Herr Brun Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 http://www.couchsurfing.org/statistics.html Les litt der, så finner du sikkert definisjonen på "unique state/province". Tallet er 238 nå, for øvrig. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Hvordan har det seg at folkegrupper i ulike land, reagerer annerledes på alkohol? Vi skandinavere blir høylytte, begynner å danse på bordet etc. Mens russere blir mer stille osv. Noen logisk forklaring på dette, for alkoholen er jo den samme i begge tilfeller... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Blir russerne stille? Det var ny informasjon for meg. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Vil tro at det er helt individuelt og at det ikke kommer an på nasjonalitet. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Så hvordan har det seg at jeg leste i lokalavisa at coachsurfin har 2mill medlemmer i 237 land? Kanskje lese hele setningen... Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 hender det at det blir gitt lokalbedøvelse ved mindre operasjoner i ryggen, eller er det narkose uansett? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 I mandlene baki munnen er det ett eller annet stoff/substans som skilles ut. Hva er det? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 Lurer på hvor lang verdens lengste kuk er Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 Lurer på hvor lang verdens lengste kuk er http://tinyurl.com/cjjjrf Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 Begynner å bli passe lei "let me google that for you" linkene nå...... Hva med å bare linke til søket? 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 Begynner å bli passe lei "let me google that for you" linkene nå...... Hva med å bare linke til søket? Samma om jeg linker til lmgtfy eller google, kommer jo til samme plass. Lmgtfy er bare for å utrykke hvor enkelt det var å for han å finne svaret selv Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 Begynner å bli passe lei "let me google that for you" linkene nå...... Hva med å bare linke til søket? For å lære folk hvordan man søker på google. Når man spør etter ting som veldig enkelt kan søkes opp på google trenger man tydeligvis litt opplæring av hvordan det funker. Ser spørsmål der man kan kopiere spørsmålet ord-rett inn i google og få opp svaret på første forsøk, da er "let me google that for you" på sin plass Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 Tar lenger tid, og alle "vet" at det er et tåpelig spm som man lett kan google når man linker direkte til google. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 jeg skal kjøpe et flag som er på 4' x 6' men hvor mye er det i CM? hvor hva er forskjellen på det og på 4" x 6" ? litt forvirret her nå. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 jeg skal kjøpe et flag som er på 4' x 6' men hvor mye er det i CM? hvor hva er forskjellen på det og på 4" x 6" ? litt forvirret her nå. Det første er 4*6 fot, det andre er 4*6 inches. AtW Lenke til kommentar
;_; Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 (endret) 4 feet = 121.92 centimeters 6 feet = 182.88 centimeters 4 inches = 10.16 centimeters 6 inches = 15.24 centimeters Endret 2. august 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 Målenheter kan kjapt oversettes via Google. I google, skriv følgende: 100 cm in feet: 100 centimeters = 3.2808399 feet More about calculator. Eller hva med 100 nok in eur 100 Norwegian kroner = 12.72155 Euros Eller hva med 100 kilo i pund? 100 kilograms = 220.462262 pounds Google er din venn. 3 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 Lurer på hvor lang verdens lengste kuk er Menneskets lengste kuk vet jeg ikke. men mener at et skall dyr hadde en penis som var 40-50 ganger så stor penis som sin egen kropp. Tenk deg den i menneske størrelse. Ho ho ho Begynner å bli passe lei "let me google that for you" linkene nå...... Hva med å bare linke til søket? For å lære folk hvordan man søker på google. Når man spør etter ting som veldig enkelt kan søkes opp på google trenger man tydeligvis litt opplæring av hvordan det funker. Ser spørsmål der man kan kopiere spørsmålet ord-rett inn i google og få opp svaret på første forsøk, da er "let me google that for you" på sin plass Jeg er enig, for det er virkelig ikke så veldig kloke spørsmål. Men en ting jeg reagerte på var det svaret på hvor mange land som finnes i verden. For det er egentlig et litt mere vanskelig tema. Da om man skal regne kypros, hawaii osv som egene stater eller ikke, for ikke å nevne noen nasjoner fra Det britiske samvelde, om de skal regnes som egene stater, da Dronning Elizabeth av england er egentlig overordne av disse. Nasjoner fra Det Britiske Samvelde er jo egentlig selvstendige alle mann, men du skjønner tegninga, samme dronning, samme land. Jeg lurer på hvorfor USA har noen vanvittige lover, er de i det heletatt sanne?. Noen eksempler finner du i spoileren I Connorsville, Wisconsin er det forbudt for en mann å skyte med sitt våpen når hans kvinnelige partner har orgasme. I Florida er det forbudt å ha seksuelt samkvem med et pinnsvin. I Atlanta, Georgia er det forbudt å binde en giraff til en lyktestolpe I Illinois er det en lov som sier at en bil må styres med rattet. Blir en elefant bundet til et parkometer i Florida, må man betale ordinær parkeringsavgift for den. I Texas kan du bære 6 fot langt våpen på åpen gate, så lenge du ikke avfyrer mot noen, eller avfyrer et vådeskudd De mest på jordet av lover jeg kom på i farten Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 Kan noen, på en forståelig måte, forklare meg forskjellen på hybelleilighet og vanlig leilighet? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 Hybel er ikke en full leilighet, den mangler visse fasiliteter, f.eks kjøkken og/eller bad. De er vel gjerne siktet til studenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå