Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg driver og tar kjøretimer nå og kjører en eller annen bmw. De (kjøreskolen) har installert en dings med digitalt display som måler fart, bensinforbruk og sikkert mye annet. Men denne dingsen ligger hele tida 3-5 km/h lavere enn nåla. Hva kan jeg stole på?

Lenke til kommentar
Dama mi gav blod her om dagen... 500mm...

Hvor fort reproduserer hun det tapte?

Tipper ho ikkje ga ein halv meter blod? ^^

Uansett, blod bli skifta ut heile tida og nytt blod blir laga heile tida... Om du pisser gult f.eks. er det gamle kvite blodceller ;)

Lenke til kommentar
Du har nok lov til å kjøre med mopeden din på en islagt fjord ja. Det gikk ihvertfall før, da foreldra mine kjørte bil på isen fra Nøtterøy til Færder :p

Eehhh, for det første ligger Tjøme i mellom Nøtterøy og Færder...og sist havet frøys til der vil eg tru var den forrige istid ^^,

Jeg hørte det er ca. 30 år siden du kunne kjøre bil til Færder, og det var ikke uvanlig at isen frøs mellom Moss og Horten frem til da. Isbrytere var mye brukt for at skipstrafikken skulle fungere, men det var da, riktignok ikke siste istid.

Dette er blant de endringer eldre folk innimellom nevner når drivhuseffekten diskuteres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...