Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å bruke orde falle på noe som strengt tatt ikke kommer nærmere skaper bare forvirring.

Nei. Du skaper forvirring.

så lenge du bruker ord som har en betydning under forutsetning at man burde forstå  at ordet har en helt annen betydning så lager du bare kaos

jeg bruker orde under de forstøtningene det er met at de skal være.

jeg lager ikke nye slik du gjør

Lenke til kommentar

å bruke orde falle på noe som strengt tatt ikke kommer nærmere skaper bare forvirring.

Kun for deg, og noen få andre som sliter med å forstå nye konsepter. :)

Her er jeg uenig. Fritt fall i fysisk sammenheng er én ting, men å insistere på at "å falle" er en korrekt og lett forståelig måte å beskrive bevegelsen til himmellegemer er bare arrogant. Det er ikke engang i vanlig bruk blant fysikere, bortsett fra i det øyeblikk man prøver å forklare hva gravitasjon har med banemekanikk å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Etter hvert som Telenor øker datakvotene, eller kundene er smarte og bytter til Netcom/Banzai som allerede har levelige kvoter, blir det mindre og mindre grunn til å lagre store mengder data på mobilen.

For noen år siden spådde sikkert mange at du ville ha hele filmsamlingen med deg i lomma, men realiteten har blitt streaming med Spotify, Netflix og YouTube.

Lenke til kommentar

Jeg har sett mange her som sier de savnet han :)

Ja vi savnet han. Og deg også, velkommen tilbake :)

dere om det.

nå er det fullt opp av ignorerte innlegg, samt quoting av ignorte innlegg, som ikke blir ignorerte.

*sukk*

Endret av -iL-
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eeh.. det der skjønte jeg ikke noe av tror jeg. Fullt opp av inorerte og qouting ikke ignortere? Hva er det, hvor?

vet ikke hva du snakker om for noe. Sorry :hm:  

Du kan ignorere brukere, og da får man mange ignorerte innlegg, men man får også opp andre innlegg som quoter den ignorerte brukeren.

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar

Man hører hele tiden om menn og kvinner i samboerforhold som aldri klarer å bli enig om hvorvidt dolokket skal opp eller ned.

Hva er det egentlig de maser om? Kan de ikke bare åpne /lukke det etter behov?

Det skal igjen for å hindre at små partikler av det du har gjort i dass ikke spruter ut over badet når du trekker ned.

Lenke til kommentar
Lite spørsmål om lands økonomi.

Luxemburg har GDP på 66 856 $.

Norge på andreplass med 47 246 $

USA ligger på 45 665 $

Hvis vi trekker i fra "Natural resources" så ser bildet slikt ut:

Norge -10.9 % = 42 096 $

USA - 1.2% = 45 117 $

Kan man si Norge er top tre rikeste land, selv sett bort i fra olja?

(per innbygger)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...