Hellemyr Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er Wee Man fra jackass død, hvist ja, hvordan døde han? Og 13,500 kopierte jeg fra wikipeida. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nei, hvis han hadde vært det hadde det vel stått på den offisielle hjemmesiden hans. http://www.wee-man.com/ Du er nok offer for nok en kult-kjendis-er-død-vandrehistorie. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er Wee Man fra jackass død, hvist ja, hvordan døde han? Og 13,500 kopierte jeg fra wikipeida. En i klassen min sa at han døde i tørketrommelen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 http://www.wee-man.com/ Hjemmesiden er sist oppdatert for 16 dager siden og nyhetsseksjonen er ikke oppdatert siden 24. februar. Så hvis det har skjedd nå nylig så har de uansett ikke fått det med på den siden. Men det ser uansett ut til å være en gammel vandrehistorie fra høsten 2006 når jeg søker på nettet. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja, de ryktene har gått rundt lenge.. Tipper han ikke avkrefter noe å sånt fordi han får mye oppmerksomhet for det Lenke til kommentar
ecko Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 hvilket stoff og hved hvilket inntak gjør at narkisser får den merkelige og gjennkjennelige stemmen? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvor kan man få kjøpt tomme, gjerne ferdigvaskede glassflasker? Helst 0,33l gjennomsiktige glassflasker. Kan jo alltids kjøpe Julebrus på glass, men da hadde jeg ødelagt tennene, skal nemlig ha 80 stk. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Tror du kan få tak i det hos http://vinspesialisten.no/. Eller liknende butikker. Edit: Mulig vinspesialisten ikke har det lenger, men vet det er mulig å kjøpe tomme glassflasker i ølbrygge-butikker. Endret 26. oktober 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 http://www.wee-man.com/ Hjemmesiden er sist oppdatert for 16 dager siden og nyhetsseksjonen er ikke oppdatert siden 24. februar. Så hvis det har skjedd nå nylig så har de uansett ikke fått det med på den siden. Men det ser uansett ut til å være en gammel vandrehistorie fra høsten 2006 når jeg søker på nettet. Har ivertfall hørt at han døde under inspilling da han prøvde å heade en bowling kule. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Desperat sprøsmål jeg trenger svar på fort: Det varsesongavslutningpå Jericho i dag på TV2. mener det flere episoder? kommer de til å bli sendt på tv2?? jeg mener å ha hørt at det ikke er mer enn en sesong av det dær PGA serien gjorde det så dårlig. Kommer flere. 2008. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=185651 hvorfor i helvette poserer folk slik på bilder? litt rar i kjeften, ser kanskje litt opp i venstre hjørne med et merkelig glimt i øyet og sitter også kanskje litt bøyd til høyre. det var bare et eksempelbilde det der. det er bare å kikke på MSN i noen få sekunder for å finne flere. jeg begynner bare å lure på hvorfor folk gjør seg så inni faen til på bilder. jeg fatter at folk ikke vil sitte helt stiv i ryggen med nykjemma hår og konfirmasjonsdressen på, men noen bilder ser jo helt forjævlige ut. Er det ikke åpenbart? De simpelthen elsker Zoolander! Endret 26. oktober 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
ecko Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=185651 hvorfor i helvette poserer folk slik på bilder? litt rar i kjeften, ser kanskje litt opp i venstre hjørne med et merkelig glimt i øyet og sitter også kanskje litt bøyd til høyre. det var bare et eksempelbilde det der. det er bare å kikke på MSN i noen få sekunder for å finne flere. jeg begynner bare å lure på hvorfor folk gjør seg så inni faen til på bilder. jeg fatter at folk ikke vil sitte helt stiv i ryggen med nykjemma hår og konfirmasjonsdressen på, men noen bilder ser jo helt forjævlige ut. Er det ikke åpenbart? De simpelthen elsker Zoolander! zoo..what? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Men Elvis ER død. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Men Elvis ER død. Bare så det er sagt. hva har det med saken å gjøre? -.- Lenke til kommentar
Footy Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=185651 hvorfor i helvette poserer folk slik på bilder? litt rar i kjeften, ser kanskje litt opp i venstre hjørne med et merkelig glimt i øyet og sitter også kanskje litt bøyd til høyre. det var bare et eksempelbilde det der. det er bare å kikke på MSN i noen få sekunder for å finne flere. jeg begynner bare å lure på hvorfor folk gjør seg så inni faen til på bilder. jeg fatter at folk ikke vil sitte helt stiv i ryggen med nykjemma hår og konfirmasjonsdressen på, men noen bilder ser jo helt forjævlige ut. Er det ikke åpenbart? De simpelthen elsker Zoolander! zoo..what? Zoolander, genial film Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) I Zoolander har hovedpersonen (Ben STiller) masse forskjellige "looks" eller poseringer om man vil. Disse har kule navn som Blue Steel og Magnum, men alle ser helt klin like ut. Det som er festlig er at alle som er rundt ham syns alle er foskjellige og helt fantastiske. Litt som at ingen tør å si fra at keiseren faktisk går rundt naken i "keiserens nye klær". Endret 26. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvorfor tar det ca dobbelt så lang tid å ta toget fra Trondhjem til Steinkjer som det tar å kjøre bil? Jeg trodde toget gikk fortere enn bilen... Er det pga. toget stopper over alt, eller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Bilen har vel ikke 2000 stopp på veien, ja. Toglinja går jo ikke langs veien heller, men inn i alle mulige kriker og kroker og avholl fordi passasjerer bor der. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 1. finnes det cruise-control på manueltgira biler? 2. hva er kick-down på automat-girkasse? Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 1. finnes det cruise-control på manueltgira biler? 2. hva er kick-down på automat-girkasse? 1. Ja 2. Omtrent det samme som "kneppe ned å dra på" (Girer seg ned for å få litt høyere turtall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå