Sexylubb1 Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 å bruke orde falle på noe som strengt tatt ikke kommer nærmere skaper bare forvirring. Nei. Du skaper forvirring. 2 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 å bruke orde falle på noe som strengt tatt ikke kommer nærmere skaper bare forvirring. Nei. Du skaper forvirring. så lenge du bruker ord som har en betydning under forutsetning at man burde forstå at ordet har en helt annen betydning så lager du bare kaos jeg bruker orde under de forstøtningene det er met at de skal være. jeg lager ikke nye slik du gjør Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 å bruke orde falle på noe som strengt tatt ikke kommer nærmere skaper bare forvirring. Kun for deg, og noen få andre som sliter med å forstå nye konsepter. man kan for pokker la være omdefiner betydningen av gamle konsepter når det bare lage kaos Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 å bruke orde falle på noe som strengt tatt ikke kommer nærmere skaper bare forvirring. Kun for deg, og noen få andre som sliter med å forstå nye konsepter. Her er jeg uenig. Fritt fall i fysisk sammenheng er én ting, men å insistere på at "å falle" er en korrekt og lett forståelig måte å beskrive bevegelsen til himmellegemer er bare arrogant. Det er ikke engang i vanlig bruk blant fysikere, bortsett fra i det øyeblikk man prøver å forklare hva gravitasjon har med banemekanikk å gjøre. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg mener "å falle" innebærer at man beveger seg nærmere bakken på grunn av tyngdekraften. Det holder ikke at tyngdekraften virker på en, den virker jo på alle, alltid, uten at man kan si at man faller av den grunn. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Vil det være grenser for hvor mye man kan lagre på mindre og mindre dingser?Feks: Kan vi regne med at 1TB + kan lagres på en liten mobil om si 10 år, eller blir det umulig? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg tror det er en grense, men 1 TB er neppe noe problem rent teknisk. Om folk gidder å betale for det på en mobil er en annen sak. Produsentene satser heller på skytjenester. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Atomic-scale magnetic memory Det er vel omtrent så langt vi har kommet? Noe mer kompakt enn atom nivå er et stykke utenfor boksen. Med mindre man kommer på noe ingen har tenkt på enda. Edit: Partikkelbasert lagring? Neutrino-basert? Endret 19. april 2015 av 2ball_ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Etter hvert som Telenor øker datakvotene, eller kundene er smarte og bytter til Netcom/Banzai som allerede har levelige kvoter, blir det mindre og mindre grunn til å lagre store mengder data på mobilen. For noen år siden spådde sikkert mange at du ville ha hele filmsamlingen med deg i lomma, men realiteten har blitt streaming med Spotify, Netflix og YouTube. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Ok. Men lagring på nett er ikke helt samme som å ta vare på det selv syns jeg. Stoler aldri helt på det.Mobil var bare et eksempel da siden den er liten. Endret 19. april 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Bruker tek.no frilansere og hvordan blir man en? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Hva slags datastrukturer er egnet til å lagre markering i regneark (det blå under)? Husk at det brukeren kan markere "uendelig" til høyre eller nedover. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Bruker tek.no frilansere og hvordan blir man en? Tek bruker frilansere. Ta kontakt med fagredaktør Kurt Lekanger på epost. Se kontaktinfo her. Har man ok skriveferdigheter og et relevant tema så ordner det seg sikkert. 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Jeg har sett mange her som sier de savnet han Ja vi savnet han. Og deg også, velkommen tilbake dere om det. nå er det fullt opp av ignorerte innlegg, samt quoting av ignorte innlegg, som ikke blir ignorerte. *sukk* Endret 20. april 2015 av -iL- 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Eeh.. det der skjønte jeg ikke noe av tror jeg. Fullt opp av inorerte og qouting ikke ignortere? Hva er det, hvor?vet ikke hva du snakker om for noe. Sorry 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Eeh.. det der skjønte jeg ikke noe av tror jeg. Fullt opp av inorerte og qouting ikke ignortere? Hva er det, hvor? vet ikke hva du snakker om for noe. Sorry Du kan ignorere brukere, og da får man mange ignorerte innlegg, men man får også opp andre innlegg som quoter den ignorerte brukeren. AtW 2 Lenke til kommentar
Centrux Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Hvorfor opplever folk forskjellige sanser (smak især) forskjellig? Noen liker paprika f.eks. - andre ikke. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Man hører hele tiden om menn og kvinner i samboerforhold som aldri klarer å bli enig om hvorvidt dolokket skal opp eller ned. Hva er det egentlig de maser om? Kan de ikke bare åpne /lukke det etter behov? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Man hører hele tiden om menn og kvinner i samboerforhold som aldri klarer å bli enig om hvorvidt dolokket skal opp eller ned. Hva er det egentlig de maser om? Kan de ikke bare åpne /lukke det etter behov? Det skal igjen for å hindre at små partikler av det du har gjort i dass ikke spruter ut over badet når du trekker ned. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Lite spørsmål om lands økonomi. Luxemburg har GDP på 66 856 $. Norge på andreplass med 47 246 $ USA ligger på 45 665 $ Hvis vi trekker i fra "Natural resources" så ser bildet slikt ut: Norge -10.9 % = 42 096 $ USA - 1.2% = 45 117 $ Kan man si Norge er top tre rikeste land, selv sett bort i fra olja? (per innbygger) http://stats.oecd.org/Index.aspx?DataSetCode=PDB_LV http://wdi.worldbank.org/table/3.15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå