Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Narkose er ikke det samme som søvn. Det er kjemisk fremtvunget "søvn". Michael Jackson var avhengig av stoffet leger bruker til narkose, som hans private lege ga ham hver kveld så han kunne sove. Men de måtte sitte og passe på han hvert minutt så han ikke skulle tippe over og dø. Og det var bare 3-4 timer søvn så var han våken igjen likevel.

 

Det var vel også en overdose av dette stoffet som tok livet av ham. Legen ble derfor saksøkt av familien for å ha gitt tillatelse til å bruke livsfarlig narkosestoff som sovemedisin.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det samme hva man fyller inn i "state", det har ingenting å si for postgangen. Bare noe tull amerikanerne har innført siden de ikke innser at andre land kan være organisert på en annen måte enn deres egne kjære faderland.

 

Selv fyller jeg inn "Norway", siden staten jeg bor i heter nettopp det på engelsk.

Lenke til kommentar

4 kcal per gram for karbohydrater og protein

9 kcal per gram for fett.

 

Så det greieste er rent fett. Kjøp en flaske olje på matbutikken. 900 kcal / 100 g.

Å fy fa**, der ble jeg litt kvalm...

 

tenkte egentlig på mat og drikke produkter slik som, ribbe, øl, vodka, cola, juice, pølser, pizza osv osv... men point taken. :p

Lenke til kommentar

Er ikke så ille å svelge en spiseskje med olje, bare man svelger det rett ned. Vanlig blant folk som driver med styrke å ta en spiseskje med olje til hvert måltid i tillegg til det man vanlig spiser om man skal opp i vekt. Det gir nemlig noen hundre kalorier ekstra per dag.

 

Av vanlig mat er nøtter noe av det mest energirike. :)

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Er dette et reellt problem?:

mission4imp.jpg

 

Jeg har sett flere folk som er så feite at jeg serriøst ikke kan skjønne hvordan de fysisk kan ha sex men alikevel har de barn... Og da er det ikke bare snakk om at magen stikker langt ut, men det er også et betydelig overheng langt ned.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Er dette et reellt problem?:

mission4imp.jpg

 

Jeg har sett flere folk som er så feite at jeg serriøst ikke kan skjønne hvordan de fysisk kan ha sex men alikevel har de barn... Og da er det ikke bare snakk om at magen stikker langt ut, men det er også et betydelig overheng langt ned.

 

Tviler jeg på, det eer jo bare å kjenne på sin egen kropp, man kan jo deformere kroppen svært mye, og eventuelt ekstra fett kan jo deformeres enda mer, da man ikke har skjelett og sånn i de områdene.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...