Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Tror ikke vi er på samme side her.

 

Men reagerte på det du sa om at det ikke vil bli treffsikkert nok hvis man beveget hodet. Men prikken flytter seg etter geværet. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, nettopp fordi jeg ikke vet hvordan det fungerer.

 

Red.: Hvis du ser her så ser du at prikken alltid sikter på samme plass uansett hvordan han beveger kameraet. http://www.youtube.com/watch?v=oAM9VGTikT8...related&search=

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

tar mennesker inn noe luft gjennom huden? jeg så en frosk på TV som hadde masse hud, og den tok inn oksygen gjennom huden. så jeg begynte å lure på om mennesker gjør det samme, bare mye mindre.

 

huden blir jo skrukkete i vann, og jeg har hørt at sprit på underarmen taes inn.

Lenke til kommentar
Er det farlig å ha astma, og bør man drive med fysisk idrett hvis man har det?

9483261[/snapback]

Astma er en sykdom i luftveiene so gjør at du får dorlig pust og hosteanfall(lager kramper og hele pakka)

Kulde er en av de tingene som gjør at astma slår til, og under fysisik aktivitet der man må puste mye (løping, elelr generlelt sliten) så trigger det astma via at man puster inn kald luft.

 

Er mange andre ting som gjør at astma slår ut, anbefaller et google søk og lese litt der, mye bra info om det på nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...