Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å tenke miljø er en luksus, og en luksus posten ikke kan ha.

Posten tjener mindre og mindre penger hvert år som går, og fortsetter de som de gjør idag, er de borte innen 2016.

Derfor må de blant annet kutte ned på terminaler og denslags og lage kreative ruter for pakker og brev som gjør at det blir billigere mens kanskje tregere å sende et brev.

Lenke til kommentar

Prøver å selge mopeden min nå. Om jeg legger den ut på finn.no for tja, 15.000, og det er noen som sier at de vil kjøpe den, og vi begynner å avtale litt. Har jeg da lov til å avslå han hvis en annen person sier til meg, "vettu hva, jeg gir deg 16.000 for den!"?

Lenke til kommentar

Prøver å selge mopeden min nå. Om jeg legger den ut på finn.no for tja, 15.000, og det er noen som sier at de vil kjøpe den, og vi begynner å avtale litt. Har jeg da lov til å avslå han hvis en annen person sier til meg, "vettu hva, jeg gir deg 16.000 for den!"?

Har du sagt "det er greit", så har du vel juridisk inngått en avtale om salg til den prisen såvidt meg bekjent. Så det er vel ikke lovlig såvidt jeg kan bedømme. (om man slipper unna er en annen sak, denslags ufine taktikker er ikke uvanlig)

AtW

Lenke til kommentar

The velocity and the electrical resistance outside a conduction is often assumed by the propagation speed of an electromagnetic wave. In simplified systems, the speed of electricity is given as the electromagnetic wave which conveys information (data), not the movement of electrons. Electromagnetic wave propagation is fast and depends on the dielectric constant of the material. In a vacuum the wave travels at the speed of light and almost that fast in air. Propagation speed is affected by insulation, such that in an unshielded copper conductor range 95 to 97% that of the speed of light, while in a typical coaxial cable it is about 66% of the speed of light.

wikipedia

Lenke til kommentar

det er fordi noe "toucher" deg på en måte. klær etc. da tror kroppen at det er et insekt :)

Nei! Det er det som er så rart! F.eks nå klør jeg inne i selve hånden. Altså ikke berørende huden, og jeg klarer ikke klø meg der, for det er inni! Det er jo ingenting som "toucher" meg der!

Lenke til kommentar

Merkelig at ingen skjønner hva du mener. Jeg klør også "inni" hånda og fingrene til tider, noe som er veldig plagsomt for du får ikke klødd det vekk. Har sikkert noe med leddene å gjøre.

Endret av Ayb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er kreft det. Noe helt annet.

:!:

Merkelig at ingen skjønner hva du mener. Jeg klør også "inni" hånda og fingrene til tider, noe som er veldig plagsomt for du får ikke klødd det vekk. Har sikkert noe med leddene å gjøre.

Godt jeg ikke er en veldig sær særing, da, som jeg trodde helt til nå.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...