L4r5 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Det er jo techno da, right? Hva er det ellers? Pop? 9480969[/snapback] Basshunter går vel innunder kategorien "Dance" eller "Eurodance" tror jeg edit: i følge wikipedia så kaller han det "eurodance" selv men det blir omtalt som "Hard Dance" http://en.wikipedia.org/wiki/Basshunter Endret 12. september 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Som for meg går under techno Go Rock, Go! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Som for meg går under techno Go Rock, Go! 9481004[/snapback] "I mine øyne er Volvo et tog! Go VW! Go!" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Som for meg går under techno Go Rock, Go! 9481004[/snapback] Jepp, personlig setter jeg Metallica og Fall out boy under samme kategori, metal! Bare til info, når DU ber om noe hjelp innenfo noe, kan ikke DU forvente at VI skal sette oss inn i hva DU egentlig er ute etter. Endret 12. september 2007 av chokke Lenke til kommentar
ecko Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har kuer vondt av at man rir på dem? 9480770[/snapback] Neppe. Men beina på vanlige kyr er rimelig skrøpelige da 9480845[/snapback] da kan det jo ikke være bra. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har kuer vondt av at man rir på dem? 9480770[/snapback] Neppe. Men beina på vanlige kyr er rimelig skrøpelige da 9480845[/snapback] Pssssh. Det er da fullt mulig å si kuer. Men de kan ikke få ryggproblemer eller belastningsskader eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvordan fungerer et rødpunktssikte? Hvordan kan én prikk holde seg på rett linje?9480219[/snapback] Hvis det ikke er laser, hva er det basert på da? En lyspære? Kan du forklare nærmere hva du mener med "rødpunktssikte"? Hvor tung må en kule med diameter på 1meter være for at en gjennomsnittlig person ikke skal klare og bevege på den?9480931[/snapback] Det kommer an på hvor hard kula og underlaget er. Dersom det er snakk om en kule av stål som står på en plen så synker den nok såpass ned i plenen at den ikke er til å rikke av flekken for 10 mann, men hvis den samme kula står på et tykt stålgulv så skal det ikke være noe problem å få beveget den. En kule med 1 meter diameter har et volum på ca 0,524 kubikkmeter. Stål har en massetetthet på ca 7,9 kg/l. En slik kule av stål vil altså veie rundt 4,14 tonn. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Som for meg går under techno 9481004[/snapback] Argh, hvor er den flash-filmen som viser forskjellen pa dance/euro/house og techno nar jeg trenger den! Nesten gang jeg ser den skal den bookmarkes! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvordan fungerer et rødpunktssikte? Hvordan kan én prikk holde seg på rett linje?9480219[/snapback] Hvis det ikke er laser, hva er det basert på da? En lyspære? Kan du forklare nærmere hva du mener med "rødpunktssikte"? 9481083[/snapback] Nei jeg vet ikke. Trodde han mente en vanlig laserpeker. Fins det så mange typer da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Litt om rødpunktsikte: http://en.wikipedia.org/wiki/Red_dot_sight Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Som for meg går under techno Go Rock, Go! 9481004[/snapback] Jepp, personlig setter jeg Metallica og Fall out boy under samme kategori, metal! Bare til info, når DU ber om noe hjelp innenfo noe, kan ikke DU forvente at VI skal sette oss inn i hva DU egentlig er ute etter. 9481057[/snapback] Oh, du har egentlig rett der Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har kuer vondt av at man rir på dem? 9480770[/snapback] Neppe. Men beina på vanlige kyr er rimelig skrøpelige da 9480845[/snapback] Pssssh. Det er da fullt mulig å si kuer. Men de kan ikke få ryggproblemer eller belastningsskader eller noe i den duren? 9481074[/snapback] Tror ei ku ville greid det, ved tanke på den vekta de bærer på hver dag + når de er gravide. Men åssen det? Skal du prøve? