Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er egentlig tingen med kvinnfolk og tomflasker?

Hva tenker du på? Panting, drasse med seg i veska eller noe annet?

 

blir et batteri lettere når det er slutt?

Nei.

 

Hva er den mest effektive måten å stoppe neseblod på?

Papirpropp i neseboret og sitte/stå i ro. Ikke ligge ned for da øker blodtrykket i hodet.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har aldri hørt om kvinnfolk og tomflasker egentlig. Men igår kveld var jeg på vei til Oslo S fra en kompis, godt etter det ble mørkt, og så ei ung jente i tights sykle oppover gata med en barnekurv-vogn bak. Hun forsvant inn i en innkjørsel, hørte masse rasling og romling, så kom hun ut igjen og sykla videre. Regner med hun var på tomflaske-samling.

Lenke til kommentar

Hva er den mest effektive måten å stoppe neseblod på?

Aner ikke om den er den "mest effektive", men den virker hvertfall: ta ett(papir)lommetørkle dynket i iskaldt vann (og gjerne også en isbit eller to) og hold denne mot neseroten/øvere halvdel av nesen. Bytt lommetørkle og/eller vri opp i kaldt vann pånytt ved behov og sitt stille i 20-30 minutter. Metoden er mest aktuell ved neseblod som følge av fysisk skade ("en på trynet" f.eks) men fungerer på alle typer neseblod.

 

Husk at om du ikke pleier å blø neseblod (og vet hvorfor) og det ikke er noen åpenbar grunn til hvorfor det ble neseblod kan det være lurt å følge med litt ekstra.

Lenke til kommentar

"Alle" er enige om at supermodeller er for tynne, og bør ha litt kjøtt på beina.

Hvorfor er de da fortsatt så tynne?

Jeg antar at svaret har noe med penger å gjøre, altså at folk allikevel betaler mer for syltynne modeller.

Hvorfor? Er alle de som klager på syltynne modeller egentlig hyklere, som i virkeligheten faktisk foretrekker dem syltynne?

Hvis ikke, hvorfor er disse syltynne modellene så lønnsomme?

 

Pluss: hvorfor ser de så sure/ alvorlige ut?

Damer er søtere hvis de smiler. Hvorfor er ikke dette lønnsomt?

Lenke til kommentar

"Alle" er enige om at supermodeller er for tynne, og bør ha litt kjøtt på beina.

Hvorfor er de da fortsatt så tynne?

 

Svarer bare på første del, men for min del(og da den politisk ukorrekte meningen min) så synes jeg jenter er penere om de er litt undervektige(hvis vi følger bmi-skalaen).

 

Tipper også det er et flertall som synes det samme :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...