tenker jeg på en på rundt 40-50 fot. Hvor mange knop gjør båten? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Å seile hinter vel egentlig til å ta ibruk vinden? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Båten gjør 9 knop med motor, men tanken var egentlig å seile. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Dere vet slike poser med små kuler i, man får når man kjøper klær/sko? Hva er det? Og hva skjer hvis man spiser de? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det er et stof som fjerner fuktighet. Spise dem ? Vet ikke. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Lurer på hvorfor mozell light reagerer med mandarinskall! For nettopp, så helte jeg mozell over mandaringskallet, formet som en liten kopp.. Det bruste og poppet (akkurat som det poppispulveret som vi spiste i barndommen). Var litt artig.. Følre meg som en kjemiker.. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det er silica-gel, som har evnen til å ta opp en god del vannmolekyler i hvert molekyl på mikronivå - brukes derfor til avfukter. Å spise det vil nok ikke være så lurt. Tipper det enten er litt smågiftig eller er tilsatt noe lumskheter som gjør at du brekker deg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Supahfly, Slevin@ Ok, takk det Viste ikke helt hva det var. Har bare hørt og lest man absolutt ikke skal spise de, så vil bare vite hva som kan skje Nysgjerrig. .Marcus@ Ok, takk. Har alltid lurt på hva det er, så. Skal ikke spise de hvert fall Endret 22. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Lurer på hvorfor mozell light reagerer med mandarinskall!For nettopp, så helte jeg mozell over mandaringskallet, formet som en liten kopp.. Det bruste og poppet (akkurat som det poppispulveret som vi spiste i barndommen). Var litt artig.. Følre meg som en kjemiker.. Er nok en kjemisk reaksjon der - lurer på om det er noen syrer som har et oppgjør Tipper citrussyre og karbonsyre (kullsyre)? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Lurer på hvorfor mozell light reagerer med mandarinskall!For nettopp, så helte jeg mozell over mandaringskallet, formet som en liten kopp.. Det bruste og poppet (akkurat som det poppispulveret som vi spiste i barndommen). Var litt artig.. Følre meg som en kjemiker.. Er nok en kjemisk reaksjon der - lurer på om det er noen syrer som har et oppgjør Tipper citrussyre og karbonsyre (kullsyre)? Kanskje jeg skal nerde meg med mitt eget hjemmelagde forsøk i kjemitimen neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå