Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det noen gang eksistert en "skurk" som har prøvd å vært like gal som The Joker, The Riddler eller andre "tegneserieskurker"?

 

Jeg tenker på noen som for eksempel kledde seg i bissare klær, hadde helt latterlige innviklede planer (i.e. The Joker/Riddler).

 

Om ikke så tror jeg verden trenger en...

 

Det mest bisarre med sånne skurker er jo ikke skurkene i seg selv, men at de har en armè av henchmen som føler de, og vil ofre seg for de. Hvorfor ofre seg for en sprøyte gal mann som tror han er en pingvin :)

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Jeg fikk høre fra en lærer i fjor at lærerne rett og slett ikke har lov til å vurdere elever utifra innsats i timen. Det holder å gjøre det bra på prøver; Thats it. Man kan så og si aldri være i timene, men møte opp på prøver, og om man får god karakter/bestått så kommer man videre.

 

Er det riktig? Nå tenker jeg hovedsaklig på at lærerne ikke får lov til å basere karakteren på innsats i timen.

Lenke til kommentar

Jeg fikk høre fra en lærer i fjor at lærerne rett og slett ikke har lov til å vurdere elever utifra innsats i timen. Det holder å gjøre det bra på prøver; Thats it. Man kan så og si aldri være i timene, men møte opp på prøver, og om man får god karakter/bestått så kommer man videre.

 

Er det riktig? Nå tenker jeg hovedsaklig på at lærerne ikke får lov til å basere karakteren på innsats i timen.

Er du god nok går dette.

Jeg spilte spill, og sov i mattetimene på VGS. Jeg fikk 6 på alle prøver og årskarakterer uansett, så hvorfor bry seg om å legge inn en innsats?

Lærerne dine kommer til å hate deg om du gjør dette, og det kommer til å bite deg i ræva senere.

Lenke til kommentar

Lærerne dine kommer til å hate deg om du gjør dette, og det kommer til å bite deg i ræva senere.

This, ta det fra en som vet, at du kan hele grunnskolepensumet allerede på barneskolen betyr ikke at du ikke skal gjøre lekser, da får du bare dårlige vaner, som er fryktelig vanskelige å bryte når ting plutselig blir vanskeligere, noe de blir på vgs.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde ikke lekser på videregående heller. Gikk ut med godt snitt på ca 5. Nå på uni er ting blitt en god del vanskeligere, og jeg må jobbe. Obligatoriske innleveringer hver uke, og mange av de. Så selv om du syntes at vgs og er lett, vil det uansett bite deg i baken å ikke følge med.

 

Hva med alle de søte jentene i klassen, og det sosiale sammværet. "Skolen" er bare en liten del av det en lærer på skolen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...