Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det vanlig å være beskymret og tenke på at fæle ting kan skje når man er i puberteten?

 

Jeg blir lett beskymra over ting osv.,  så lurer på om dette har litt med puberteten å gjøre også?

 

Gode råd for å dempe beskymringer?

 

Mvh Ituca - evig takknemlig for svar:)

9508791[/snapback]

Viss du meiner det eg trur du meiner, har eg det sånn óg. Tenkjer eigentleg mykje rart eg. :ph34r: Men eg bryr meg ikkje så mykje om det. Og ja, eg er i puberteten.

Lenke til kommentar
Viss du meiner det eg trur du meiner, har eg det sånn óg. Tenkjer eigentleg mykje rart eg. :ph34r: Men eg bryr meg ikkje så mykje om det. Og ja, eg er i puberteten.

9508868[/snapback]

 

Godt at det er flere enn meg:) Tar det heller ikke så veldig innover meg og døgnet varer bare 24 timer, men tenker mye og er litt slitsomt noen ganger og gå rundt og beskymre seg over ting.

 

Grattis med, ja jeg har tatt det for gitt, seriemesterskapet i herrens år 2007 ;)

Endret av Ituca
Lenke til kommentar
Viss du meiner det eg trur du meiner, har eg det sånn óg. Tenkjer eigentleg mykje rart eg. :ph34r: Men eg bryr meg ikkje så mykje om det. Og ja, eg er i puberteten.

9508868[/snapback]

 

Godt at det er flere enn meg:) Tar det heller ikke så veldig innover meg og døgnet varer bare 24 timer, men tenker mye og er litt slitsomt noen ganger og gå rundt og beskymre seg over ting.

 

Grattis med, ja jeg har tatt det for gitt, seriemesterskapet i herrens år 2007 ;)

9509025[/snapback]

Dere er ikke alene :ph34r: Er utrolig irriterende og stressans noen ganger. Tror nok det er normalt med puberteten ja...

Lenke til kommentar
Blir flyene malt? trodde det var sånne gigantiske klistermerker som ble satt på jeg. Eller sprayshit.

9508668[/snapback]

De blir malt med "antirust", og pulverlakkert :)

9508686[/snapback]

 

 

er ikke fly i all hovedsak laget av aluminium og komposittmaterialer, som ikke ruster? hva skal de da med antirust?

 

Det lille jeg har sett av flykroppen i forbindelse med ombordstigning ligner fælt på pulverlakk ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...