Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Medikamenter som blir lagt ut til salg i butikker/apoteker, blir de testet grundig før de får låv til å bli satt ut til salg? Stoffer de inneholder f.eks.

Er bare noen medikamenter/bedrifter som virker så utrolig useriøse. Når jeg ser reklamene og hvor utrolig dårlig laget de er, så blir jeg litt i tvil ved eventuelt testing.

9496650[/snapback]

tenker vel ikke på

Hvorfor behandle hEEle krOOpen, når du vet hvor du har vOOndt?

9496768[/snapback]

. :p
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Medikamenter som blir lagt ut til salg i butikker/apoteker, blir de testet grundig før de får låv til å bli satt ut til salg? Stoffer de inneholder f.eks.

Er bare noen medikamenter/bedrifter som virker så utrolig useriøse. Når jeg ser reklamene og hvor utrolig dårlig laget de er, så blir jeg litt i tvil ved eventuelt testing.

9496650[/snapback]

tenker vel ikke på

Hvorfor behandle hEEle krOOpen, når du vet hvor du har vOOndt?

9496768[/snapback]

. :p

9497026[/snapback]

den kødden og den orginale er skremmende like http://www.youtube.com/watch?v=yPKhZduCJ04&NR=1

jeg så først parodien og da virket den ekte reklamen som kødd også.

Lenke til kommentar
min mor sier noe slikt om at negler vokser når det kommer vann på de.

aka når du vasker hendene. Er det noe sannhet i dette ?

9497162[/snapback]

Jeg tror ikke det. Det har vel med protein inntaket ditt å gjøre. Jo mer protein du tar opp, jo fortere vokser både hår og negler.

Kanskje noen vet mer.. :hmm:

Lenke til kommentar
Hvordan får man en båt inni slike glassflasker?

9496875[/snapback]

Folka sit med slike "pinner" og bygger båtene opp frå grunnen av.. Fascinerande!

9497469[/snapback]

Er det ikke sånn at de bygger hele båten utenfor og så har de bygd seilene slik at de kan bøyes bakover. Så er det bare å dytte båten inn i flasketuten og så spretter seilene opp når båten kommer inn.

Lenke til kommentar
Hvordan får man en båt inni slike glassflasker?

9496875[/snapback]

Folka sit med slike "pinner" og bygger båtene opp frå grunnen av.. Fascinerande!

9497469[/snapback]

Er det ikke sånn at de bygger hele båten utenfor og så har de bygd seilene slik at de kan bøyes bakover. Så er det bare å dytte båten inn i flasketuten og så spretter seilene opp når båten kommer inn.

9497536[/snapback]

Jo :)

Lenke til kommentar
Kanskje ikke akkurat en snedig ting å lure på, men trenger ikke å opprette en egen tråd for spørsmålet så jeg poster det her.

Er det mulig å se hvor mange poster man har i OT-baren?

9497940[/snapback]

Trykk på navnet ditt sånn at du kommer til din egen profil. Deretter trykker du på den grønne pilen ved siden av "Mest aktiv i". Du får da opp et vindu som viser hvor mange poster du har i hver kategori.

post-31431-1189821740_thumb.jpg

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...