Jan Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er det umulig for normale babyer å ikke gråte ved fødsel? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Skrikingen/gråten er sikkert et instinkt man er programmert til å gjøre når man kjenner smerte. Det er sikkert ganske smertefullt å bli født. Hvis en unge ikke gråter/skriker ved fødsel så ville jeg vært seriøst redd for at noe var alvorlig galt med ungen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvis en unge ikke gråter/skriker ved fødsel så ville jeg vært seriøst redd for at noe var alvorlig galt med ungen. Trur alle foreldre hadde blitt redd hvis ungen ikke gråt Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hva er de tingene som kommer opp fra bakken i store byer på Amerikanske filmer? Alltid lurt på den Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Skrikingen/gråten er sikkert et instinkt man er programmert til å gjøre når man kjenner smerte. Det er sikkert ganske smertefullt å bli født. Hvis en unge ikke gråter/skriker ved fødsel så ville jeg vært seriøst redd for at noe var alvorlig galt med ungen. Har hørt det er et instinkt for å presse oksygen i lungene, men det må da være noen (normale) barn som reagerer annerledes? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hva er de tingene som kommer opp fra bakken i store byer på Amerikanske filmer? Alltid lurt på den fra kloakken? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 fra kloakken? Jepp. Varm kloakk gir varm fuktig luft. Varm fuktig luft som stiger opp i kald uteluft gir kondens = hvit sky/"røyk". Redigert: Evt. bare fuktighet fra kummer for overflatevann. Overflatevann og kloakk er to forskjellige rørsystemer. Overflatevann ledes ofte rett ut i elver og sjøer mens kloakk alltid går gjennom et renseanlegg før det slippes ut. Overflatevann kan bli liggende i rørsystemene i ukevis og måneder uten regn. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hva er de tingene som kommer opp fra bakken i store byer på Amerikanske filmer? Alltid lurt på den fra kloakken? Hvem sier det er fra kloakken?Det kommer fra et hull i bakken, det er ikke nødvendigvis kloakk. Gjetter på sentralvarmesystemer. edit: Appears I was wrong ^^ Endret 18. oktober 2007 av Zappza Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvordan har det seg at Adminer, moddiser og andre autoriteter her på forumet kan redigere innleggene sine (og andres?) uten at det står at de har gjort det? har lagt merke til det før, og la merke til det på Simen1's forrige innlegg. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvor mye IQ har Simen1? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nok til å bli intervjuet på verdibørsen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvor mye IQ har Simen1? Jeg har målt før men jeg har ingen tro på at det gir noe mål på generell intelligens. Det er mest bare for gøy og skrytefaktor (for alle som havner på rett side av gjennomsnittet eller ligger over den man skal skyte til). Det er bare nok en test ala det man får på skolen, og vi vet jo hvor mye det kan sprike fra fag til fag og fra emne til emne og fra år til år. Resultatet? Strictly Confidential Fruktkake: Verdibørsen? Min intelligens strekker ikke til å skjønne hva du mener. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Vel de gangene jeg har hørt har det vært vise folk fra UiO og sånt som snakket der. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hvor mye IQ har Simen1? Jeg har målt før men jeg har ingen tro på at det gir noe mål på generell intelligens. Det er mest bare for gøy og skrytefaktor (for alle som havner på rett side av gjennomsnittet eller ligger over den man skal skyte til). Det er bare nok en test ala det man får på skolen, og vi vet jo hvor mye det kan sprike fra fag til fag og fra emne til emne og fra år til år. Resultatet? Strictly Confidential Fruktkake: Verdibørsen? Min intelligens strekker ikke til å skjønne hva du mener. Eller er han egentlig bare en usselig wikker? Oh, the drama! Endret 18. oktober 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvorfor er det datostempling på Imsdal? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Fordi all mat og drikk må ha en dato ? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Fordi all mat og drikk må ha en dato ? Men vann kan da ikke gå ut på dato. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Simen: tosifret eller tresifret? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hvis jeg hadde gått tilbake i tid, og skutt meg selv. Ville jeg dødd da? Fordi, hvis jeg går tilbake, og skyter meg selv, så vil ikke min eldre meg gå tilbake i tid, fordi han dør. Men hvis han dør, så kan jo ikke jeg gå tilbake i tid, fordi da er jeg egentlig død. Men hvis jeg er egentlig død, hadde jeg jo aldri gått tilbake i tid, og skutt meg selv. Så da ville jeg levd. Ååå, hater hodet mitt! Endret 18. oktober 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå