Poor Leno Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jepp. Men det er ikke noe perverst/kinky. Må være noe internt... Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Lurer på hvordan det er å ha sex med en sexolog Lenke til kommentar
Bruker001 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg er med på at det kan fungere bra med slangen koblet rett til masken (på rett sted), og at man bevarer den normale funksjonen til gassmasken. Men dette gjør jo at man må ha en ganske høy strøm av gass, for at man ikke skal puste inn mye normal luft i samme slengen? Det er ikke så nøye om det blir litt resirkulasjon. Gassmaska er forresten laget sånn at man skal puste inn med munnen og ut med nesen. Lufta strømmer bare den retninga den skal. Fra slangen og inn i munnen. Fra nesen og ut. Dykkermasker fungerer ganske likt. Det med posen er en god idé, men det vil vel ikke funke med tanke på at man skal kunne kvitte seg med avfallsgasser? Hvis man har posen der er man jo nødt til å ha et lufttett system, som medfører at man ikke kan puste ut igjen?Hvordan fungerer en dykkermaske? Tror den kan ha en veldig lignende funksjon jeg leter etter. Joda, det vil fungere fint. Posen er kun på inntaket. Ikke der lufta slipper ut. Enkle ventiler sørger for at lufta kun strømmer riktig vei. Jeg visste ikke dette fundamentelle angående gassmasker, men tenkte meg at det var slik i dykkermasker. Da vil det vel alt det nevnte fungere ganske greit. Det er en ting som ikke faller helt på plass ennå: Hvordan vil en bevisstløs person oppføre seg med en gassmaske? Må man puste inn med munnen og ut med nesa, og vil en bevisstløs person automatisk kunne gjøre dette? Hvordan puster en bevisstløs person i det hele tatt? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Lurer på hvordan det er å ha sex med en sexolog Finn en og prøv. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kristin Spitznogle hadde vært no, hu er jo pen i tillegg. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvor langt kan kroppen strekkers før det deles Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 I eindel space-filmar o.l. eg har sett, seier ei stemme i ein høgtalar f.eks. «T minus xx:xx minutter til oppskyting.» Kva står T-en for? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Time regner jeg med, (tiden tingen skjer) - sec Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Når er det lov til å bruke tåkelys og parkerings lys, bortsett fra når man har parkert eller det er tåke. Kan man bruke det når det er mørkt sammen med fjernlys? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Man kan bruke tåkelys når det er veldig mørkt, veldig svingete veier og/eller veldig tett snøfall. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Man kan bruke parklys sammen med tåkelys om dagen, men når det er mørkt er det lengre ikke lov å bruke denne kombinasjonen. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Hva er reglene rundt å ta "nyheter" fra andre og publisere dem selv ( altså med kilde å da)? Leser budstikka ved frokosten på jobben, merker at de klarer å få en halv side med bare nyheter fra gamer/akam/hardware/kultur.no De har et fast halv side der, greit nok at de skriver "melder XXXXX" i slutten. Men ofte så står det en liten artikel, litt info først og så står det kansje i midten "XXX melder YYYY" og så en avslutting. Det får det til å se ut som om de har kommet med historien selv, og bruker bare litt info fra XXXX. Kansje litt dorlig forklart, men jeg synes det er sleipt. Edit, budstika artikel man ser det ikke så klart av denne, men her gir de også et inntrykk av at det er de som har testet den, mens de egentlig bare henviser til harware. De artiklene jeg snakker om står i papir utgaven som jeg dessverre ikke har tilgang til atm. Endret 10. november 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Man kan bruke parklys sammen med tåkelys om dagen, men når det er mørkt er det lengre ikke lov å bruke denne kombinasjonen. Så det er lov til å bruke tåkelys og parkeringslys om dange men ikke når det er mørkt? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 I eindel space-filmar o.l. eg har sett, seier ei stemme i ein høgtalar f.eks. «T minus xx:xx minutter til oppskyting.» Kva står T-en for? Oppskytnignstidspunktet kalles ofte for T (tiden det hender noe). T=0 er det øyeblikket. T=-10 sekunder er 10 sekunder før hendelsen. T=10 sekunder = 10 sekunder etter hendelsen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Man kan bruke parklys sammen med tåkelys om dagen, men når det er mørkt er det lengre ikke lov å bruke denne kombinasjonen. Jeg regner med du snakker om det å stå parkert på dagtid nå? For parklysene skal jo bare brukes når man står i ro = parkert for å gi singal om at man står i ro. Så snart man kjører skal man vel skifte over til kjørelys, og evt. tåkelys om det er nødvendig på grunn av værforholdene. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skal spørsmålstegnet eller utropstegnet komme først?! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Man skal ikke avslutte en setning med både spørsmålstegn og utropstegn. Man må velge for å holde seg innenfor grammatikkens regler. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) har mennesker ferdig innstilt parringstid inni hodene våre? har vi hatt det før? eller er vi klare hele tiden. Endret 10. november 2007 av ecko Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Fra puberteten til overgangsalderen mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå