GenerationCraft Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Lurer på om hvordan man kan få en Populær post? Evt, antall poster som må til. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Lurer på om hvordan man kan få en Populær post? Evt, antall poster som må til. Skrive noe som appelererer til mange, og som mange er enig i eller liker. (Eller bare poste et par bilder i humor-delen) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Dere sier jeg skal bruke salt (det har jeg forsåvidt lett meg fram til selv og) men hvilken type salt er det snakk om? vanlig salt? bare ha vanlig salt sammen med vaskepulveret? Endret 28. august 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 "Jeg lurer på jeg, hvorfor natten er så sort, og dagen så klar? Og hvorfor tiden flyr så fort, hvor mere gøy jeg har? Det lurer jeg på, det lurer vi på. Jeg lurer på jeg, hvorfor noen liker fisk, og brød med pultost på? Og hvorfor jeg er bare frisk, når Per har verketå? Det lurer jeg på, det lurer vi på. Jeg lurer på jeg, hvorfor far har store sko, og stjerner er så små? Og hvorfor én og én er to, og bestemor er grå? Det lurer jeg på, det lurer vi på. Jeg lurer på jeg, hvorfor alle hus har dør, og havene har grind? Og hvorfor jeg vet alt fra før, og pølsene har skinn? Det lurer jeg på, det lurer vi på. Jeg lurer på jeg, hvem som fant opp skammekrok, og om springen snart blir tom? Og hvorfor jeg er veldig klok, og lillebror er dum? Det lurer jeg på, det lurer vi på." - En sang fra en gammel kassett Er faktisk flere gode spørsmål inni der (om enn ikke alle like seriøse). 1 Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Dere sier jeg skal bruke salt (det har jeg forsåvidt lett meg fram til selv og) men hvilken type salt er det snakk om? vanlig salt? bare ha vanlig salt sammen med vaskepulveret? Det er snakk om vanlig salt ja. Se i bruksanvisningen til oppvaskmaskinen din. Vanligvis er det et eget kammer i oppvaskmaskinen for saltet, gjerne i bunnen, som du må helle saltet ned i. Et annet tips kan være å forhøre seg med naboer om de har samme problemet og eventuelt hva de har gjort med det. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Er kabler av disse typene ulovlige i lengder over ca 2 meter? http://www.szsupply.com/images/l/110712/35_58_5812615.jpg http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/357632280/AC_POWER_CORD_Euro_plug_2_5A.jpg Eller er det en annen grunn til at de er umulige å finne i butikker? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg ser for meg at ettersom universielle skjøtekabler er lett tilgjengelige så å si overalt, så er det ikke mye grunn for å lage lange spesialledninger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det er snakk om vanlig salt ja. Se i bruksanvisningen til oppvaskmaskinen din. Vanligvis er det et eget kammer i oppvaskmaskinen for saltet, gjerne i bunnen, som du må helle saltet ned i. Et annet tips kan være å forhøre seg med naboer om de har samme problemet og eventuelt hva de har gjort med det. Jeg fant et kammer for å ha i salt ja. Men der var det fullt av vann, men det er vel normalt? Hvor mye salt skal jeg ha oppi det kammeret? Har ikke bruksanvisning. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Stikk på et loppemarked, ledningskassene er fulle av sånne, koster neppe mer enn en femmer heller. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 ikke kjøp gamle kabler. det kan begynne å brenne! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ikke bruk nye kabler av dårlig kvalitet heller. Mye av de gamle sakene hadde en helt annen kvalitet enn nå. Det viktigste er nok å inspisere det utstyret du tar i bruk. Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det er snakk om vanlig salt ja. Se i bruksanvisningen til oppvaskmaskinen din. Vanligvis er det et eget kammer i oppvaskmaskinen for saltet, gjerne i bunnen, som du må helle saltet ned i. Et annet tips kan være å forhøre seg med naboer om de har samme problemet og eventuelt hva de har gjort med det. Jeg fant et kammer for å ha i salt ja. Men der var det fullt av vann, men det er vel normalt? Hvor mye salt skal jeg ha oppi det kammeret? Har ikke bruksanvisning. Sannsynligvis skal det fylles fullt, det skal holde til en del vask vil jeg tro. Søk etter bruksanvisning på nettet, stort sett greit å få tak i. Men igjen, spør naboer, de vil i så fall ha samme problem som deg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Kjenner ikke naboene så det vil jeg helst ikke, men da kjøper jeg bare 1 kg salt og tømmer på så mye det går. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hvordan utvikles en kul, eller bump på hue når vi får slått hodet jævlig hardt? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hvordan utvikles en kul, eller bump på hue når vi får slått hodet jævlig hardt? Er det ikke blod som strømmer til området? Lenke til kommentar
soulless Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 En kul kommer når vevet, eller skallen, har fått en skade. Området vil fylles med lymfevæske og blod, og resultatet er en hevelse. Man bør som regel alltid være ekstra oppmerksom på ev. symptomer som kan indikere mer alvorlig skade, husk at det er mye bedre å kontakte lege dersom man er i tvil, enn å avvente for å se om man føler seg bedre. Generelt dog, selv om du kanskje føler deg relativt ok etter du har marsjert rett på en åpen bagasjeromsdør e.l., så kan det oppstå blødninger på innsiden av skallen som skaper trykk ned mot medulla oblongata, hvor blant annet respirasjon kontrolleres (det du trenger for å overleve da vil være en trepannering). Det er faktisk ingen underdrivelse å si at en kul på hodet kan drepe deg, dette skjer hver eneste dag. 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Lurer på om hvordan man kan få en Populær post? Evt, antall poster som må til. Du må ha 10 plusser. 1 Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Kjenner ikke naboene så det vil jeg helst ikke, men da kjøper jeg bare 1 kg salt og tømmer på så mye det går. Det skal også være en doseringsgreie som du må stille inn avhengig av hvor hardt vannet ditt er. Denne wiki-artikkelen ser greit informativ ut: http://no.wikipedia.org/wiki/Hardhet_%28vann%29 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hvilken alder er vanligst i Norge/verden? (altså, er det flest 32åringer, eller 54åringer osv?) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hvilken alder er vanligst i Norge/verden? (altså, er det flest 32åringer, eller 54åringer osv?) I verden så er nok 0 år overlegent vanligst, og så synker det oppover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå