Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg kan hun ha landet mykt.

Det finnes også mer utrolige overlevelseshistorier enn det. Vesna Vulovic falt 30 000 fot etter at flyet hun var i eksploderte. Hun landet i snø, og overlevde. Hun hadde ikke fallskjerm.

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Mitt tips:

Gå på gule sider sin hjemmeside. Søk så på det fornavnet som du har. Husk på å sette søkemotoren til å søke etter personer, ikke firma. Når du har søkt trykker du "vis på kart". Da ser du alle stedene det er personer ved det navnet i Norge. Zoom inn på den aktuelle byen, og begynn å lete. Og så håper jeg for din del at navnet ikke er et veldig populært et, for da kan bli mye leting ...

Hvis du finner mange med samme fornavnet i samme by, så kan du vurdere å ringe hver og en av dem.

:yes: lykke til!

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Takk for tipset! :)

Men personer under 18 år står vel ikke oppført i gulesider? Jeg fant isåfall ingen :ermm:

Det avhenger av om mobiltelefonen står skrevet på dem eller på foreldrene.

Å finne noen bare på fornavn og by de bor i kan fort gi deg veldig mange resultater.

Lenke til kommentar

Som Flimzes sier.

Ellers kan skattelistene være noe. Ikke alle listene man kan søke på annet enn navn og bosted i, men på noen er det i alle fall mulig å velge alder, og da kommer man langt så lenge personen ikke bor i en stor by og har et veldig vanlig for- og etternavn.

Endret av cricket
Lenke til kommentar

Ikke mange under 18 som er registrert på de offentlige skattelistene som gjerne er litt gamle.

Tja, det er jo bare å sjekke de nyeste skattelistene. Folk har gjerne sommerjobb (og skattefrikort) fra de er 14-15 (jeg har nok stått i listene siden jeg var 13), så det er da virkelig verdt et forsøk.

Et annet alternativ hvis man har felles venner er jo facebook.

Lenke til kommentar

Vil oppdriften i betong være like stor som tyngdetettheten til betongen? Hvis ja, hvorfor er det slik? En stein i vann gir jo ikke oppdrift, men kanskje den gjør det i betong siden sistnevnte har høy intern skjærstyrke og dermed oppfører seg som et fluid selv om det er mye stein som har andre egenskaper enn væsken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...