Crowly Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Verdens rekorden i å holde pusten er 22 minutter: http://en.wikipedia.org/wiki/Stig_Severinsen http://www.dailymail.co.uk/news/article-2712984/The-Man-Who-Doesn-t-Breathe-World-record-diver-hold-breath-underwater-22-MINUTES.html Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Dæven 22 minutter? Og han fikk ikke en hjerneskade? Nei jeg syns ikke det er verdt å holde pusten så lenge og risikere å bli skada Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 22 minutter, men ikke på vanlig dødelig luft. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Er det i dag teknisk mulig å lage f.eks en blender som får strøm fra en induksjonskoketopp? Luftet jeg nettopp tidenes idé? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Er det i dag teknisk mulig å lage f.eks en blender som får strøm fra en induksjonskoketopp? Luftet jeg nettopp tidenes idé? Ja Nei AtW Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Lade tannkosten på koketoppen er jo et annet alternativ. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 En annen mulighet er å lade telefonen i mikrobølgeovnen, siden den støtter mye høyere effekt enn man får over USB. 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 En annen mulighet er å lade telefonen i mikrobølgeovnen, siden den støtter mye høyere effekt enn man får over USB. Smelter ikke telefonen da? Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Er det i dag teknisk mulig å lage f.eks en blender som får strøm fra en induksjonskoketopp? Luftet jeg nettopp tidenes idé? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Hudspesialister sier så fint at man beholder brunfargen lengre og hjelper mot flassing, dersom man skrubber huden først før man skal sole seg for å få vekk døde hudceller. Vel, jeg har skrubbet før de siste gangene jeg har vært i solstrøk (brukt solkrem hele tiden) men så går det en uke eller to hjemme før jeg begynner å flasse der jeg skrubbet meg.. Hva skjer? Endret 24. april 2015 av Lami Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Er du flink å smøre deg med fuktighetskrem ETTER du har kommet hjem? Huden trenger fuktighet etter den har vært utsatt for mye sol Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Smørt meg med fuktighetskrem så og si hver dag. Sånn 5 av 7 dager i uken. Endret 24. april 2015 av Lami Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Er det i dag teknisk mulig å lage f.eks en blender som får strøm fra en induksjonskoketopp? Luftet jeg nettopp tidenes idé? har dette IKEA bordet innbygd vekt ? det kom jo opp hvor mange gram eggene veide i videoen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Jepp. Koster 199,90. Genialt. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Er det ulovlig å poste spam på forumer? Jeg mener vi har lover mot sms-spam og epost-spam. Kommer slik spam under dette? Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Er det i dag teknisk mulig å lage f.eks en blender som får strøm fra en induksjonskoketopp? Luftet jeg nettopp tidenes idé? har dette IKEA bordet innbygd vekt ?det kom jo opp hvor mange gram eggene veide i videoen Bordet er, som du ser i tittelen, produsert i 2025 så det er vanskelig å svare deg i detalj. Om det er kameraet over bordet som anslår vekt eller en totalvekt i hele bordet er det uansett en flott idé EDIT: så nettopp videoen igjen, hun sier tydelig "use the BUILT-IN scales". Endret 24. april 2015 av toth Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 vel . nå kan det være farlig å spå fremtiden . det er alltid noen blir annerledes en det man tror jeg har sett en del programmer der man lager prototyper på ting som snart skal komme på markedet Som regel blir det aldri noe av det mens enkelte ting dukker opp en del år senere en kombinasjon av spisebord og induksjonsovn er neppe den beste løsningen Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 en kombinasjon av spisebord og induksjonsovn er neppe den beste løsningen Det er jo genialt! Holder maten varm ^^ 2 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) en kombinasjon av spisebord og induksjonsovn er neppe den beste løsningen Det er jo genialt! Holder maten varm ^^ hadde det bare vært det så er det ok men hva med alt annet som kan bli varmet opp uten at det er meningen ? spesielt hvis man sitter og skriver på pcen samtidig som noen lager mat Det er ikke alt i pcen som er av plast Endret 25. april 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Akkurat som med bilen det. Er jo deilig med oppvarmet ratt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå