Velociraptor Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva kom først høna eller egget. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Egget selfolgelig. Egget kom fra et annet dyr, men muterte til en hone. Jeg onsker meg et land.. Helst Sverige, de har sa bredt internett. Hmm.. tonight we'll dine in Sweden. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/The_chicken_or_the_egg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Egget selfolgelig. Egget kom fra et annet dyr, men muterte til en hone. Jeg onsker meg et land.. Helst Sverige, de har sa bredt internett. Hmm.. tonight we'll dine in Sweden. Jeg mener det samme som deg. Egget som ble til en høne ble lagt av en fugl som bare nesten var en høne. Den ble igjen lagt av en fugl som var litt høne. Det er sånn evolusjonsteorien til Darwin funker det. Bare at i mitt eksempelt skjedde det over tre generasjoner i stedet for millioner av år Lenke til kommentar
ecko Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) nei! høna fødte levende fugler, men så gikk den over til egg av en eller annen grund. det er min teori. edit: hvordan kan du mene at høna bare er en feil? hvordan har den kunnet utvikle seg? skulle den parre seg med seg selv til det var mange nok av den? Endret 13. oktober 2007 av ecko Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Min teori er at høna kom med en asteroide, og begynte plutselig å legge egg når den kom til jorda. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Neida Jeg tenker det samme som ecko Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 nei! høna fødte levende fugler, men så gikk den over til egg av en eller annen grund. det er min teori. Ja, ikke så dum teori. Kanskje det ble tørketid så høna måtte finne en måte for at ungene ikke skulle "tørke ut" tidlig? Derfor ble det slik at de ble lagt i et egg med fuktighet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 nei! høna fødte levende fugler, men så gikk den over til egg av en eller annen grund. det er min teori. Dinosaurer fantes før høner. Høner er en retning fuglene har evolusjonert seg til senere. Dinosaurer la egg. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 ok, så forfedrene til høna la egg, høna ble utviklet og den som dens forfedre la egg? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva er en hvit blyant lagd av? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 ok, så forfedrene til høna la egg, høna ble utviklet og den som dens forfedre la egg? Fugler er ikke pattedyr derfor føder de ikke "levende fugler". De har aldri gjort det og vil aldri gjøre det. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Fugler er ikke pattedyr derfor føder de ikke "levende fugler". De har aldri gjort det og vil aldri gjøre det. ikke for å være kranglete, men det kan jo ha vært slik en gang før i tiden. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Fugler er ikke pattedyr derfor føder de ikke "levende fugler". De har aldri gjort det og vil aldri gjøre det. hvorfor legger da krokodiller egg..? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Krokodiller er heller ikke pattedyr. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Krokodiller er heller ikke pattedyr. de er jo ikke fisk eller fugl heller? hva er de da? Endret 13. oktober 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvor mye snø er det de forskejllige skisentere må produsere for å dekke bakkene? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 de er jo ikke fisk eller fugl heller? hva er de da? Fisk og fugl Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva ønsker folk seg til jul? penger Lenke til kommentar
GaiusJuliusCaesarOctavianus Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Krypdyr..? Eller reptiler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå