EB_Veyron Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvorfor lukter andres fis vondt men ikke sin egen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvorfor lukter andres fis vondt men ikke sin egen? 9655354[/snapback] Din egen kan lukte vondt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvorfor lukter andres fis vondt men ikke sin egen? 9655354[/snapback] Det har jeg også lurt på! Er sikkert fordi din egen fis er du kjent med. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Din egen kan lukte vondt. 9655400[/snapback] Det kan jeg skrive under på. Er nesten så jeg blir overrasket over meg selv innimellom. Tror hemmeligheten til å fjerne opprørere, demostranter o.l finnes i meg. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvorfor lukter andres fis vondt men ikke sin egen? 9655354[/snapback] har også lurt på dette, men det er vel mest psykisk. siden du vet at det er fra deg det lukter så er det ikke så ille. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Din egen kan lukte vondt. 9655400[/snapback] Det kan jeg skrive under på. Er nesten så jeg blir overrasket over meg selv innimellom. Tror hemmeligheten til å fjerne opprørere, demostranter o.l finnes i meg. 9655432[/snapback] Trur den finnes i meg óg, hadde nemleg bønnedag på torsdag. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Er det sunnere å spise stekt ostesmørbrød fra mikrobølgeovnen, enn ikke stekt i det hele tatt? er tross alt litt fett som renner bort og ikke blir spist. Endret 7. oktober 2007 av khaffner Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det spørsmålet har vært stilt i denne tråden før, skal se om jeg finner noe. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Pøh, jeg kan fise en fis til og med jeg blir kvalm av. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvordana fungerer automatiseringen på analoge klokker at den lyser grønt når det er mørkt, men ikke ellers? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det er ikke automatisering, det er et selvlysende stoff. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Åhh, så enkelt som det. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Litt meir utfyllande (dette er ting eg eigentleg ikkje har peiling på): Atoma i det sjølvlysande stoffet absorberar lys frå lyskjelda (la oss seia ein lampe), slik at atoma blir eksiterte (at dei har eit høgare energinivå). Når lysa blir slått av og det blir mørk vil atoma i dette stoffet sende ut foton (enklare forklart -> lys), fordi atomet går frå eit gitt energinivå ned til det lågaste engerginivået (sidan atomet ikkje lenger "mottek" energi). Dette blei jo berre tull, sånn går det når eg skal rote med fysik"kunnskapane" mine.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) stod egentlig ingenting om det andre nei =/ damnit Endret 7. oktober 2007 av Ståle Lenke til kommentar
GeO Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det at noe lyser av seg selv i mørket er egentlig ikke fluorescens, men fosforescens. Fluoriserende stoff slutter å lyse når det ikke lenger blir belyst selv, mens fosforescensen holder seg litt lenger. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Argh, damnit de to ordene er sa like! -- I veldig gamle poster, som VTW har hentet frem, er 'en annerledes. men det er samme kode. Hvorfor det? Endret 7. oktober 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Lyst til å vise oss et eksempel, Ståle? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...ndpost&p=456532 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...ndpost&p=456532 9657418[/snapback] Kan det ha noe med at designet på quoten var annerledes før og så har det ikke blitt endret på de gamle quotene. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 kanskje, men det er jo samme -kdoe. Og hvis de brukte CSS sa burde vel alt oppdateres dynamisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå