reverto Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har hørt at 4-5 minutter er vanlig. Men mulig det er mer. For øvrig er verdensrekorden på 15,02 minutter så det er mye gå på. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jeg har hørt at 4-5 minutter er vanlig. Men mulig det er mer. For øvrig er verdensrekorden på 15,02 minutter så det er mye gå på. Ja, det der er jo helt sykt Endret 15. oktober 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 hva er det rare tegnet på forumet her som vises på mine innlegg på bare noen av postene? kan poste bilde vis folk ikke skjønner hva jeg mener ligner på en binders eller noe.....men hva er vitsen med den Lenke til kommentar
reverto Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det viser at det følger med et vedlegg. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Trykk på den (vedleggsbindersen) og du får sjå ei liste over alle vedlegga i tråden. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har hørt at 4-5 minutter er vanlig. Men mulig det er mer. For øvrig er verdensrekorden på 15,02 minutter så det er mye gå på. Ja, det der er jo helt sykt Dessuten er det jo verre å holde pusten under vann pga trykket. Men hvordan virker trykket inn på løst oksygen i blodet og det å holde pusten? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Kanskje ikke akkurat noe "snedig" ting men hvor lang tid er det man har før man kan levere produktet tilbake og få pengene om man er misfornøyd? Det er snakk om en 6timer gammel og et produkt som er uåpnet.. Har kvitering ogsånt. Endret 15. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kanskje ikke akkurat noe "snedig" ting men hvor lang tid er det man har før man kan levere produktet tilbake og få pengene om man er misfornøyd? Det er snakk om en 6timer gammel og et produkt som er uåpnet.. Har kvitering ogsånt. Spørs hva og hvor. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Det finnes ikke noen tidsfrist for å angre på kjøp i butikken fordi du var misfornøyd. Edit: Elkjøp har 30 dagers sak du kan levere inn du ikke er fornøyd med, untatt spill og slikt. Endret 15. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er snakk om øreplugger fra EXPERT.. dessuten så har de snylta meg for penger. De sa at det kostet 399,men såsjekket jeg påinternett og der sto det 49kr!! whhaat? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja da skulle jeg tro at du kunne returnere det. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Skjønner Familien Griffin i Family Guy hva Brian eller Stewie sier? noen som har fått bevis på dette noen gang eller som vet det? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Skjønner Familien Griffin i Family Guy hva Brian eller Stewie sier? noen som har fått bevis på dette noen gang eller som vet det? Ja, Brian har de snakket med ofte, og Stewie var i en samtale i et boblebasseng eller noe slikt, der svarte en person på det Stewie sa. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, Brian har de snakket med ofte, og Stewie var i en samtale i et boblebasseng eller noe slikt, der svarte en person på det Stewie sa. ja åkkei, takk for svar Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvem av de rikeste i verden har minst penger? Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hvem av de rikeste i verden har minst penger? What? Hva er din definisjon av de rikeste i verden da? Topp 10, topp 100, topp 1000? Føler det spørsmålet er litt løst. Endret 15. oktober 2007 av Road11 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvor mange poster blir det postet på diskusjon.no per dag? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvem av de rikeste i verden har minst penger? Hvor høy er verdens høyeste dverg? Hvor mye veier verdens tyngste anoreksiaoffer? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvor høy er verdens høyeste dverg? Det er vel en klassifisering pa det. og anoreksia er en sykdom sa det gar ogsa an. Men a vaere rik er abstrakt, sa jeg tolker spm som hvem er fattigst. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvor høy er verdens høyeste dverg? Det er vel en klassifisering pa det. "The Little People of America (LPA) defines dwarfism as a medical or genetic condition that usually results in an adult height of 4'10" (147 cm) or shorter." Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Dwarfism Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå