Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Flere ting. Noen har reservert seg: http://www.spiegel.de/international/germany/low-number-of-objections-germans-unfazed-by-google-street-view-a-724369.html

Og så var det noe med at Google måtte slette mange data etter et personvernssøksmål. De hadde vet et uhell samlet inn wifi-data som ikke var lovlig å samle inn. Jeg lurer på om jeg leste at i Tyskland måtte de slette alt som var samlet inn på disse turene (inkl. bilder), mens i andre land slapp de unna med å kun slette wifi-dataene, men dette er bare en gjetning.

http://www.wired.co.uk/news/archive/2013-04/22/google-germany-fine

http://www.wired.co.uk/news/archive/2013-06/21/google-data-street-view

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke Middelhavet varmere enn Atlanterhavet?, en skulle tro det, men har vært i Spania flere somre med veldig kaldt vann i havet (stranden) og nå er jeg i Florida påsken med sånn 25C (ja!!) i vannet.

Tipper det har med golfstrømmen å gjøre, den ser ut til å passere sterkt rett forbi Florida. Men vet ikke om det er det da. 

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Når man ikke får klikkbar lenke på brukernavnet sitt, slik elgen har nå, er kontoen slettet eller bannet. 

Så kan dere jo selv tenke hva som har skjedd...

Kan vi få vite hvorfor en bruker ble slettet eller bannet hvis man lurer på?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Brukerkontoen finnes ikke lenger.

Jo, den finnes. Søk på "den andre elgen".

Hvorfor kan man ikke besøke profilen uanset? Man kan det på kvinneguiden men der kan man bare gå inn om man er medlem og pålogget :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg savner den andre elgen egentlig, rart å komme tilbake og se så mange brukere utestengt men samtidlig så var han ikke akkurat vennlig mot mange av modsa og adminsa her så jeg er helt ærlig ikke noe overrasket /:

Lenke til kommentar

Har ikke han Elgen litt språk og skrivevansker? Syns jo det virker litt lumpent å utestenge noen da. Mennesker er jo ikke være like, og visse hensyn bør vel tas :(

Men nå vet jeg jo ikke grunnen da. Kanskje han har meldt seg ut selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel ikke så mye som kan gjøre at profilen hans er slik?

Det jeg mente var at jeg ikke vet hvorfor forumet fungerer slik at profiler blir utilgjengelig i slike situasjoner. 

Informasjon om brukere er dog ikke noe moderatorer kan snakke så mye om, vi har taushetsplikt.

Lenke til kommentar

Tenkte ikke om hva som evt har skjedd og evt. hvorfor, men hva som har skjedd med profilen, altså om den er bannet, blitt deaktivert etter eget ønske, deaktivert av Elgen selv(om det er mulig), eller noe annet.

Er dette info man kan gå ut med?

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...