Sewero Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvilken temperatur holder glørene i en sigarett? Bump. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Mister man stemmen dagen etter f.ek konsert hvis man har skriket høyt elns eller skjer det litt senere? Egen erfaring tilsier at det kan skje umiddelbart eller over natten, alt etter hvor hardt det har gått for seg. kk, for jeg begynte å kjenne igår at stemmen ble litt opp og ned igår, men etterhvert så fikk jeg bare vondt i halsen og stemmen ble litt mere normal.. Idag har jeg bare vondt i halsen, men merker at stemmen går opp til tider når jeg skal si noe langt noe eller "presser på" men ikke sånn som igår;P Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvor lang tid tar det for hasj å komme ut av systemet? Var nemlig på fest igår hvor det var idioter som røyket, og jeg kjenner det sitter i klærene nå, så spørsmålet er om noe jeg eventuelt har fått i meg forsvinner før permen min er slutt i enden av uken. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 En gylgen regel er vel å holde seg unna tisseprøver på en måned Men du røyka jo ikke, så sjansjen for at du fikk noe serlig i deg er liten. Luft klærene og dusj. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Dessuten skal vel ikke du få problemer om noen andre røyket hasj? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du vil ikke ha fått nok THC i deg til at det vises på en urinprøve / blodprøve, slapp av. Og du vil få problemer om du tester positivt, selv om du sutrer og sier at det er pga. passiv røyking. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvilken temperatur holder glørene i en sigarett? Bump. Varierer garantert. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvilken temperatur holder glørene i en sigarett? Bump. Varierer garantert. Temperature without drawing:Side of the lit portion: 400 deg C (or 752 deg F)Middle of the lit portion: 580 deg C (or 1112 deg F)Temperature during drawing:Middle of the lit portion: 700 deg C (or 1292 deg F) Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Regner med at en røyk har to temperaturer, en når man trekker inn og en når den bare brenner. Den der man trekker inn vil være varmere, finnes sikkert tall på dette på nettet, men jeg orker ikke google nå. edit :F5 ftw Endret 4. november 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er stearin noe problem å få vekk fra klær? Om det ikke går bort i vanlig vask, hva må til? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er stearin noe problem å få vekk fra klær? Om det ikke går bort i vanlig vask, hva må til? Jeg er ganske sikker på at det går bort i vask Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Legg plagget i fryseren før du vasker det. Når det har blitt passe kaldt, kan du faktisk bare løfte av store deler av stearinflekken. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg er ganske sikker på at det går bort i vask Tja, jeg har en stearinflekk som er klistra til en genser, som ikke går av i vask. Men her snakker vi å kline stearin inn i stoffet alt man har. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg er ganske sikker på at det går bort i vask Tja, jeg har en stearinflekk som er klistra til en genser, som ikke går av i vask. Men her snakker vi å kline stearin inn i stoffet alt man har. Kan jeg spørre om hvorfor du gjorde det? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er stearin noe problem å få vekk fra klær? Om det ikke går bort i vanlig vask, hva må til? stearin fra fakkelbokser sitter jævli bra på klær. det tok mangevasker før klærne mine ble fri for den dritten. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har da sølt stearin på meg selv mange ganger, og det har gått bort i vanli vask. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kan jeg spørre om hvorfor du gjorde det? Ja, det kan du. Jeg gjorde det ikke selv. Vet ikke engang om noen gjorde det, men jeg oppdaget iallfall at det var stearin klistra til gensern. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sikker på at det er stearin? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Sikker på at det er stearin? hahahahaha :!: sprut sprut! sprøsmålet mitt: hvorfor har amerikanske biler automatgir? jeg vil ha en gammel kraftig amerikaner, men de jeg har funnet har automatgir. http://finn.no/finn/car/object?finnkode=96...6febzzido600550 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11...6febzzido597562 det er flere. det går sikkert å søke etter manuelt gir, men det er ikke det jeg spør om. Endret 4. november 2007 av ecko Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 min teori: Amerikanere flest vil sikkert ha biler med minst 3-liter, og jeg tror det er mer behagelig å kjøre en 3-8 liters maskin med automat, enn manuell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå