T.O.E Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10088944 Hvordan kan det være mulig? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10088944 Hvordan kan det være mulig? Fallskjermen løste seg derfor ikke ordentlig ut, og det gjorde heller ikke reserveskjermen. Sannsynligvis nok til og senke hastigheten såpass at hun ikke ble livstruende skadd. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) I tillegg kan hun ha landet mykt. Det finnes også mer utrolige overlevelseshistorier enn det. Vesna Vulovic falt 30 000 fot etter at flyet hun var i eksploderte. Hun landet i snø, og overlevde. Hun hadde ikke fallskjerm. Endret 31. juli 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Er det mulig å finne etternavnet til en person utifra disse opplysningene: - Fornavn - Bosted - Alder ? PS: Personen er under 18. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Gulesider.no Søk på adresse eller telefonnummer. Gjett hvem av foreldrene han/hun har fått etternavnet fra. Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Gulesider.no Søk på adresse eller telefonnummer. Gjett hvem av foreldrene han/hun har fått etternavnet fra. Vet ikke telefonnummeret, heller ikke adressen. Vet bare hvilken by personen bor i, hihi Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Mitt tips: Gå på gule sider sin hjemmeside. Søk så på det fornavnet som du har. Husk på å sette søkemotoren til å søke etter personer, ikke firma. Når du har søkt trykker du "vis på kart". Da ser du alle stedene det er personer ved det navnet i Norge. Zoom inn på den aktuelle byen, og begynn å lete. Og så håper jeg for din del at navnet ikke er et veldig populært et, for da kan bli mye leting ... Hvis du finner mange med samme fornavnet i samme by, så kan du vurdere å ringe hver og en av dem. lykke til! Endret 31. juli 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Takk for tipset! Men personer under 18 år står vel ikke oppført i gulesider? Jeg fant isåfall ingen Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg er oppført der, og jeg er under 18. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Takk for tipset! Men personer under 18 år står vel ikke oppført i gulesider? Jeg fant isåfall ingen Det avhenger av om mobiltelefonen står skrevet på dem eller på foreldrene. Å finne noen bare på fornavn og by de bor i kan fort gi deg veldig mange resultater. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Er det mulig å finne etternavnet til en person utifra disse opplysningene: - Fornavn - Bosted - Alder ? PS: Personen er under 18. *kremt* stalker *kremt* Endret 31. juli 2011 av The_Tom 4 Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Burde vel strengt talt ikke være så vanskelig? Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nei, det var det jeg trodde også. Men jeg har ennå ikke funnet noe ;/ Andre ting en gulesider man kan bruker? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nei, det var det jeg trodde også. Men jeg har ennå ikke funnet noe ;/ Andre ting en gulesider man kan bruker? Det pleier å være veldig effektivt å spørre personen om man vil ha mer informasjon om han/henne. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Som Flimzes sier. Ellers kan skattelistene være noe. Ikke alle listene man kan søke på annet enn navn og bosted i, men på noen er det i alle fall mulig å velge alder, og da kommer man langt så lenge personen ikke bor i en stor by og har et veldig vanlig for- og etternavn. Endret 31. juli 2011 av cricket Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Ikke mange under 18 som er registrert på de offentlige skattelistene som gjerne er litt gamle. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Ikke mange under 18 som er registrert på de offentlige skattelistene som gjerne er litt gamle. Tja, det er jo bare å sjekke de nyeste skattelistene. Folk har gjerne sommerjobb (og skattefrikort) fra de er 14-15 (jeg har nok stått i listene siden jeg var 13), så det er da virkelig verdt et forsøk. Et annet alternativ hvis man har felles venner er jo facebook. Lenke til kommentar
miicard Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Vil oppdriften i betong være like stor som tyngdetettheten til betongen? Hvis ja, hvorfor er det slik? En stein i vann gir jo ikke oppdrift, men kanskje den gjør det i betong siden sistnevnte har høy intern skjærstyrke og dermed oppfører seg som et fluid selv om det er mye stein som har andre egenskaper enn væsken? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Er det "korrekt" og skrive titties eller tittis? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Ingen av delene. Det heter Pupper. Eller bryster. Men det grammatisk korrekte engelske ordet er titties. Endret 31. juli 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå