Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Må le av de som tror at folk tror svaret er 42... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det var da enda bra at ingen her tror det er det. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor mye er det menneske produserer støv? eller er de fra person til person? Så vidt jeg vet er det disse små middene, eller et annet lite kryp sin avføring som er støv. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Så vidt jeg vet er det disse små middene, eller et annet lite kryp sin avføring som er støv. Hva med døde hudceller og hår? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor mye er det menneske produserer støv? Vi mennesker flasser av store mengder hudrester som blander seg i husstøvet. I enkelte boliger kan hudavfall utgjøre over 80% av husstøvet. Det er ikke merkelig at husstøvmidd som lever av menneskeflass, trives godt i mange boliger. kilde: http://www.inneklima.com/index.asp?context=&document=76 Hvert menneske afgiver dagligt mellem ½ -1 gram hudskæl, og da vi tilbringer ca. en trediedel af tiden i sengen, vil en stor del af de skæl der afgives ende der. Den mængde hudskæl et menneske afgiver på en dag er føde nok til 3.000 husstøvmider i 2-3 måneder. Det vil derfor normalt ikke være føden, der er den begrænsende faktor for husstøvmiden. Det er derimod fugtigheden. Husstøvmiderne formerer sig hurtigt ved 70-80% RF (relativ fugtighed). Når luftfugtigheden er lavere, formerer de sig langsommere, dvs. jo mere tørt, jo langsommere går det. Under 45% RF uddør husstøvmiderne. kilde: http://www.ventilationsrensning.dk/indeklima.htm Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva er det eldste språket (i verden) som snakkes daglig? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva er det "Google.com" gjør her på forumet(startsiden)er det en bruker? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Google søker gjennom forumet for å indeksere søktreff. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er googles små "ting" som ser igjennom forumet og katalogiserer elns/ellers er det en søker fra google som er kommet hit. Husker ikke helt, har blit svart på før, søk. Ossen fikser jeg signaturen min? Hvilken kode erstatter (center]? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 ok, så den er på alle forumer? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvordan behandles lyden i en PC, altså fra en film og til dine høytalere/headsett? Og hvordan forstår den at du har et USB-lydkort og sender lyden dit? Eller hvordan vet den at du har PCI-lydkort og sender lyden dit istedet for innebygd? Og kan denne delen som behandler lyden bli ødelagt eller er det ikke noen spesiell del? Gir jo ingen mening Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Husk at dette er tråden for snodige spørsmål. Support har vi resten av forumet til. 14 innlegg er fjernet. Testposter kan tas her og kommentarer bugrapporter på det nye forumet kan tas her. Og så over til noe snodig Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvis jeg står på på golvet og plutselig lukker øynene, hvorfor sliter jeg med å holde meg rett? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Du har ett ustabilt indre øre? Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvis jeg står på på golvet og plutselig lukker øynene, hvorfor sliter jeg med å holde meg rett? Dårlig balanse? Mener du at du ikke klarer å stå stille? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det var da enda bra at ingen her tror det er det. Høh? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor mye informasjon sitter NASA på som de ikke har "lyst" til å dele med folket? og hva slags "hemmelig" informasjon er det? Nå tenker jeg på Verdensrommet.. Er det noe som kan sjokkere hele jorda?? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva er brudd styrken på en uinprignert 2tom4 kontra en inprignert 2tom4? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Dårlig balanse? Mener du at du ikke klarer å stå stille? Ikke når jeg står på en fot, nei. Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ikke når jeg står på en fot, nei. Hmm, riktig...Må vel ha noe å gjøre med at vi må korrigere for skjevt tyngdepunkt, og at uten synet så mister vi noe av referansen i rommet, slik at vi "over-korrigerer hele tiden"...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå