Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke egentlig. Det forhindrer ren mobbing. Folk vil samle seg og "neg-bombe" folk de ikke liker. Det er sårende for den det skjer mot.

Har sett det på forumer som har + og - knapper tilgjengelig for alle. Det går lukt til helvete, man får "elite-folk" som rotter seg sammen og neg-bomber de nye nesten uansett hva de sier.

 

Tenk hvis du postet noe du syns er morsomt, også blir det nedstemt av 4000 andre du ikke kjenner engang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke egentlig. Det forhindrer ren mobbing. Folk vil samle seg og "neg-bombe" folk de ikke liker. Det er sårende for den det skjer mot.

Har sett det på forumer som har + og - knapper tilgjengelig for alle. Det går lukt til helvete, man får "elite-folk" som rotter seg sammen og neg-bomber de nye nesten uansett hva de sier.

 

Tenk hvis du postet noe du syns er morsomt, også blir det nedstemt av 4000 andre du ikke kjenner engang.

Er bare å ha litt selvironi, det! ;) Og nå har ikke de fleste 4000 venner på FB heller.

Endret av TMB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er alt for enkelt å bare gi en anonym minus på et innlegg istedet for å si fra hvorfor man ikke liker innlegget. Masse minuser sier ingenting til posteren om hvorfor folk ikke likte det. Og da blir det tatt personlig istedet.

Tenker du på forumet nå?

 

Det er jo like interessant å se hvem som har gitt deg en pluss og i hvilken tråd. Er egentlig idiotisk at denne funksjonen ikke er på plass enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er jo nettopp på slike hendelser (begravelse) at det passer med en dislike-knapp. Er vel ingen som liker begravelser.

 

Ja, det er et slit å skrive "kondolerer". Og som du sier, det er ingen som liker begravelser, hvorfor må det finnes en knapp til slike åpenbare hendelser?

(Jeg skulle gjerne hatt en "minusknapp" i forumet, men det er flere ulemper enn fordeler)

Lenke til kommentar

Er jo nettopp på slike hendelser (begravelse) at det passer med en dislike-knapp. Er vel ingen som liker begravelser.

 

Ja, det er et slit å skrive "kondolerer". Og som du sier, det er ingen som liker begravelser, hvorfor må det finnes en knapp til slike åpenbare hendelser?

(Jeg skulle gjerne hatt en "minusknapp" i forumet, men det er flere ulemper enn fordeler)

Nei, det er ikke et slit. Men det finnes flere ting man ikke liker (disliker) enn begravelser.

 

For eks. "Katten min er død" eller "Har nettopp kjøpt meg iPhone 4S!!"

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Hvis hannløver IKKE drepte fremmede unger men heller beskytta alle løveunger de så. Ville det vært flere løver...? Ville vel det? Hvorfor gjør de det på den måten...?

Flere løveunger = flere munner å mette = hardere konkurranse for å skaffe maten = mindre sjanse for at ungene til hannløven overlever.

 

Slik jeg ser det i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...