perpyro Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Og her er en av svarene på gåten om det stemmer da. http://forums.ratedesi.com/showthread.php?t=168416[/url] ']I got 畢桳栠摩琠敨映捡獴 too but theres a simple explanation for this. in notepad, any other 4-3-3-5 letter word combo will have the same results.It is all to do with a limitation in Windows. Text files containing Unicode UTF-16-encoded Unicode are supposed to start with a "Byte-Order Mark" (BOM), which is a two-byte flag that tells a reader how the following UTF-16 data is encoded. The reason this happens: 1) You are saving to 8-bit Extended ASCII (Look at the Save As / Encoding format) 2) You are reading from 16-bit UNICODE (You guessed it, look at the Save As / Encoding format) This is why the 18 8-bit characters are being displayed as 9 (obviously not supported by your codepage) 16-bit UNICODE characters Lenke til kommentar
ecko Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 tush femti and pisss det funker også, vet ikke om noen har sagt det, men det har bare noe med hvor mange bokstaver de fire ordene har eller noe. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvorfor slutta Microsoft med bindersen? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Fordi folk hatet den? Edit: Serriøst, det ble laget "drep bindersen" spill og videoer! Endret 6. oktober 2007 av Kahuna Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vi hatet den ikke på barneskolen. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Binderesen var eine og aleine den einaste grunnen til at eg kjøpe MS office programvare. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Binderesen var eine og aleine den einaste grunnen til at eg kjøpe MS office programvare. 9652431[/snapback] Ja, den bindersen var jo det beste med Word da EDIT: lage underskrifts kampanje for å få den tilbake? Endret 6. oktober 2007 av mastergamer Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 EDIT: lage underskrifts kampanje for å få den tilbake? 9652527[/snapback] Eller enda bedre! En Facebook gruppe Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 hvorfor får man slike hvite felt på neglene ? 9650060[/snapback] Hvis det er den hvite kanten du mener, så er det fordi neglen har begynt å dø helt ute(vanskelig å artikulere seg klokken 3 om natten). Lenke til kommentar
Footy Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 hvorfor får man slike hvite felt på neglene ? 9650060[/snapback] Hvis det er den hvite kanten du mener, så er det fordi neglen har begynt å dø helt ute(vanskelig å artikulere seg klokken 3 om natten). 9653703[/snapback] Jaha? Hva er det hvite innerst på neglen da? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det hvite innerst på neggelen er en halvmåne, ser du ikke det? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg savner bindersen. Hva er det gørre som kommer ut når man skviser en kvise? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 EDIT: lage underskrifts kampanje for å få den tilbake? 9652527[/snapback] Eller enda bedre! En Facebook gruppe 9652732[/snapback] Jeg er i alle fall med, digget bindersen men hvorfor sluttet de med trollmannen da? Samme Grunn? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva er det gørre som kommer ut når man skviser en kvise? 9654340[/snapback] En kvise oppstår hvis en pore i huden blir tettet igjen, slik at fettstoffer hoper seg opp nede i huden. Porer er åpninger i huden som lager hår og fett. Fettstoffene kommer til hudoverflaten for å beskytte den mot bakterier og fra å tørke ut. Når talget – som fettstoffene kalles – hoper seg opp under hudoverflaten, blir huden øm, rød og hoven. Til slutt dannes det puss eller verk som hjelper til med å fjerne talget fra porene. Kjelde: nyskjerrigper Lenke til kommentar
O.J Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kan andre hente skattekort for deg? Hvis man har et fra før, må man hente to nye? hvis man jobber på to steder. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kan andre hente skattekort for deg? Hvis man har et fra før, må man hente to nye? hvis man jobber på to steder. 9654568[/snapback] Mamma hentet mitt skattekort for meg. Og eg er ganske sikker på at du kan ha fleire om du jobber fleire plassar. Ellers må ein jo skatte på ein jobb om ein har 2 jobber. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du fikk to stk når du bestilte skattekort. Ett for hovedjobb, og ett for sekundærjobb. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 hvorfor har jeg mye mindre pupiller når jeg er trett? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 hvorfor får man mørk stemme om morgenen? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 hvorfor har jeg mye mindre pupiller når jeg er trett? 9654844[/snapback] Er vell fordi hjernen ikke vil slippe inn så mye lys eller at du blir mer følsom for lys når du blir trett ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå