salamishit Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvorfor hører alle mørkhudet folk på hip-hop? Har aldri møtt noen som hører på rock/metal Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har vel noe med kulturen å gjøre. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kollegaer er vel sånn det skrives, men kolleger er en måte noen sier det på. Om det er lov å skrive kolleger vet jeg ikke... Hvorfor lager kjøleskapet mitt rare lyder? Av typen det høres ut som om noen skraper av is på innsiden av kjøleskapet. Det er et nytt LG kjøleskap og jeg tror det er sånn at det tar bort rim i fryseren av seg selv. Er det de lydene? edit på forrige post; det står i ordboka (trykk på meg) at du skal skrive kolleger... men takk likevel Mkay. Om jeg får bruk for det ordet en gang, så får jeg vel kanskje skrive det slik. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvorfor hører alle mørkhudet folk på hip-hop? Har aldri møtt noen som hører på rock/metal Da har du møtt "feil" mørkhudede personer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kollegaer er vel sånn det skrives, men kolleger er en måte noen sier det på. Om det er lov å skrive kolleger vet jeg ikke... Hvorfor lager kjøleskapet mitt rare lyder? Av typen det høres ut som om noen skraper av is på innsiden av kjøleskapet. Det er et nytt LG kjøleskap og jeg tror det er sånn at det tar bort rim i fryseren av seg selv. Er det de lydene? edit på forrige post; det står i ordboka (trykk på meg) at du skal skrive kolleger... men takk likevel Tips: Neste gang i denne rekkefølgen: Ordbok --> Rettskrivingstråden som finnes en plass på forumet --> IKKE denne tråden. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvorfor hører alle mørkhudet folk på hip-hop? Har aldri møtt noen som hører på rock/metal Da har du ikke hørt om denne negeren før. http://www.youtube.com/watch?v=DvPvQDgwReY 1 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 *kremt*Henrix*kremt* 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 synes asiatere at alle hvite ser like ut? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 For å fortsette spm om mørkhudede. Hvorfor er så å si alle livredde for hund? Kom med bikkja min inn i heisen å da gikk dama og typen ut å brukte trappa istedenfor. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 jeg har hatt 'nifse' opplevelser med hund Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kan ikke tenke meg at alle fra Somalia her hatt nifse opplevelser med hund. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 å, jeg trodde du mente folk generelt Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kan ikke tenke meg at alle fra Somalia her hatt nifse opplevelser med hund. digger ordet "nifs" ........ jeg lurer på, er lysfarten konstant? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Har aldri sett noen negere som er mer redd for hunder enn andre "raser". Så det var en snodig generalisering.... Endret 15. september 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 For å fortsette spm om mørkhudede. Hvorfor er så å si alle livredde for hund? Kom med bikkja min inn i heisen å da gikk dama og typen ut å brukte trappa istedenfor. Om det er denne ene opplevelsen du baserer det på, så kunne det vel like gjerne ha vært to hvitinger. Man må ikke alltid se sammenhenger der det ikke er noen, selv om jeg ikke skal nekte for at det finnes i denne saken. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) jeg lurer på, er lysfarten konstant? Ja. Veeeeeldig usnedig spørsmål.. Jeg lurer på, er det noe ideelt tallsystem som vi burde brukt istedet for 10-tallssystemet? Endret 15. september 2010 av chokke Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Har aldri sett noen negere som er mer redd for hunder enn andre "raser". Så det var en snodig generalisering.... Ikke meningen å generalisere. Er noe jeg har merket over tid at mørkhudede er generelt mere redd for hund enn hvite er. Så å si alle mørkhudede her i min blokk rygger unna når jeg kommer med bikkja min. Endret 15. september 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Munty Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har aldri sett noen negere som er mer redd for hunder enn andre "raser". Så det var en snodig generalisering.... Ikke meningen å generalisere. Er noe jeg har merket over tid at mørkhudede er generelt mere redd for hund enn hvite er. Så å si alle mørkhudede her i min blokk rygger unna når jeg kommer med bikkja min. Hmm... Kanskje jeg skal skaffe meg hund... Neida, bare spøker! 4 Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg lurer på, er det noe ideelt tallsystem som vi burde brukt istedet for 10-tallssystemet? Det hexadesimale hadde vært praktisk om det hadde vært utbredt (eventuelt andre tallsystemer basert på det binære, som åttetallssystemet). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det hexadesimale hadde vært praktisk om det hadde vært utbredt (eventuelt andre tallsystemer basert på det binære, som åttetallssystemet). Ser såklart bortifra utbredelse i samfunnet, så ville da et binært system vært mest praktisk? Både når det gjelder matematikk, fysikk og generelt i samfunnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå