Coffey Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) De smarte terroristene får andre til å dø for Allah. De smarteste bygger droner. Endret 17. mars 2013 av Coffey 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 hvorfor begynte de å lage det i det hele tatt da? ingen bruker det jo For å skape konkurranse mot Google og få sin del av kaka? Søkemotorene tjener haugevis av penger for reklame og betalte topptreff. Så uten andre søkemotorer ville Google hatt monopol på den inntekten. Jeg leste at i april i fjor hadde Bing 15 % av all søketrafikken, og jeg antar den har økt til nå. Husk at den følger med som standard søkemotor til Internet Explorer og Xbox, og de to har mange brukere til sammen. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Rart det ikke er fler, med tanke på hvor vanskelig det er å bytte Bing med Google.. Det var jo nærmest en formel man måtte følge. Bytte språk og greier, herregud som jeg knota. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg har lest meg litt opp på regler rundt øvelseskjøring, men det er noe jeg ikke helt finner. Som bakgrunnsinfo har jeg all opplæring man trenger for å øvelseskjøre med en ledsager som er 25 år eller mer, og har hatt lappen sammenhengende de siste 5 årene. Det jeg lurer på er om jeg kan øvelseskjøre med en svenske som bor i Norge, men har tatt lappen i Sverige og er svensk statsborger. Han er selvsagt over 25 og har hatt lappen de siste 5 årene. Det nærmeste jeg fant info om er at jeg ikke har lov til å øvelseskjøre i noen andre land enn Norge, men det svarer jo ikke helt på spørsmålet. Takk for svar. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Svaret er ikke åpenbart, og følger ikke direkte av trafikkopplæringsforskriften - på den ene side innebærer EØS-anerkjennelsesbestemmelsene at hans førerkort er gyldig i Norge som det ville vært i Sverige. På den annen side er formålet med ledsagerordningen å gi føreropplæring - noe som faktisk fordrer kunnskap om norske trafikkregler og -forhold. Det finnes intet entydig svar på spørsmålet ditt. Du må kontakte Statens Vegvesen. 1 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 ring politiet i din kommune å hør med de Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Fordi de (Microsoft Bing) har like mye ressurser som Google til å lage en velfungerende søkealgoritme, i tillegg til at de prioriterer annerledes i forhold til hva som skal komme først av treff. Hvis Microsoft har like store ressurser tilgjengelig som Google for å lage en søkemotor, er det litt snodig at de beviselig har kopiert Googles kildekode: http://www.zdnet.com/photos/does-bing-copy-google-search-the-evidence-screenshots/6190648 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hvis Microsoft har like store ressurser tilgjengelig som Google for å lage en søkemotor, er det litt snodig at de beviselig har kopiert Googles kildekode: http://www.zdnet.com...enshots/6190648 Det var faktisk en skrivefeil. Jeg mente at de ikke har like store ressurser tilgjengelig. 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 ring politiet i din kommune å hør med de Politiet tør aldri å svare med mindre de er 110% bombesikre. Spurte en gang om det var noe problem å importere et 4,5mm luftgevær. Ingen turte å si ja siden lovteksten sa "opp til 4,5 mm". Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) mange som sier de har ringt politiet for svar angående øvelseskjøring... Endret 18. mars 2013 av BFF-BattleFieldForever Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Politiet tør aldri å svare med mindre de er 110% bombesikre. Spurte en gang om det var noe problem å importere et 4,5mm luftgevær. Ingen turte å si ja siden lovteksten sa "opp til 4,5 mm". Så det er ulovlig med høyere kaliber? Jeg kjøpte et luftgevær med 5,5mm diameter i en norsk nettbutikk for 3-4 år siden. Det krevde ingen lisens eller lignende, som jeg visste om i hvertfall. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Finnes det et postkontor på Gardermoen flyplass? Må sende noen bøker i retur og har ikke mulighet noen annen plass. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hvor får en taki hestestek i Norge? Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Sett fillet av hest på div Meny Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Så det er ulovlig med høyere kaliber? Jeg kjøpte et luftgevær med 5,5mm diameter i en norsk nettbutikk for 3-4 år siden. Det krevde ingen lisens eller lignende, som jeg visste om i hvertfall. Kjøpte du før det var registreringspliktig? (eller heter det lisenspliktig?) Endret 18. mars 2013 av Ozelot Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Så det er ulovlig med høyere kaliber? Jeg kjøpte et luftgevær med 5,5mm diameter i en norsk nettbutikk for 3-4 år siden. Det krevde ingen lisens eller lignende, som jeg visste om i hvertfall. 5,5 krever tillatelse så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hvor får en taki hestestek i Norge? Findus har en del. Spøk til alvor; jeg vil tippe du får det hos enkelte slaktere og muligens noen butikker med ganske godt utvalg. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Kjøpte du før det var registreringspliktig? (eller heter det lisenspliktig?) Det vet jeg ikke, ettersom det var nytt for meg at det var lisenspliktig. Jeg husker ikke nøyaktig dato, men jeg mener jeg kjøpte det i 2008. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Det er som media har påpekt, vanskelig å få tak i hestekjøtt for tiden fordi alle vil ha det. Men det vil sikkert gi seg. Har litt lyst på hestebiff selv. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hvor får en taki hestestek i Norge? Sjekk http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.10921980 og http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/jaeren/Mmm_-nydelig-hestebiff-3127240.html#.UUd7-XDlMTw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå