Isbilen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 1. Ja 2. Det er et system som gjør at bilen girer ned når du gir flat pedal, slik at forbikjøringer, bratte oppoverbakker og andre situasjoner du trenger litt ekstra pønsj, går lettere. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvorfor tar det ca dobbelt så lang tid å ta toget fra Trondhjem til Steinkjer som det tar å kjøre bil?Jeg trodde toget gikk fortere enn bilen... Er det pga. toget stopper over alt, eller? Det stopper mange ganger ja men først og fremst så er nesten alle jernbanelinjer i dette landet bygget for nesten 100 år siden. Med andre ord ikke optimisert for at dagens innbyggere skal komme seg fort fram. Når politikere snakker om å "satse jernbanen" betyr det *aldri* at det skal legges mer jernbane. Bare høyere avgifter på bilbruk og snus og at man kanskje moderniserer de togsettene som går på umoderne og overfylte skinner. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kan jeg sende en fil på 1.8 GB via Gmail ? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kan jeg sende en fil på 1.8 GB via Gmail ? Prøv da Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvordan tøyer man ut bicepsen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ikke med å runke, hvertfall. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvordan tøyer man ut bicepsen? Still deg opp mot en vegg og legg håndflaten mot veggen så innsiden av albueleddet også vender inn mot veggen. Legg andre hånda mellom albuen og brystkassa og press innsiden av albuen inn mot veggen med brystet. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Ikke med å runke, hvertfall. For your information, jeg ble støl etter boksetrening og Kahuna; tusen takk, men det virket ikke, eller så misforsto jeg. Endret 26. oktober 2007 av khaffner Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kan jeg sende en fil på 1.8 GB via Gmail ? Prøv da Får bare opp "Prøv igjen om litt" Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hva heter de skateboardene som ligner litt på små surfebrett med hjul på ? De et mer ovale .. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Du tenker nok på "longboards". Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 På filmer ser man gjerne at noen bryter seg inn ved å ta kredittkortet i dørsprekken ved låsen, romstere litt inni der, og døra går lett opp. Hvordan fungerer dette? Eller er det bare fake? Takker for svar Lenke til kommentar
ecko Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 På filmer ser man gjerne at noen bryter seg inn ved å ta kredittkortet i dørsprekken ved låsen, romstere litt inni der, og døra går lett opp. Hvordan fungerer dette? Eller er det bare fake? Takker for svar kanskje slik? jeg aner ikke http://www.wikihow.com/Open-a-Door-With-a-Credit-Card Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kan jeg sende en fil på 1.8 GB via Gmail ? Prøv da Får bare opp "Prøv igjen om litt" Maks vedleggstørrelse er på 20 MB: http://mail.google.com/support/bin/answer....&topic=1517 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 På filmer ser man gjerne at noen bryter seg inn ved å ta kredittkortet i dørsprekken ved låsen, romstere litt inni der, og døra går lett opp. Hvordan fungerer dette? Dette gjorde vi med alle typer stive kort på gymnaset (gammelt ord for videregående). Klasserommene hadde smekklås (og fraværsprotokollen lå i skuffen på kateteret). Låsestykket på smekklåser er skrådd i forkant for at låsestykket skal dyttes inn i døra når man dytter igjen døra. Ved å stikke et stivt kort eller lignende i dørsprikka og inn på innsiden av låsestykket kan man dytte låsestykket inn i døra (ved å presse på skråflaten på låsestykket) og døra kan åpnes. Mer moderne smekklåstyper (bruker bl.a på biler og hotellromdører) har mer komplekse låsestykker som skal hindre denne typen dirking, dessuten har moderne dører gjerne en utvendig flens som gjør at dørsprikka ikke er direkte tilgjengelig. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvordan kan LHC finne ut om at Higgs-partiklene eksisterer eller ikke? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 http://www.youtube.com/watch?v=9m3ipumGA1s hvorfor er pistolen sensurert? det vises etter 4:18 i videoen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvis man har et strengeinstrument stående og man spiller en løs streng, vil den noen gang stoppe HELT? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 På grunn av friksjon så vil den nok stoppe, men det vil hele tiden være litt bevegelse i gulvet og i lufta som vil påvirke strengen. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 http://www.youtube.com/watch?v=9m3ipumGA1s hvorfor er pistolen sensurert? det vises etter 4:18 i videoen. lit OT på det: dam han lingna på Ryder i GTA:SA trur det er sånn navnet hans staves men vet ikke hvorfor det er sensurert jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå