Kahuna Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Skremt av keisersnitt-arr? Det aner meg at jeg drar opp aldersgjennomsnittet på dette forumet*... Det kan også bety at hun har barn fra før av da Selvfølgelig betyr det det men når du bikker 30 må du før eller siden innse at å utelukke mødre vil gjøre utvalget på kjøttmarkedet ganske dårlig. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) *Hvordan er egentlig alderssammensetningen på diskusjon.no? I følge denne pollen er de fleste 16 og 17 år gammel. Halvparten av forumet er mellom 14 og 17 år. Men dette var for ~4 år siden, men vil tippe at en ny poll ville sett ganske lik ut egentlig. Flere slike ting finner du her. Jeg lærte av 1/4 på forumet er trøndere. Endret 21. november 2007 av smoothie Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvorfor kjenner jeg ikke smerte etter at jeg kutta meg? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Hvorfor kjenner jeg ikke smerte etter at jeg kutta meg? fordi at det ikke var dypt nok kanskje. eller at du er sint, da blir smerten svakere, i allefall på meg. premium er du helt idiot? tenkt på at de som kutter seg kanskje slite med noe? ikke alle er gale etter oppmerksomhet. Endret 21. november 2007 av ecko Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Eller kanskje det er et 'reint' kutt som unngår nerver eller kutter dem så pent at de ikke skjønner at de har blitt kuttet? Tror vel papirkutt er noe av det vondeste sånt sett, pitte lite ubetydelig kutt som gjør vondt som bare rakkern. Kjør en skarp kniv inn til beinet derimot...pft... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Se på bildene jeg posta på forrige side..... Edit; side 390 Endret 21. november 2007 av Supahfly Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hvorfor er noen beskjedne? hvorfor er noen slik at de kan gjøre alt uten å bli flau eller redd? har det med oppvekst å gjøre? ligger det i gener og dna? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Tror ikke det har med gener å gjøre nei(eller jo på en måte kanskje, en som har "superstjerne" utseende har vel kanskje(men ikke nødvendigvis) bedre selvtillit enn en som har "nerdete" utseende) Men ellers så har det vel mye med oppveks og miljø og gjøre ja Det tror/mener jeg Endret 21. november 2007 av daruu Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Er det noen som har prøvd å klone ett menneske? Eventuelt at noen har klart det? Endret 21. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Lys blir trukket inn i sverte hull slik at vi ikke ser lyset. Går lyset fortere en normalt når det blir utsatt for den kraftige gravitasjonen til et svart hull? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Er det noen som har prøvd å klone ett menneske? Eventuelt at noen har klart det? Nei, ingen har prøvd det enda. Det er vel pga. at det er ulovlig i omtrent alle landene som har kompentanse til å fullføre en menneskekloning. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Trur at besjedenhet kommer ifra oppveksten, miljø blant annet. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hvorfor er noen beskjedne? hvorfor er noen slik at de kan gjøre alt uten å bli flau eller redd? har det med oppvekst å gjøre? ligger det i gener og dna? Det har helt med miljøet man vokser opp i å gjøre. I de sjeldnere tilfellene opplever man sosial angst eller kanskje til og med fobi. Det er derimot vanlig, spesielt blant ungdommer, å ha så dårlig selvtillit/ta seg selv så høytidlig at man ikke tør å gjøre noe som kan medføre at du dummer deg ut foran folk. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Apropos arvestoffer og miljø. Er det noen her som kan noe om motstandskraft, og om det er arvestoffrettet eller miljø? Jeg og min kjære tvillingbror er éneggede tvillinger og har dermed helt likt arvestoff. Vi har blitt kalt inn til intervju og for å ta noen tester om det er dna eller om det er miljø. Forskningsobjekter Noen som veit hva jeg kan vente meg? Endret 21. november 2007 av Milt Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Finnes det en rekord for størst samling av kinobiletter? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 premium er du helt idiot? tenkt på at de som kutter seg kanskje slite med noe? ikke alle er gale etter oppmerksomhet. Nå oppfattet ikke jeg det som om Supahfly kuttet seg selv med vilje da. Var mest ment som en dårlig spøk. Hvorfor ser forresten månen så mye større ut når den er lavt på horisonten? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvorfor? Kanskje hjernen vår synes månen blir så mye mindre når den er rammet inn av masse ingenting i forhold til når den kan sammenliknes med noe tett på. Hjernen vår er mye flinkere til å sammenligne ting enn å finne absolutte størrelser. Og ja, jeg *har* prøvd å måle størrelsen på månen og den var ikke uventet like stor om den sto høyt på himmelen som når den var nær horisonten. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Aner ikke hvor jeg ellers skal skrive dette, så tar det her. Når man spiller Joker på Tv, ser tallrekka til hver person f.eks slik ut : 0-1-8-7-6 Her har man altså 5 plasser hvor et tall fra 0-9 kan stå. Jeg diskuterer heftig med foreldrene mine hvor mange forskjellige kombinasjoner man kan få ut av dette. Jeg lurer aldeles ikke på hvor mange det er, for det er nøyaktig 100,000. Alt fra 0-0-0-0-0 til 9-9-9-9-9. Det jeg egentlig lurer på, er om det er et nettsted der jeg kan få regna det ut og gi dem "skikkelig" bevis, da logikk tydeligvis er en fin bil som man ikke har hørt om enda Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det er jo egentlig ikke noe å regne på, men du kunne jo skrive opp alle kombinasjonene og spørre om de ser om det er noen kombinasjoner du har glemt. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det tar jo en SMULE tid å skrive alt det ned da, men jeg har brukt det argumentet mot dem også. Sagt at dersom de gjør det, er det ikke mulig å skrive inn en ny kombinasjon som ikke står der fra før.. Men nei. Hadde også store problemer for 2-3 år siden med å få dem til å innse at bredbånd ville bli mye billigere for oss.. Vi hadde modem og betalte vel 2000 i måneden pga jeg var mye på internett. Men å forstå at 350,- i måneden for bredbånd var billigere enn 2000 for modem er jo forståelig nok vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå