Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrikingen/gråten er sikkert et instinkt man er programmert til å gjøre når man kjenner smerte. Det er sikkert ganske smertefullt å bli født. Hvis en unge ikke gråter/skriker ved fødsel så ville jeg vært seriøst redd for at noe var alvorlig galt med ungen.

Lenke til kommentar
Skrikingen/gråten er sikkert et instinkt man er programmert til å gjøre når man kjenner smerte. Det er sikkert ganske smertefullt å bli født. Hvis en unge ikke gråter/skriker ved fødsel så ville jeg vært seriøst redd for at noe var alvorlig galt med ungen.

Har hørt det er et instinkt for å presse oksygen i lungene, men det må da være noen (normale) barn som reagerer annerledes?

Lenke til kommentar
fra kloakken?

Jepp. Varm kloakk gir varm fuktig luft. Varm fuktig luft som stiger opp i kald uteluft gir kondens = hvit sky/"røyk".

Redigert: Evt. bare fuktighet fra kummer for overflatevann. Overflatevann og kloakk er to forskjellige rørsystemer. Overflatevann ledes ofte rett ut i elver og sjøer mens kloakk alltid går gjennom et renseanlegg før det slippes ut. Overflatevann kan bli liggende i rørsystemene i ukevis og måneder uten regn.

Lenke til kommentar
Hva er de tingene som kommer opp fra bakken i store byer på Amerikanske filmer? Alltid lurt på den :)

fra kloakken?

Hvem sier det er fra kloakken?

Det kommer fra et hull i bakken, det er ikke nødvendigvis kloakk.

Gjetter på sentralvarmesystemer.

edit: Appears I was wrong ^^

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Hvor mye IQ har Simen1?

Jeg har målt før men jeg har ingen tro på at det gir noe mål på generell intelligens. Det er mest bare for gøy og skrytefaktor (for alle som havner på rett side av gjennomsnittet eller ligger over den man skal skyte til). Det er bare nok en test ala det man får på skolen, og vi vet jo hvor mye det kan sprike fra fag til fag og fra emne til emne og fra år til år.

Resultatet? Strictly Confidential ;)

Fruktkake: Verdibørsen? Min intelligens strekker ikke til å skjønne hva du mener. ;)

Lenke til kommentar
Hvor mye IQ har Simen1?

Jeg har målt før men jeg har ingen tro på at det gir noe mål på generell intelligens. Det er mest bare for gøy og skrytefaktor (for alle som havner på rett side av gjennomsnittet eller ligger over den man skal skyte til). Det er bare nok en test ala det man får på skolen, og vi vet jo hvor mye det kan sprike fra fag til fag og fra emne til emne og fra år til år.

Resultatet? Strictly Confidential ;)

Fruktkake: Verdibørsen? Min intelligens strekker ikke til å skjønne hva du mener. ;)

Eller er han egentlig bare en usselig wikker?

Oh, the drama! :ohmy:

Endret av fjeddiu
Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde gått tilbake i tid, og skutt meg selv. Ville jeg dødd da? Fordi, hvis jeg går tilbake, og skyter meg selv, så vil ikke min eldre meg gå tilbake i tid, fordi han dør. Men hvis han dør, så kan jo ikke jeg gå tilbake i tid, fordi da er jeg egentlig død. Men hvis jeg er egentlig død, hadde jeg jo aldri gått tilbake i tid, og skutt meg selv. Så da ville jeg levd.

Ååå, hater hodet mitt!

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...