Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du hverken spiser med, eller tar i ting som andre skal ta i, med rompehullet. Anus kan være skitten i fred.

 

 

En ting som irriterer meg, er dassopptrekkeren. Folk tar i den etter at de har urinert eller bæsjet, men FØR de vasker seg.

Å ta i den er EKKELT!

 

En bekjent har et infrarødt toalett, som virker omtrent som vannkranene på toalettene på Gardermoen Flyplass.

Du slipper altså å berøre dassopptrekkeren.

Hvorfor er ikke dette utbredt?

 

Eventuellt fotpedaler?

 

Å ta på slike knapper kan umulig være bra.

Lenke til kommentar

Du hverken spiser med, eller tar i ting som andre skal ta i, med rompehullet. Anus kan være skitten i fred.

 

 

En ting som irriterer meg, er dassopptrekkeren. Folk tar i den etter at de har urinert eller bæsjet, men FØR de vasker seg.

Å ta i den er EKKELT!

 

En bekjent har et infrarødt toalett, som virker omtrent som vannkranene på toalettene på Gardermoen Flyplass.

Du slipper altså å berøre dassopptrekkeren.

Hvorfor er ikke dette utbredt?

 

Eventuellt fotpedaler?

 

Å ta på slike knapper kan umulig være bra.

 

Du vasker jo hendene etter at du har vært på do uansett

Lenke til kommentar

Joda, men du tar i en knott som dusinvis av folk har tatt i FØR de vasket hendene.

 

Å vaske hendene er ikke en mirakelkur. Du får ikke fjernet ALLE millioner av bakterier ved et trylleslag. Det er uklokt å ta i doknotten.

 

Ta på knotten gjennom et ubrukt dopapir, og kast det i dassen idet den spyler. Så slipper du å få så mange bakterier.

 

 

En annen ting du kan gjøre, er å stenge vannkrana med papiret du tørker hendene på, i stedet for å ta på den skitne krana igjen med de rene hendene.

Lenke til kommentar

Du hverken spiser med, eller tar i ting som andre skal ta i, med rompehullet. Anus kan være skitten i fred.

 

 

En ting som irriterer meg, er dassopptrekkeren. Folk tar i den etter at de har urinert eller bæsjet, men FØR de vasker seg.

Å ta i den er EKKELT!

 

En bekjent har et infrarødt toalett, som virker omtrent som vannkranene på toalettene på Gardermoen Flyplass.

Du slipper altså å berøre dassopptrekkeren.

Hvorfor er ikke dette utbredt?

 

Eventuellt fotpedaler?

 

Å ta på slike knapper kan umulig være bra.

Det finnes toaletter der du ikke trenger å ta på noe som helst, utenom dørene.

automatisk såpedispenser, vannkran, luft-tørker, og toalett.

Jeg regner med at grunnen til at det ikke er utbredt er prisen...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Hvilke bakterier *kan* man faktisk dø av hvis du ikke vasker hendene før du spiser?

Det er utrolig mange bakterier som kommer fra at folk som er infisert nyser e.l. Mange av disse bakteriene kan for alt jeg vet være kjøttetende bakterier som faktisk kan ta livet ditt.

 

Vil ikke de spise opp nesen han da? før han nyser dem over til en annen? Du finner nok ikke sånne bakerier i en nys nei. :p Tviler jeg sterkt på. Nyser du, blir du bare smittet med forkjølelse, dette er også en kjent smitteform. På dasslokket derimot har ingen tenkt over e-coli smitten

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Hvis man plasserer en stående elektrisk vifte midt i varmt rom (med lukka vinduer) så vil det ikke føles så varmt. Er dette fordi vifta er med på å senke teperaturen i rommet, eller bare føles det kjøligere fordi den blåser på oss? Må si jeg heller mest mot det siste, men er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar

Rundt huden din er det et luftlag som holder høy temperatur, fordi det varmes opp av kroppen din.

Dette gjør at du føler deg varm.

 

Hvis det var mer enn 37 grader i luften, ville luft som blåses mot deg føles VARM.

Hvis luften rundt deg er mindre enn 37 grader celcius, vil luft som blåses mot deg føles KALD. Det er fordi den blåser vekk den luften som er rundt deg, som kroppsvarmen din varmer opp.

 

Så den senker temperaturen rundt den personen den blåser på, ved å blåse bort den lufta som holder kroppstemperatur.

 

En vifte kan umulig senke kroppstemperaturen din. Den eneste elektriske komponenten den inneholder, er en elektromotor. Den LAGER varme, men den varmen er i denne sammenheng uvesentlig.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på i forbindelse med at Viasat 4 sender det amerikanske showet COPS, er:

 

Hva tjener de som blir arrestert, på at de blir vist på TV i hele den vestlige verden?

Får de penger? Redusert straff?

 

Jeg mener... Det må jo være kriminellt i seg selv å filme folk i sitt mest sårbare øyeblikk, og publisere det på den måten.

 

Dette er et amerikansk show, og amerikanere er kjent for å saksøke. Så, hva tjener disse fangene på å få arrestasjonen sin kringkastet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...