Mannen med ljåen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Da er spørsmålet hvor mye som skal til? Hvis dassvann med infisert mensblod spruter opp i underlivet til en kvinne som har rifter etter et brutalt samleie, er det da fortsatt så usannsynlig at men kan se bort fra det? Det er et realistisk worst-case scenario. Jeg har ikke hørt at det har skjedd, men det er jo også vanskelig å bevise hvor smitten kom fra. Hvis en tenåringsjente prøvde å bortforklare herpes på denne måten, ville få trodd henne. Så det finnes kanskje mørketall? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Litt dumt å utelukke "Worst-case scenario". Ingen som hørte om han fikk halspulsåren kuttet over med gressklipperen sin? Han var ute å klipte gresset, så falt han, dro med seg gressklipperen og klarte å kutte over halspulsåren. Høyst usannsynlig, men fortsatt en mulighet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Apropos øyner, hva skjer med dem om man ser 3D uten 3D-briller? på tv /film? da ser du sånne røde og blå streker rundt alle kanter på bildet, noe som er utrolig forstyrrende. Er det skadelig for øynene da? nei Kan skjegg plutselig slutte å vokse? Hvis jeg ikke barberer meg på 10 dager virker det som det slutter å vokse. isåfall er det rart at verdens lengste skjegg er over en meter, og til og med over 5 meter.. så nei, det stopper ikke å vokse, iallfall ikke på en veldig god stund. Hvis du har hår under armene eller i skrittet, så har du kanskje ikke sett det vokse på en stund. Hvis det har vokst, har du antakelig fjernet det, men det stopper å vokse igjen på et punkt. Er det helt utenkelig at det også kan være slik med skjegget for enkelte mennesker, eller innen en individuell alder? trekker tilbake min konklusjon Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Yter man bedre eller dårligere etter sex? Jeg tenker på dersom man f. eks skulle spille en viktig fotballkamp og velger å ha sex en liten stund før kamp. Bedre eller dårligere prestasjon? Noen forskning på dette området? ikke forskning akkurat, men på discovery science testa de det en gang, og da ytet de bedre etter en god runde sex. om du har superhard røff sex, vil jeg tro du ikke klarer å løpe maraton, men litt rolig sex hjelper på ytelsen ja. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Men jeg hater når offentlige toaletter ikke har låste papirdispensere, og oppbevarer reserverullen nede på golvet bak dassen. Tipper det papiret er temmelig fullt av bakterier... det er fullt i bakterier der det skal brukes også. who cares? britney spears Endret 6. september 2010 av diskutant 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Skiller det ikke ut et slags avslappende hormon eller noe slikt da? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Men jeg hater når offentlige toaletter ikke har låste papirdispensere, og oppbevarer reserverullen nede på golvet bak dassen. Tipper det papiret er temmelig fullt av bakterier... det er fullt i bakterier der det skal brukes også. who cares? britney spears Penis og musemor er ikke fullt av bakterier av den farlige sorten nei. Og slettes ikke virus. Endret 6. september 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Det som betyr noe, er hvilke bakterier, evt. virus. At du har mange fra før, betyr ikke at fremmede bakterier ikke kan gjøre deg syk. Du har bakterier i munnen også, men du spiser ikke råttent kjøtt. EDIT: Musemor inneholder det som Wikipedia kaller Vaginal fluid. Infection with HIV occurs by the transfer of blood, semen, vaginal fluid, pre-ejaculate, or breast milk. Endret 6. september 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvor finner jeg poster jeg har skrevet som er blitt takket? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Men jeg hater når offentlige toaletter ikke har låste papirdispensere, og oppbevarer reserverullen nede på golvet bak dassen. Tipper det papiret er temmelig fullt av bakterier... det er fullt i bakterier der det skal brukes også. who cares? Penis og musemor er ikke fullt av bakterier av den farlige sorten nei. Og slettes ikke virus. nå tenkte jeg mer på bruk i andre ender.. Endret 6. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
;_; Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvor finner jeg poster jeg har skrevet som er blitt takket? Går ikke. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Fins det noen oversikt over hvilke biltyper som holder høy opplevd kvalitet over tid? Kjørte en 2006 Peugeot 307sw som hadde rullet bare 66k - kjørte den et stykke før vi fant ut hvor ny den var, og jeg ble litt sjokkert. Den kjentes jo virkelig ut som en gammelbil, med mye slark her og derr, masse ulyder og ca. 0 opplevd kvalitet. Er slike biler designet slik at de ikke holder høy opplevd kvalitet over tid? Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Peugeot 307SW er virkelig en drittbil som vi har slitet med lenge. Vår har kjørt i overkant av 230k km, og omtrent alle deler er byttet ut. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Vet jeg har spurt før, men klarte ikke google meg fram til svaret.. Hvor er det jeg kan se antall innlegg jeg og alle andre har i en tråd? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Vet jeg har spurt før, men klarte ikke google meg fram til svaret.. Hvor er det jeg kan se antall innlegg jeg og alle andre har i en tråd? Gå til en kategori og trykk deretter på antall svar. F.eks. går du til "Teknologi og vitenskap", trykker på "46.173" og da vil du finne listen over hvem som har postet i denne tråden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Fins det noen oversikt over hvilke biltyper som holder høy opplevd kvalitet over tid? Kjørte en 2006 Peugeot 307sw som hadde rullet bare 66k - kjørte den et stykke før vi fant ut hvor ny den var, og jeg ble litt sjokkert. Den kjentes jo virkelig ut som en gammelbil, med mye slark her og derr, masse ulyder og ca. 0 opplevd kvalitet. Er slike biler designet slik at de ikke holder høy opplevd kvalitet over tid? http://www.honestjohn.co.uk/ Her er det mye bra informasjon om biler. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Når en spillutvikler starter å lege et nytt spill (hvor blant annet god grafikk grafikk er i fokus), hvordan beregner de hvor langt utviklinga av hardware (cpu, skjermkort etc.) kommer inne de er ferdig (tar jo gjerne noen år å lage et gjennomført spill)? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvordan vet penest.no hvem som er mine "fb-kikkere"? Baserer lista seg på hvem som har sett mest på facebook-sida mi? Hvor får de den informasjonen fra? Så vidt jeg vet, kan jeg ikke se hvem "kikkerne" mine er uten deres hjelp noe sted på facebook. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg bruker ikke Penest.no. Man har du inntryk av at denne tjenesten faktisk virker, og viser reell informasjon? Mange slike tjenester er lureri, laget for å generere annonseklikk. For eksempel var det en tjeneste som skulle kunne fortelle deg hvem som sjekker opp navnet ditt i skattelistene. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Når en spillutvikler starter å lege et nytt spill (hvor blant annet god grafikk grafikk er i fokus), hvordan beregner de hvor langt utviklinga av hardware (cpu, skjermkort etc.) kommer inne de er ferdig (tar jo gjerne noen år å lage et gjennomført spill)? Regner med de følger godt med på utvikling og har litt mer inside informasjon enn alle andre in public. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå