Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

 

jasså. Dette er bildene, den er (iflg annonsen) verd 1.2k

 

1200 er ikke mye for en stol, og det er heller ikke mye for høyttalere. Hvis du skulle kjøpe en lenestol eller kontorstol til 600 hadde du fått grei kvalitet på fretex eller noe av det billigere fra Ikea. Samme for høyttalere. Når de er bygd sammen øker prisen ytterligere. Jeg vil gjette på at kvaliteten er ganske laber.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke ute etter en stol til 100k, er ute etter en stol som er behagelig, (den er sammenlegg bari lan) og det er bass, med headset ( må koble til headset til stolen cause then i have bass, bruker en spessiell kabel pga at jeg bruker høreapperat)

 

SIkkert bare falsk skinn, men er ute etter en billig kontor stol, eneste minus er at det ikke er armlene.

 

Har kino stoler her til noen k men de er ikke til lan ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor blåser jeg kraftigere ut, enn inn? Er jo samme kilde (lungene) og samme dyse (leppene).

 

Er det fordi det er mer motstand når man suger inn? Er det fordi når man blåser ut, så er det en trang tunnel langs hele veien (pusterøret)?

 

Vil tro at vakumet suger pusterøret sammen. Det er en annen grunn også som jeg har litt problemer med å forklare til andre en meg selv, men jeg kan prøve med et bilde.

 

Vifta henter luften fra flere plasser og konsentrerer den i en rettning. Derfor vil du ikke kjenne så mye til luften når den blir sugd bort. Hadde du stått i et rør med en vifte framfor deg som sugde inn luften ville du nok kjent det, for da ville den ikke kunne hentet luft andre plasser en bak deg.

 

post-187645-0-81567000-1315596831_thumb.png

Lenke til kommentar

Jo btw til stolen, så har jeg et nytt spørsm, la oss si at jeg tar masse epic deler, (som må være jævlig små) om jeg åpner et portabelt spill kabinett (f.eks 3ds eller psp) så putter jeg stashet inn, hvordan kan jeg da legge til batteri og os? har tenkt på dette en stund, + har en dude som er jævlig awesome på lodding og noe awesome på pc byggin

Lenke til kommentar

Det stolprosjektet er ikke et veldig snedig spørsmål (dette er ikke "spør, og du får hjelp" tråden)

 

Prøv her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=399

 

Men forøvrig, pass deg for shit in -> shit out prinsippet (og forøvrig er lodding (sterk varme) og batterier (ikke eksponer for sterk varme) ikke alltid en god kombinasjon).

 


 

Snedig spørsmål:

 

Hvor lang tid ville det tatt en et gjennomsnittsmenneske å lese gjennom henholdsvis den engelske og den norske delen av wikipedia?

 

edit: grammar nazi

Endret av soulless
Lenke til kommentar

Når jeg holder hånden foran nesen mens jeg puster med munnen, kjenner jeg at det kommer varm luft ut av nesen og. Det holder for meg. Snurp sammen munnen litt, og pust ut, og du kjenner at mer av luften kommer ut av nesen. Det er analogt med et stort vannrør som det renner vann gjennom, og et lite sugerør som stikker ut av røret. Hvor kommer det mest vann ut? Enden av det store røret, eller det lille?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...