Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det sliter mer å gi fra seg 4.5dl blod enn å ta en kjapp runk*. ;)

 

Har forøvrig fått håndklær og glass for å gi blod. En stund siden sist nå så jeg vet ikke om de fortsatt har noe i gaveskapet sitt.

 

 

 

*Med forbehold om at du kan bli bedt om å fylle glasset til randen, men det vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Er det noen fast "gave" man får for å gi blod?

9640940[/snapback]

Man får en gave ja, men den er ikke fast. Man kan velge blant mange ting:

- Små ryggsekker

- Håndklær

- T-skjorter

- Pene kopper/krus

- Pene glass

- Knivsett

- etc.

 

I dag valgte jeg en topakning med slike glass, Smile tumbler 25 cl.

 

smile.jpgsmile.jpg

 

.. også får man jo så god samvittighet av det. Det bør vel telle for noe det også. :)

 

Gi-blod-tråden.

Lenke til kommentar
hørt at folk som har nesten druknet sier at det var en deilig opplevesle elns

dror drukning er en av de beste måtene å dø på :)

9641160[/snapback]

Då har du høyrt feil. Å drukne mot sin vilje er nok ein av dei mest grufulle måtane å døy på. Det å ville puste (ein heilt naturleg ting), men får det ikkje til er rett og slett forferdelig.

 

Ein av dei beste måtane må vel vere å døy under full narkose, eller når du er bevisstlaus.

Lenke til kommentar
Å fryse ihjel hadde vært mitt valg.

9641396[/snapback]

Jepp, støtter deg der. Etterhvert som du glir dypere og dypere ned i hypothermien føler du deg egentlig ganske fin, og så sovner du.

 

 

"When I go, I want to fall asleep peacfully like my grandfather and not screaming in agony like the passengers in his car"

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om 3d brille teknologien skal bli tatt opp igjen for hjemmebrukere med lcd skjermer :hmm:

 

Har så lyst på det med finner ikke noen steder. bare de gamle modellene men de er ikke optimale for lcd.

 

De såkalte flimmer brillene jobber dårlig sammen med lcd teknologien :|

 

Håper noen der ute har noe mer viten om dette :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hvorfor springer mange bydamer med armene så rart. De er helt stive i albuen med handleddet ut til siden, med armen ca. 30 grader rett ut av kroppen. Ser utrolig rart ut, og har sett masse damer som gjør det når de har det travelt.

 

Kan vise en ekstremt bra tegning tegna på laptop touchpad i et program jeg ikke skjønner.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-74596-1191570222_thumb.jpg

 

øverst er mer normalt, mens nede er bydame

9639798[/snapback]

Anyone? Vi er flere stykker som lurer på det.

Lenke til kommentar
Man er vel stein død leeenge før blodet begynner å koke. Jeg tror høyeste overlevde kroppstemperatur er 46°C eller noe sånt.

Men kroppstemperaturen i seg sjølv går jo ikkje rett opp. Ytterhud/blod i ytterhuden kan jo ha ein mykje høgare temperatur enn temperaturen inne i sjølve kroppen. =/ Er jo berre ekkelt å snakke om slikt :I

Lenke til kommentar
Man er vel stein død leeenge før blodet begynner å koke. Jeg tror høyeste overlevde kroppstemperatur er 46°C eller noe sånt.

 

Ellers så er ikke flammer den vanligste dødsårsaken i branner. Røykforgiftning er vist en mye vanligere dødsårsak i branner.

9641935[/snapback]

 

Tenker ikke på å dø inni et hus som brenner, men å dø med at noen setter fyr på deg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...