sinnaelgen Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Da spørs det hvor sunn den egentlig blir i forhold til helsa Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Ang. stopplengde båter, hvordan er dette med hangarskipene? De har vel også en rimelig heftig stopplengde de største? 30+knop og den størrelsen... Vel, de skipene er jo en del mindre enn det Knock Nevis var. Endret 12. desember 2011 av Patrick123 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Dessuten tror jeg hangarskip driter i de reglene. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Ang. stopplengde båter, hvordan er dette med hangarskipene? De har vel også en rimelig heftig stopplengde de største? 30+knop og den størrelsen... Vel, de skipene er jo en del mindre enn det Knock Nevis var. But....will it blend? 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Dessuten tror jeg hangarskip driter i de reglene. Hangerskip veier vel mindre per størrelse, og så har de ekstremt kraftige motorer, går vel i over 40 knop på full spiker tror jeg(?), så vil tippe de klarer å stoppe ihvertfall relativt fort kontra ett enormt tankskip, som ikke er thrustere og den slags, og er stappfull av væske. AtW Lenke til kommentar
vikingen1 Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Hvorfor oversettes "menn og menn" i Google Translate til "men and woman" på engelsk? Dette åpner for setninger som "menn er menn og menn er teite". Lenke til kommentar
;_; Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Antar at Google tror/antar at du mener "women", det er vel ikke så ofte noen skriver "menn og menn" i en setning? Om du trykker på "and women" i Google translate vil "and men" bli foreslått. Endret 12. desember 2011 av ;_; Lenke til kommentar
vikingen1 Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Ah, ja, selvfølgelig. Tenkte ikke på at de kan ha feilretting der. Da var det mysteriet løst Lenke til kommentar
;_; Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 I en TED talk som er noen år gammel snakket Richard Dawkins on sjansen for at en statue av stein skal "vinke" til deg (ved at atomene beveger seg som om armen vinker). Han sa at om du begynte å skrive 0'er ved Big Bang ville du ha fortsatt den dag i dag (litt klønete forklart, håper dere forstår). Er det forsket mye på slike ting? Sjansen for at et eller annet objekt skal bevege seg 1 mm for eksempel? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) I denne vitsetegningen presenteres et spørreskjema der man krysse av i tre bokser. Boksene er merker 1, x og 2. Hvorfor ikke 1, 2 og 3? Jeg har ikke vært borti slike spørreskjema på det jeg kan huske. Men jeg har hørt om det for lenge siden. Endret 13. desember 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 X representerer intet svar , eller X ( som i nei ) = ingen poeng Det er jo summen av alle spørsmålene som til slutt vil gi en totalsum , så kan de som laget skjemaet plassere deltakeren etter poengscore Dette er tydeligvis et spørreskjema , om spørreskjema, så her skal vel de som laget skjemaet fram til hva folk syns om spørreskjema Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Ang. stopplengde båter, hvordan er dette med hangarskipene? De har vel også en rimelig heftig stopplengde de største? 30+knop og den størrelsen... Vel, de skipene er jo en del mindre enn det Knock Nevis var. Jada, tror ikke nødvendigvis de har noe lengre stopplengde. Men de går over dobbelt så fort, og er noe mindre.... De har mer kraft som nevnt over her. Grunnen til at eg spurte var at eg har hørt tallet før, googlet i går, men finner det ikke. Og eg ville så gjerne vite det. Det hadde igrunn ikke noe mer sammenheng med tankeren enn at det var båt og stopplengde Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 De virkelige prestasjonene til slike skip er ofte klassifisert info. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Skrytetallet vil være nok for min tilfredsstillelse. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) logikken til gogle oversetter er ikke direkte oversettelse , men sammenligninger med lignede tekster er jeg blitt fortalt . Derfor kan man få lit rare oversettelser , likevel er det godt nok til mannen og dama i gata Endret 13. desember 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Skulle dog funket bedre for mannen på forumet ser eg..... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Det er et velkjent faktum at HIV ikke smitter ved kyssing. Men hva med et "worst case scenario"? F.eks. hvis begge personene nettopp hadde brukt tanntråd, og blør i tannkjøttet? Eller hvis personen som har HIV også har bronkitt, og brunt slim i halsen? Jeg har hørt at det brune slimet er blod, og blod kan inneholde HIV-virus? Er det fortsatt umulig at HIV smitter ved kyssing? Endret 13. desember 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Hvorfor er det slik at når folk møter så pleier dem å bekrefte ting som ER... Jeg jobber i matbutikk og jeg merker det, at når kunder som kjenner hverandre møter hverandre så vilde 90% av alle tilfellende gjerne bekrefte situasjonen.. Det kan være foreksempel at dem sier "jasså så du er ute å handler" eller gjerne noe som er vær relatert.. noe som handler om været.."ja i dag var det kaldt" jeg syns det er så rart.. hvorfor er det slik`? Endret 14. desember 2011 av janern21 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Hvorfor er det slik at når folk møter så pleier dem å bekrefte ting som ER... Jeg jobber i matbutikk og jeg merker det, at når kunder som kjenner hverandre møter hverandre så vilde 90% av alle tilfellende gjerne bekrefte situasjonen.. Det kan være foreksempel at dem sier "jasså så du er ute å handler" eller gjerne noe som er vær relatert.. noe som handler om været.."ja i dag var det kaldt" jeg syns det er så rart.. hvorfor er det slik`? Dette er for å ha noe å si, rett og slett, samt at det skal holdes en viss flyt i en samtale som i utgangspunktet er verdiløs, innholdsmessig. Om du tenker deg om er det veldig mange sånne samtaler man deltar i.. Jeg deltar i slike omtrent daglig, ikke nødvendigvis med bekjente i butikken, da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Det er kjent som "Small-talk". Det er noe man må lære seg til å gjøre, da alternativet er å sitte i stillhet og ikke gjøre noe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå