Bettibell Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har man LOV til å kjøre på en syklist når man kjører bil på veien? Så sant syklisten sitter oppe på sykkelen? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 et litt snedig spørsmål. Hvorfor får man angst og hvordan fungerer det fysiologisk? 9612983[/snapback] Angst gjør deg oppmerksom, og setter deg i forsvarsstilling. Noe som er veldig nyttig hvis noen skal drepe deg Er et urgammelt instinkt. Det kan også gi deg adrealin, noe som gjør deg kampklar og sterkere. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har man LOV til å kjøre på en syklist når man kjører bil på veien? Så sant syklisten sitter oppe på sykkelen? 9614315[/snapback] Hva i huleste, heiteste får deg til å tro det? Håper ikke du har lappen. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har man LOV til å kjøre på en syklist når man kjører bil på veien? Så sant syklisten sitter oppe på sykkelen? 9614315[/snapback] Hva i huleste, heiteste får deg til å tro det? Håper ikke du har lappen. 9614487[/snapback] Men han er jo oppå sykkelen, mente i fotgjenger overgang, glemte å skrive det. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du burde bråstopper foran han og kanskje vist at han måtte gå av sykkelen istedenfor å sykle over. Å kjøre over de er vel litt "overkill". Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hva er historiens største prosentvise folkvekst i et land innen et år, sett bort fra usedvanlig store innvandringer? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du burde bråstopper foran han og kanskje vist at han måtte gå av sykkelen istedenfor å sykle over. Å kjøre over de er vel litt "overkill". 9614596[/snapback] Men så sant han ikke går av sykkelen så er det teknisk sett lov? Lenke til kommentar
Meits Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du burde bråstopper foran han og kanskje vist at han måtte gå av sykkelen istedenfor å sykle over. 9614596[/snapback] Tullete regel. Det burde da være bedre for bilisten at syklister får sykle over, så slipper bilisten å vente de ekstra sekundene (som later til å være gull verdt for de fleste bilister) det tar å gå over. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Selvfølgelig ikke. Det med "stoppeplikt" er til for å frita bilister for skyld hvis de skulle kjøre på noen som kommer rasende uventet ut i fotgjengerfelt på sykkel. Du har plikt til å stoppe for alt, alltid, så lenge du har mulighet. Selv uten fotgjengerfelt og med grønt lys. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kanskje det, men jeg fortrekker litt tid når jeg skal legge merke til de som skal over, og ikke plutselig få en sykkel foran meg. Har ingenting imot å stoppe for en fotgjenger. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er ikke lov å kjøre på noen! EOD! Derimot så blir skyldfordelingen en annen om syklisten sykler eller går over gangfeltet. Men det gir deg fortsatt ikke lov til å kjøre på h*n. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 et litt snedig spørsmål. Hvorfor får man angst og hvordan fungerer det fysiologisk? 9612983[/snapback] Angst gjør deg oppmerksom, og setter deg i forsvarsstilling. Noe som er veldig nyttig hvis noen skal drepe deg Er et urgammelt instinkt. Det kan også gi deg adrealin, noe som gjør deg kampklar og sterkere. 9614339[/snapback] sterkere er en overdrivelse Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 et litt snedig spørsmål. Hvorfor får man angst og hvordan fungerer det fysiologisk? 9612983[/snapback] Angst gjør deg oppmerksom, og setter deg i forsvarsstilling. Noe som er veldig nyttig hvis noen skal drepe deg Er et urgammelt instinkt. Det kan også gi deg adrealin, noe som gjør deg kampklar og sterkere. 9614339[/snapback] sterkere er en overdrivelse 9614889[/snapback] Ikke fysisk, men psykisk. Hadde du blitt overfalt hadde du slåss bedre hvis du er redd, enn hvis du ikke var. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kjørelæreren min sa at det var lov så lenge syklisten føyk over bilen og landet bak. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har man LOV til å kjøre på en syklist når man kjører bil på veien? Så sant syklisten sitter oppe på sykkelen?9614315[/snapback] Drapsforsøk, vellykket eller ikke, er selvfølgelig strengt forbudt med mindre det er snakk om nødverge og det er det på ingen måte her. Hva er historiens største prosentvise folkvekst i et land innen et år, sett bort fra usedvanlig store innvandringer?9614620[/snapback] Jeg vil tippe at mange europeiske land stiller høy på lista der i 1946 og 1947. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kjørelæreren min sa at det var lov så lenge syklisten føyk over bilen og landet bak.9614911[/snapback] Jeg skjønner ikke at kjøreskolelærere kan spøke om sånt. (De vet garantert at det ikke er lov.) Kan du sende meg telefonnummeret til den kjørelæreren på PM? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvor lang er Norges lengste korridor og hvor befinner den seg? 9606328[/snapback] Hmm... kanskje en av disse? http://www.regjeringen.no/nb/dep/sd/dok/re....html?id=330585 Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Kjørelæreren min sa at det var lov så lenge syklisten føyk over bilen og landet bak.9614911[/snapback] Jeg må innrømme jeg måtte ta en pause her. Hodet er fullt av spørsmål. Heter kjørelæreren din Darwin? Og hvor i landet er dette? Nødavlivning av skadde syklister, er det i fase 2? Ikke engang Aukrust hadde kunnet skrive en slik historie. Endret 1. oktober 2007 av Codename_Paragon Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvor lang er Norges lengste korridor og hvor befinner den seg?9606328[/snapback] Hmm... kanskje en av disse? http://www.regjeringen.no/nb/dep/sd/dok/re....html?id=330585 9615233[/snapback] Hehe.. Det var ikke akkurat sånne korridorer jeg mente Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hehe, tenkte nesten det ja, men den er i hvertfall under 1000m. http://www.kina2006.com/photo_704111.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå