Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor kommer det firkanter istedet for tekst når man skriver "bush hides the facts" i notisblokk, lagrer den med hvilket som helst filnavn, prøver og åpne fila igjen?

 

skjønner ikke det..?

 

man må da kunne lagre hva som helst i notisblokk uten at det skal konvertere til en annen skrifttype eller no.. :hmm:

9652043[/snapback]

Haxxoor

Lenke til kommentar
hvorfor kommer det firkanter istedet for tekst når man skriver "bush hides the facts" i notisblokk, lagrer den med hvilket som helst filnavn, prøver og åpne fila igjen?

 

skjønner ikke det..?

 

man må da kunne lagre hva som helst i notisblokk uten at det skal konvertere til en annen skrifttype eller no.. :hmm:

9652043[/snapback]

Skjer ikke her i allefall.
Lenke til kommentar
hvorfor kommer det firkanter istedet for tekst når man skriver "bush hides the facts" i notisblokk, lagrer den med hvilket som helst filnavn, prøver og åpne fila igjen?

 

skjønner ikke det..?

 

man må da kunne lagre hva som helst i notisblokk uten at det skal konvertere til en annen skrifttype eller no.. :hmm:

9652043[/snapback]

 

Det er en bug som skjer, du kan bruke hvilke som helst bokstaver for å få den samme buggen, men oppsettet må være det samme.

 

Det er faktisk: bush hid the facts

Lenke til kommentar
hvorfor kommer det firkanter istedet for tekst når man skriver "bush hides the facts" i notisblokk, lagrer den med hvilket som helst filnavn, prøver og åpne fila igjen?

 

skjønner ikke det..?

 

man må da kunne lagre hva som helst i notisblokk uten at det skal konvertere til en annen skrifttype eller no.. :hmm:

9652043[/snapback]

Skjer ikke her i allefall.

9652094[/snapback]

skrev du bare: bush hides the facts, og lagra den med filnavn, f. eks. -wrgaegdwfg? bruker du XP eller vista? jeg bruker XP hvertfall. vet ikke om det har noe å si.

 

de som får samme resultat som meg, skriv det gjerne opp.

 

Dessuten, hadde jeg blitt veldig takknemlig med en vitenskapelig forklaring på dette her ;)

 

edit: takk for fint svar Bruktbilen. Men hvorfor gjelder det bare -bush hid the facts?

Endret av Stratosphere
Lenke til kommentar
edit: takk for fint svar Bruktbilen. Men hvorfor gjelder det bare -bush hid the facts?

 

While "Bush hid the facts" is the sentence most forwarding around the Internet the bug does not exclusively occur with that phrase. The bug will manifest itself with many sentences of a particular structure: One word with 4 letters, two or more words with 3 letters, one word with 5 letters. Except for the starting character all the letters must be lower case.
Lenke til kommentar
skrev du bare: bush hides the facts, og lagra den med filnavn, f. eks. -wrgaegdwfg? bruker du XP eller vista? jeg bruker XP hvertfall. vet ikke om det har noe å si.

 

de som får samme resultat som meg, skriv det gjerne opp.

 

Dessuten, hadde jeg blitt veldig takknemlig med en vitenskapelig forklaring på dette her ;)

 

edit: takk for fint svar Bruktbilen. Men hvorfor gjelder det bare -bush hid the facts?

9652120[/snapback]

Skrev "bush hid the facts" og lagret det som "sdad.txt" i ANSI koding =)

Bruker Vista Enterprise

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...