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Som for meg går under techno 9481004[/snapback] Argh, hvor er den flash-filmen som viser forskjellen pa dance/euro/house og techno nar jeg trenger den! Nesten gang jeg ser den skal den bookmarkes! 9481087[/snapback] Her er jo et sted for litt oppklaring ihvertfall Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nei jeg vet ikke. Trodde han mente en vanlig laserpeker. Fins det så mange typer da?9481099[/snapback] Ja, det finnes en drøss med typer lasere, jeg bare stusset siden du avviste at det var snakk om laser. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 hvorfor har noen utovernavel og andre innovernavel? finnes det statistikk på det? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Litt om rødpunktsikte:http://en.wikipedia.org/wiki/Red_dot_sight 9481114[/snapback] Har lest det. Men skjønner ikke hvordan den ene prikken alltid holder seg rett, altså peker samme vei som geværet. Red.: Ja, det finnes en drøss med typer lasere, jeg bare stusset siden du avviste at det var snakk om laser. Tror du missforstår. Spør om rødpunktssikte. Endret 12. september 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Rødpunktsikte og lasersikter er IKKE det samme selv om mange tror det. Et rødpunktsikte er et "vanlig" sikte som monteres oppå våpenet og en liten prikk projiseres inn i optikken. Fordelen med rødpunktsikte er at selv om man ser litt skjeivt inn i sikte så vil prikken bestandig (i teorien) være der kula treffer. Dette kan man ikke oppnå med konvensjonelle optiske sikter edit: Har lest det. Men skjønner ikke hvordan den ene prikken alltid holder seg rett, altså peker samme vei som geværet. 9481173[/snapback] Nei akkurat HVORDAN det fungerer er jeg litt usikker på selv. Endret 12. september 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Litt om rødpunktsikte:http://en.wikipedia.org/wiki/Red_dot_sight 9481114[/snapback] Har lest det. Men skjønner ikke hvordan den ene prikken alltid holder seg rett, altså peker samme vei som geværet. Red.: Ja, det finnes en drøss med typer lasere, jeg bare stusset siden du avviste at det var snakk om laser. Tror du missforstår. Spør om rødpunktssikte. 9481173[/snapback] Rødpunktsikte har en laser i "taket", den lyser på et antirefleks glass slik at prikken ikke skal komme ut, den holder seg ikke alltid rett, hvis du beveger litt på hodet så vil du se at prikken flytter seg litt, derfor er det viktig å holde den samme stillingen hele tiden mens man bruker et rødpunktsikte, slik at det ble treffsikkert nok. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Litt om rødpunktsikte:http://en.wikipedia.org/wiki/Red_dot_sight 9481114[/snapback] Har lest det. Men skjønner ikke hvordan den ene prikken alltid holder seg rett, altså peker samme vei som geværet. Red.: Ja, det finnes en drøss med typer lasere, jeg bare stusset siden du avviste at det var snakk om laser. Tror du missforstår. Spør om rødpunktssikte. 9481173[/snapback] Rødpunktsikte har en laser i "taket", den lyser på et antirefleks glass slik at prikken ikke skal komme ut, den holder seg ikke alltid rett, hvis du beveger litt på hodet så vil du se at prikken flytter seg litt, derfor er det viktig å holde den samme stillingen hele tiden mens man bruker et rødpunktsikte, slik at det ble treffsikkert nok. 9481207[/snapback] Tror nok du tar feil. Eventuelt du tar basis i et dårlig rødpunktsikte til softgun elns. Endret 12. september 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Pssssh. Det er da fullt mulig å si kuer. Men de kan ikke få ryggproblemer eller belastningsskader eller noe i den duren? 9481074[/snapback] Tror ei ku ville greid det, ved tanke på den vekta de bærer på hver dag + når de er gravide. Men åssen det? Skal du prøve? 9481135[/snapback] Ja, det var tanken. Ville bare forsikre meg om at jeg ikke utsatte kuen for noen unødvendige lidelser. Jeg er en dyrevenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå