Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror det har med maten du spiser, jeg. Om du spiser egg, så vil du få en ninjafis som stinker myrhull. Om du spiser en god brødskive uten noe ekstremt oppå, vil du få et fint brak.

8855980[/snapback]

 

Dels med hva du spiser, selvom dette varierer fra person til person. En mer dominant faktor er konsentrasjonen av bakterier i tarmene dine. ( Ikke lik fra person til person )

Så noen slipper aldri en stinker, mens andre spyr ut hundrevis :)

Lenke til kommentar
Hvem oppfant vinduene?

Er vel ikke noen som har oppfunnet dette. Et vindu kan vel være et hull i en hvilken som helst konstruksjon, med hovedformål å slippe inn lys. Mener du vindu med glass?

8816306[/snapback]

 

Det var Perserne.

Lenke til kommentar
Jeg tror det har med maten du spiser, jeg. Om du spiser egg, så vil du få en ninjafis som stinker myrhull. Om du spiser en god brødskive uten noe ekstremt oppå, vil du få et fint brak.

8855980[/snapback]

 

Dels med hva du spiser, selvom dette varierer fra person til person. En mer dominant faktor er konsentrasjonen av bakterier i tarmene dine. ( Ikke lik fra person til person )

Så noen slipper aldri en stinker, mens andre spyr ut hundrevis :)

8856146[/snapback]

Jeg er klar over det, men Effectiv spurte hvorfor promper ikke alltid kommer ut på samme måte, i samme odør.

 

(Eufemismer :love: )

Lenke til kommentar
Hvor mange ulike kombinasjoner kan man få med kromosomene våre?

8857532[/snapback]

 

n! = nx(n-1)x .. 4x3x2x1

 

Siden det er tidlig om morgenen, tipper jeg rundt:

 

25852016738884976640000 muligheter.

 

25,852,016,738,884,976,640,000 altså.. *trekke pusten*

 

Twenty-five sextillion, eight hundred fifty-two quintillion, sixteen quadrillion, seven hundred thirty-eight trillion, eight hundred eighty-four billion, nine hundred seventy-six million, six hundred forty thousand.

 

..lettere på engelsk.

 

Det er ca like stort som kopper med vann i alle hav.. eller noe :p

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Hva gjør jeg vist jeg tror en av trådene mine er slettet?

8857743[/snapback]

 

Blir paranoid?

 

Hvordan børner man med bil? Altså står stille og spinner med hjula..

8857871[/snapback]

 

Heiser den opp på en bukk?

 

 

Forøvrig, begge spørsmålene burde vel ha blitt postet i tilbakemeldinger om forum og bil-delen av forumet?

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Hvordan børner man med bil? Altså står stille og spinner med hjula..

 

Basic er vel å bremse oggasse , se i linken i posten over for detaljer ;)

 

Synes nesten man burde bruke PM hvis man bare skal komentere et innlegg, og ikke svare ordentlig eller spørre om noe nytt.

 

Hvor mange liter bensin/disel selges det i norge per år?

Hvor mange % av dette er biodisel?

Er biodisel CO2 nøytral?

 

 

Demonizer, det var et sykt tall. Hva er den rekken på norsk? ( altså , million, milliard osv)

Lenke til kommentar
Finnes det en greit og enkel metode for å ungå tårer i øynene når man kutter løk.

8860776[/snapback]

1. Sett skjærebrettet på komfyren. (før du slår på platene selvsagt)

2. Sett avtrekksvifta på maks

3. Skjær i vei

 

:)

 

Redigert: Hvis leiligheta er veldig tett bygget så kan det lønne seg å sette et vindu i andre enden av leiligheta litt på gløtt sånn at det blir god gjennomstrømning av luft og at lufta strømmer fra leiligheta til kjøkkenvifta. Dersom man ikke gjør det så vil stekeosen bre seg litt ut i leiligheta selv om vifta står på.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...