Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har byttet navn, og jeg er veldig nysgjerrig på hva det er. Det skal visstnok være et fransk navn, og ingen aviser vil gå ut med det.

 

Edit: Har selvsagt sjekket Wikipedia og alle mulige nettsider. Tyr først til denne tråden når jeg ikke selv kan finne ut av noe.

Endret av Redak Tøren
Lenke til kommentar

- Han ønsker å være en normal person som ikke forbindes med kriminalitet for enhver fremtid. Han ønsker å leve et normalt liv, kommenterer hans forsvarer John Christian Elden i en e-post til iBergen.no.

 

Av hensyn til nettopp det velger iBergen.no å ikke gå ut med Vikernes nye navn.

Lenke til kommentar

Ren nysgjerrighet. Ens handlinger og valg om å være en offentlig person kan ikke omgjøres for en hver pris. Om noen vet navnet, vil jeg også vite det. Lenge leve ytringsfriheten :)

 

Edit: I tillegg gir han ut album fortsatt og driver platestudio. Han har gitt ut bøker og publikasjoner, og driver egen hjemmeside. Samtidig vil mannen være anonym? Veldig paradoksalt...

Endret av Redak Tøren
Lenke til kommentar

Jeg forbeholder meg også retten til å ytre meg, og jeg vil oppfordre deg til å ikke plage fyren. Det må da gå an å ta litt hensyn og det er jo veldig forståelig at han ikke vil assosieres med det han gjorde som "ung og dum".

 

Argumentene dine henger ikke på greip. Han har så vidt jeg vet aldri valgt å bli en offentlig person.

 

Jeg vil samtidig oppfordre de som eventuelt vet det nye navnet hans om å ikke spre det på nettet. Vis hensyn. Det er svært bra at Varg har blitt en "normal" person. Vær vennlig å la han få være det. Freak-show kan dere se på TV-Norge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Edit: I tillegg gir han ut album fortsatt og driver platestudio. Han har gitt ut bøker og publikasjoner, og driver egen hjemmeside. Samtidig vil mannen være anonym? Veldig paradoksalt...

Han ønsker å ytre sitt politiske syn, og få frem sine musikalske meninger (i mangel av bedre ord enn meninger). Samtidig vil han være anonym fordi hans vesen oftere forbindes med vold, drap og kirkebrenning enn de meningene han faktisk har nå, 20 år etter.

 

Ikke spesielt paradoksalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Argumentene dine henger ikke på greip. Han har så vidt jeg vet aldri valgt å bli en offentlig person.

 

Jeg vil samtidig oppfordre de som eventuelt vet det nye navnet hans om å ikke spre det på nettet. Vis hensyn. Det er svært bra at Varg har blitt en "normal" person. Vær vennlig å la han få være det. Freak-show kan dere se på TV-Norge.

Du bør lese biografien hans på www.burzum.org.

 

Hvis noen vet navnet, kan jeg gått få det på PM. Har ikke tenkt å plage fyren.

Lenke til kommentar

Samtidig vil han være anonym fordi hans vesen oftere forbindes med vold, drap og kirkebrenning enn de meningene han faktisk har nå, 20 år etter.

 

Ikke spesielt paradoksalt.

Det paradoksale er at han fortsatt gir ut album med samme band/artist-navn Burzum.

Blir som at Paul McCartney skal skifte navn for å få en ny start og ikke assosieres med alt han har gjort frem til i dag, og så gi ut et album under navnet The Beatles. Det paradokset kan en femåring se.

Endret av Redak Tøren
Lenke til kommentar

Så la oss kalle ham Lars, da. Hvorfor skal du på død og liv vite dette? Skal du springe rundt og fortelle vennene dine "haha jeg veit navnet fordi jeg leste det på teh internets men dere får ikke vite det lolz"?

 

Brukeren L4r5 på forumet var nemlig prikk lik Varg når han hadde skjegg.

 

Paul McCartney sitt navn forbindes ikke med drap og kirkebrenning. Det er forskjellen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det var hans egentlige navn ja. I dag heter han noe annet, og han byttet da fra Varg Quisling Vikernes til ukjent navn av fransk karakter.

Skal du sjekke hva han tjener på skattelister.no eller noe sånt? Jeg kjøper ikke at det er kun av egen interresse. Det er min ytring. :)

Lenke til kommentar

Jeg skal ta utdanning og jobbe i nordsjøen som prosess operatør. Men det jeg egentlig kunne tenkt meg, eller egentlig litt begge deler, er noe innen idrett også. Er det mulig og ta noe slags utdanning slik du har utdanning både innen idrett og nordsjøen.

Og er det noen idretts utdannelser det går ann å leve av?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...