Laserbeam Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tror nok du tar feil. Eventuelt du tar basis i et dårlig rødpunktsikte til softgun elns. 9481227[/snapback] Så du mener et proffesionelt et, som militæret bruker? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tror nok du tar feil. Eventuelt du tar basis i et dårlig rødpunktsikte til softgun elns. 9481227[/snapback] Så du mener et proffesionelt et, som militæret bruker? 9481238[/snapback] Selvfølgelig! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tror nok du tar feil. Eventuelt du tar basis i et dårlig rødpunktsikte til softgun elns. 9481227[/snapback] Så du mener et proffesionelt et, som militæret bruker? 9481238[/snapback] Selvfølgelig! 9481252[/snapback] Da mener du vel også sånn med nattsyn, og avstands bedømmelse da? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Nei. Tror ikke vi er på samme side her. Men reagerte på det du sa om at det ikke vil bli treffsikkert nok hvis man beveget hodet. Men prikken flytter seg etter geværet. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, nettopp fordi jeg ikke vet hvordan det fungerer. Red.: Hvis du ser her så ser du at prikken alltid sikter på samme plass uansett hvordan han beveger kameraet. http://www.youtube.com/watch?v=oAM9VGTikT8...related&search= Endret 12. september 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 hvorfor har noen utovernavel og andre innovernavel? finnes det statistikk på det? 9481168[/snapback] 9324577[/snapback] Les fra det innlegget og uttover, er tatt opp før. Men det var ikke noe statestik med da. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 tar mennesker inn noe luft gjennom huden? jeg så en frosk på TV som hadde masse hud, og den tok inn oksygen gjennom huden. så jeg begynte å lure på om mennesker gjør det samme, bare mye mindre. huden blir jo skrukkete i vann, og jeg har hørt at sprit på underarmen taes inn. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ja, bare se på de som maler kroppen med gullmaling (de prøvde på Mythbusters). Du dør hvis du ikke vasker det bort. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg tror ikke man døde av det pga mangel på luft, men kroppen blir ca innesperra av det, som resulterte i at man ikke kunne svette og lignende Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg tror ikke man døde av det pga mangel på luft, men kroppen blir ca innesperra av det, som resulterte i at man ikke kunne svette og lignende 9483221[/snapback] Ja, var noe sånt. Kroppen ble for varm. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er det farlig å ha astma, og bør man drive med fysisk idrett hvis man har det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Ja, bare se på de som maler kroppen med gullmaling (de prøvde på Mythbusters). Du dør hvis du ikke vasker det bort. De kom vel frem til at man ikke døde av det EDIT: Kommer selvfølgelig ann på hvordan type maling man bruker... Endret 12. september 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er det farlig å ha astma, og bør man drive med fysisk idrett hvis man har det? 9483261[/snapback] Astma er en sykdom i luftveiene so gjør at du får dorlig pust og hosteanfall(lager kramper og hele pakka) Kulde er en av de tingene som gjør at astma slår til, og under fysisik aktivitet der man må puste mye (løping, elelr generlelt sliten) så trigger det astma via at man puster inn kald luft. Er mange andre ting som gjør at astma slår ut, anbefaller et google søk og lese litt der, mye bra info om det på nett. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Aksepterer posten bare kæsj kontant? Eller tar de kort? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 De tar selvfølgelig kort, men bare når man er på et postkontor. Har ikke vært borti en postbil med kortterminal enda i allefall. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er det farlig å ha astma, og bør man drive med fysisk idrett hvis man har det?9483261[/snapback] Det er ikke bra å få anfall, men idrett er generelt bra fordi det øker hjertets pumpeevne og mengde røde blodlegemer i blodet, funksjoner som er nyttige når lufttilførselen struper seg til under et anfall. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvorfor er det sånn at når man bæsjer på do, så tisser man samtidig, men når man tisser, så må man ikke bæsje? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Stemmer det da? Jeg må drite hvert øyeblikk, skal se om jeg klarer å la være å pisse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fordi man tisser oftere enn man bæsjer, og da er det større sjangse for å måtte tisse mens man bæsjer enn omvendt. Og bæsjer man mens man tisser, eller tisser man mens man bæsjer? Noe og tenke på til neste gang Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Vi tenker i stående stilling her. Det regnes som tissing. Setter du deg ned, så er det mest sansynlig fordi du skal bæsje, eller fordi du liker å sitte å tisse av en eller annen grunn. Tingen er at jeg føler aldri for å bæsje mens jeg tisser. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Kan mennesket eller noen andre dyr sende ut stråling, bortsett fra lys? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå