Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjemmesiden er sist oppdatert for 16 dager siden og nyhetsseksjonen er ikke oppdatert siden 24. februar. Så hvis det har skjedd nå nylig så har de uansett ikke fått det med på den siden.

Men det ser uansett ut til å være en gammel vandrehistorie fra høsten 2006 når jeg søker på nettet.

Har ivertfall hørt at han døde under inspilling da han prøvde å heade en bowling kule.

Lenke til kommentar
Desperat sprøsmål jeg trenger svar på fort: Det varsesongavslutningpå Jericho i dag på TV2. mener det flere episoder? kommer de til å bli sendt på tv2??

jeg mener å ha hørt at det ikke er mer enn en sesong av det dær PGA serien gjorde det så dårlig.

Kommer flere. 2008.

Lenke til kommentar
https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=185651

hvorfor i helvette poserer folk slik på bilder? litt rar i kjeften, ser kanskje litt opp i venstre hjørne med et merkelig glimt i øyet og sitter også kanskje litt bøyd til høyre.

det var bare et eksempelbilde det der. det er bare å kikke på MSN i noen få sekunder for å finne flere. jeg begynner bare å lure på hvorfor folk gjør seg så inni faen til på bilder. jeg fatter at folk ikke vil sitte helt stiv i ryggen med nykjemma hår og konfirmasjonsdressen på, men noen bilder ser jo helt forjævlige ut.

Er det ikke åpenbart?

De simpelthen elsker Zoolander!

zoolander.jpg

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

hvorfor i helvette poserer folk slik på bilder? litt rar i kjeften, ser kanskje litt opp i venstre hjørne med et merkelig glimt i øyet og sitter også kanskje litt bøyd til høyre.

det var bare et eksempelbilde det der. det er bare å kikke på MSN i noen få sekunder for å finne flere. jeg begynner bare å lure på hvorfor folk gjør seg så inni faen til på bilder. jeg fatter at folk ikke vil sitte helt stiv i ryggen med nykjemma hår og konfirmasjonsdressen på, men noen bilder ser jo helt forjævlige ut.

Er det ikke åpenbart?

zoolander.jpg

zoo..what?

Lenke til kommentar

Er det ikke åpenbart?

zoolander.jpg

zoo..what?

Zoolander, genial film

Lenke til kommentar

I Zoolander har hovedpersonen (Ben STiller) masse forskjellige "looks" eller poseringer om man vil. Disse har kule navn som Blue Steel og Magnum, men alle ser helt klin like ut. Det som er festlig er at alle som er rundt ham syns alle er foskjellige og helt fantastiske.

Litt som at ingen tør å si fra at keiseren faktisk går rundt naken i "keiserens nye klær".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...