ATWindsor Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Nei men jeg er ikke noe insekt heller., så hva er poenget ? Hvis ingen insekt kan fly så burde svaret være at ingen av insektene kan fly. Men nå vet man jo at ihvertfall at de fleste insektene kan fly Hva er poenget ditt? Hva i alle dager har det med om innsekter kan fly og ikke om de er krypdyr? AtW Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hva er poenget ditt? Hva i alle dager har det med om innsekter kan fly og ikke om de er krypdyr? AtW Det har jeg svart på Det er ingen krypdyr som flyr Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det har jeg svart på Det er ingen krypdyr som flyr http://snl.no/flygende_slanger Flygende slanger, praktsnoker, Chrysopelea,krypdyrslekt i underfamilien tresnoker, som lever høyt oppe i trær i Sørøst-Asia. De kan spile ut sidene så kroppen blir flat og kan derved foreta sveveflukt fra tre til tre eller ned på bakken. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det har jeg svart på Det er ingen krypdyr som flyr Selv om det hadde vært riktig, så sier det oss absolutt ingenting når ikke alle kakerlakker flyr. (selv om de er innsekter) AtW Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Selv om det hadde vært riktig, så sier det oss absolutt ingenting når ikke alle kakerlakker flyr. (selv om de er innsekter) AtW har du lest hva jeg skrev jeg vet at det finnes en del dyr som flyr ned fra tretoppene . strengt tatt så flyr de ikke men svever slik man gjør med glidefly Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Nå bruker du tullelogikk. Er Per en stein? Neivel, da er han et tre. Fordi ingen steiner er et tre. Hvilket fører til poenget med mitt spm om du flyr. Fordi med din logikk er du da et krypdyr, siden ingen krypdyr flyr, og du ikke flyr. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Bør filterkaffe holdes i en mørk beholder eller kan man bruke et norgesglass? Og hva har det egentlig å si når det står at produkt X bør holdes i en mørk beholder? Endrer det karakter selv om det ikke står så veldig lenge? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg har alltid lært at kaffe skal oppbevares skjermet for lys (var på kaffekurs en gang). Hvorfor kan jeg derimot ikke svare deg på. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Nå bruker du tullelogikk. Er Per en stein? Neivel, da er han et tre. Fordi ingen steiner er et tre. Hvilket fører til poenget med mitt spm om du flyr. Fordi med din logikk er du da et krypdyr, siden ingen krypdyr flyr, og du ikke flyr. Du forstod ikke poenget her Poenget var at f.eks flyve ekorn svever ned som om det har innebygd en fallskjerm. Et slik dyr svever gjennom luften som om man gjør med et glidefly. Det er likevel ingen ful. Det jeg skrev var at ikke alle insekter kunne fly men de fleste kunne det Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Du forstod ikke poenget her Poenget var at f.eks flyve ekorn svever ned som om det har innebygd en fallskjerm. Et slik dyr svever gjennom luften som om man gjør med et glidefly. Det er likevel ingen ful. Det jeg skrev var at ikke alle insekter kunne fly men de fleste kunne det Men hva har det med krypdyr å gjøre? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg lurer på om elgen gjør seg til, eller om han faktisk er så original som han fremstår som. 9 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Sånne skrivebøker med linjerte sider, hvordan lager de linjene? Tenkte først trykk, men blir ikke det dyrt i forhold til salgsprisen? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Men hva har det med krypdyr å gjøre? med kakelaker mener du ? Så vit jeg kan huske så kan ikke kakelakker flyt selv om de har vinger Spørmålet var om de var noe annet en insekter siden de løper på bakken krypdyr beveger seg på på bakken Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 med kakelaker mener du ? Så vit jeg kan huske så kan ikke kakelakker flyt selv om de har vinger Spørmålet var om de var noe annet en insekter siden de løper på bakken krypdyr beveger seg på på bakken Det er ikke slik at alle dyr som ikke flyr er krypdyr. Kun øgler, slanger, krokodiller og sånt er krypdyr. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hva i alle dager er det du har for deg nå Elgen? Kakerlakk er da ikke et krypdyr, det er et insekt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 kan griser fly? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Tåler en fryseboks å stå ute i -30 grader? Tenkte å kjøpe meg en fryseboks, men pga plass mangel må den stå ute i ytterboden som ikke er isolert. Vil den ta skade av det? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 kan griser fly? Nei, men 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Tåler en fryseboks å stå ute i -30 grader? Tenkte å kjøpe meg en fryseboks, men pga plass mangel må den stå ute i ytterboden som ikke er isolert. Vil den ta skade av det? Tror du vil slite med is på kompressordelen.... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Nei, men strutser kan faktisk fly Du skjønte vell at det var et tulle spørsmål? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå