Ståle Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Monsteret heter jo Godzilla 9651084[/snapback] Nai, de sa Gojira helt til en fyr plutselig sa det etter ~1 time spilt film. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvor gammel må man være for å kjøpe kniver over disk i norge ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvilke kniver? Noen er jo tilogmed ikke tillat, sammen med karatepinner og sprettert. Men er sikkert 18. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vanelige kniver som brukes til jakt og diverse friluftsliv. Ikke sånne 30 cm lange rambo kniver. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Tipper 16 år, hvis det i det hele tatt er noen aldersgrense. Tviler at en på 10 får lov å kjøpe en jaktkniv. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Du trenger ikke å ha med foreldre eller noe. Bare id sant ? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvorfor har regner vi tiden med 24 timer, 60 minutter, 60 sekunder? Hvorfor ikke 10/100? Sett bort i fra at det ville vært utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvorfor har regner vi tiden med 24 timer, 60 minutter, 60 sekunder? Hvorfor ikke 10/100? Sett bort i fra at det ville vært utrolig kjedelig. 9651499[/snapback] Her står det ganske bra forklart. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvordan har det seg at vifting med halen betyr forskjellige ting i dyreverdenen? Katter vifter når de er irriterte/sinte, hunder vifter når de er glade, hester og kuer vifter for å få vekk fluer. sikkert mange andre eksempler også, men dette var de jeg kom på. Hvorfor er det slik? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hvorfor kommer det firkanter istedet for tekst når man skriver "bush hides the facts" i notisblokk, lagrer den med hvilket som helst filnavn, prøver og åpne fila igjen? skjønner ikke det..? man må da kunne lagre hva som helst i notisblokk uten at det skal konvertere til en annen skrifttype eller no.. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hvorfor kommer det firkanter istedet for tekst når man skriver "bush hides the facts" i notisblokk, lagrer den med hvilket som helst filnavn, prøver og åpne fila igjen? skjønner ikke det..? man må da kunne lagre hva som helst i notisblokk uten at det skal konvertere til en annen skrifttype eller no.. 9652043[/snapback] Haxxoor Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Her blir det kinesiske tegn. Svaret til deg blir vel at du ikke har kinesisk språk installert på maskina, da blir ugjenkjennelige tegn firkanter men rart var det uansett. Endret 6. oktober 2007 av perpyro Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hvorfor kommer det firkanter istedet for tekst når man skriver "bush hides the facts" i notisblokk, lagrer den med hvilket som helst filnavn, prøver og åpne fila igjen? skjønner ikke det..? man må da kunne lagre hva som helst i notisblokk uten at det skal konvertere til en annen skrifttype eller no.. 9652043[/snapback] Skjer ikke her i allefall. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hvorfor kommer det firkanter istedet for tekst når man skriver "bush hides the facts" i notisblokk, lagrer den med hvilket som helst filnavn, prøver og åpne fila igjen? skjønner ikke det..? man må da kunne lagre hva som helst i notisblokk uten at det skal konvertere til en annen skrifttype eller no.. 9652043[/snapback] Det er en bug som skjer, du kan bruke hvilke som helst bokstaver for å få den samme buggen, men oppsettet må være det samme. Det er faktisk: bush hid the facts Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) hvorfor kommer det firkanter istedet for tekst når man skriver "bush hides the facts" i notisblokk, lagrer den med hvilket som helst filnavn, prøver og åpne fila igjen? skjønner ikke det..? man må da kunne lagre hva som helst i notisblokk uten at det skal konvertere til en annen skrifttype eller no.. 9652043[/snapback] Skjer ikke her i allefall. 9652094[/snapback] skrev du bare: bush hides the facts, og lagra den med filnavn, f. eks. -wrgaegdwfg? bruker du XP eller vista? jeg bruker XP hvertfall. vet ikke om det har noe å si. de som får samme resultat som meg, skriv det gjerne opp. Dessuten, hadde jeg blitt veldig takknemlig med en vitenskapelig forklaring på dette her edit: takk for fint svar Bruktbilen. Men hvorfor gjelder det bare -bush hid the facts? Endret 6. oktober 2007 av Stratosphere Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 edit: takk for fint svar Bruktbilen. Men hvorfor gjelder det bare -bush hid the facts? While "Bush hid the facts" is the sentence most forwarding around the Internet the bug does not exclusively occur with that phrase. The bug will manifest itself with many sentences of a particular structure: One word with 4 letters, two or more words with 3 letters, one word with 5 letters. Except for the starting character all the letters must be lower case. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 skrev du bare: bush hides the facts, og lagra den med filnavn, f. eks. -wrgaegdwfg? bruker du XP eller vista? jeg bruker XP hvertfall. vet ikke om det har noe å si. de som får samme resultat som meg, skriv det gjerne opp. Dessuten, hadde jeg blitt veldig takknemlig med en vitenskapelig forklaring på dette her edit: takk for fint svar Bruktbilen. Men hvorfor gjelder det bare -bush hid the facts? 9652120[/snapback] Skrev "bush hid the facts" og lagret det som "sdad.txt" i ANSI koding =) Bruker Vista Enterprise Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 畢桳栠摩琠敨映捡獴 omg, det var det de firkantene ble til når jeg kopierte dem hit. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Jeg skrev bush hides the facts slik du skrev og lagret det på desctoppen under bush.txt Bruker win XP pro SP2. Det var de kråketegnene jeg fikk som mastergamer viser i posten over Endret 6. oktober 2007 av perpyro Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Google 畢桳栠摩琠敨映捡獴 og du får mange forum som handler om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå