Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli passe lei "let me google that for you" linkene nå......

 

Hva med å bare linke til søket?

For å lære folk hvordan man søker på google.

Når man spør etter ting som veldig enkelt kan søkes opp på google trenger man tydeligvis litt opplæring av hvordan det funker.

Ser spørsmål der man kan kopiere spørsmålet ord-rett inn i google og få opp svaret på første forsøk, da er "let me google that for you" på sin plass :)

Lenke til kommentar

Lurer på hvor lang verdens lengste kuk er :hmm:

 

Menneskets lengste kuk vet jeg ikke. men mener at et skall dyr hadde en penis som var 40-50 ganger så stor penis som sin egen kropp. Tenk deg den i menneske størrelse. Ho ho ho

 

 

Begynner å bli passe lei "let me google that for you" linkene nå......

 

Hva med å bare linke til søket?

For å lære folk hvordan man søker på google.

Når man spør etter ting som veldig enkelt kan søkes opp på google trenger man tydeligvis litt opplæring av hvordan det funker.

Ser spørsmål der man kan kopiere spørsmålet ord-rett inn i google og få opp svaret på første forsøk, da er "let me google that for you" på sin plass :)

Jeg er enig, for det er virkelig ikke så veldig kloke spørsmål. Men en ting jeg reagerte på var det svaret på hvor mange land som finnes i verden. For det er egentlig et litt mere vanskelig tema. Da om man skal regne kypros, hawaii osv som egene stater eller ikke, for ikke å nevne noen nasjoner fra Det britiske samvelde, om de skal regnes som egene stater, da Dronning Elizabeth av england er egentlig overordne av disse. Nasjoner fra Det Britiske Samvelde er jo egentlig selvstendige alle mann, men du skjønner tegninga, samme dronning, samme land.

 

 

Jeg lurer på hvorfor USA har noen vanvittige lover, er de i det heletatt sanne?. Noen eksempler finner du i spoileren

 

 

  • I Connorsville, Wisconsin er det forbudt for en mann å skyte med sitt våpen når hans kvinnelige partner har orgasme.
  • I Florida er det forbudt å ha seksuelt samkvem med et pinnsvin.
  • I Atlanta, Georgia er det forbudt å binde en giraff til en lyktestolpe
  • I Illinois er det en lov som sier at en bil må styres med rattet.
  • Blir en elefant bundet til et parkometer i Florida, må man betale ordinær parkeringsavgift for den.
  • I Texas kan du bære 6 fot langt våpen på åpen gate, så lenge du ikke avfyrer mot noen, eller avfyrer et vådeskudd

De mest på jordet av lover jeg kom på i farten

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...