Kakofoni Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det var en diskusjon her for en stund siden; glass er i hvert fall rimelig seigt. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dette spørsmålet er ikke rasistisk ment i det hele tatt, men jeg lurer på om noen har sett et svart menneske med downs syndrom? Jeg har aldrig sett det i livet mitt. Det må vel finnest? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Dette spørsmålet er ikke rasistisk ment i det hele tatt, men jeg lurer på om noen har sett et svart menneske med downs syndrom? Jeg har aldrig sett det i livet mitt. Det må vel finnest? 9460894[/snapback] Eg kan ikkje huske eg har sett ein blond, mørkhudet person, unntatt Wesley Snipes. Endret 9. september 2007 av Sviker Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Eg kan ikkje huske eg har sett ein blond, mørkhudet person, unntatt Wesley Snipes. 9460939[/snapback] Det var da heller ikke spørsmålet. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 spør igjen bare på en annen måte. blir man sterk bare av å ta steroider? man må vell trene>? hva er greia med steroider? og til sist, krymper ballanene dine av det? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dette spørsmålet er ikke rasistisk ment i det hele tatt, men jeg lurer på om noen har sett et svart menneske med downs syndrom? Jeg har aldrig sett det i livet mitt. Det må vel finnest? 9460894[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...ghlite=%2Bdowns Det har vert oppe mange ganger i den gamle tråden, les svarene der Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 blir man sterk bare av å ta steroider? 9460974[/snapback] Nei. Det gir ofte raskere resultater, men man bør likevel ha både trening og matinntak i orden, i tillegg til at man bør ha trent en god stund, før man skulle finne på noe så dumt. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dette spørsmålet er ikke rasistisk ment i det hele tatt, men jeg lurer på om noen har sett et svart menneske med downs syndrom? Jeg har aldrig sett det i livet mitt. Det må vel finnest? 9460894[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...ghlite=%2Bdowns Det har vert oppe mange ganger i den gamle tråden, les svarene der 9460983[/snapback] Takk for svaret. Noen som har et bilde av en? Jeg vil gjerne se. Fordi en kompis tror ikke på meg at det finnest, han vil se bilde.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvorfor liker mennesker å se på fotball? 9459700[/snapback] Godt spørsmål egentlig. Det er jo "bare 22 mennesker som løper etter en ball." Nei, det er vel fordi mange folk syns det er spennende, nesten som en film. Folk tipper jo også. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvorfor liker mennesker å se på fotball? 9459700[/snapback] Godt spørsmål egentlig. Det er jo "bare 22 mennesker som løper etter en ball." Nei, det er vel fordi mange folk syns det er spennende, nesten som en film. Folk tipper jo også. 9461117[/snapback] Det er jo bare 22 mennesker som løper etter en ball, hvorfor ikke spille selv? Sitte inne og se på en skjerm er jo idiotisk spør du meg og alle jeg kjenner. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Noen som har et bilde av en? Jeg vil gjerne se. Fordi en kompis tror ikke på meg at det finnest, han vil se bilde.. Godt spørsmål egentlig. Det er jo "bare 22 mennesker som løper etter en ball." 9461117[/snapback] Ja, hadde vært mer morro om det var 22 baller ... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Haha, Pondus Personlig syns jeg fotball er mye mer morro å spille sjøl enn å se på. Det er nesten kjedelig for meg Selv om Liverpool er i mitt hjerte <3 EDIT: La på rødfarge Endret 9. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
knegg Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 kor i forumet skal eg poste om korlis man krymper jpeg filer? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dette spørsmålet er ikke rasistisk ment i det hele tatt, men jeg lurer på om noen har sett et svart menneske med downs syndrom? Jeg har aldrig sett det i livet mitt. Det må vel finnest? 9460894[/snapback] Jeg har en mørkhudet kar med downs syndrom i bokseklubben flink kar, bare litt problemer med motorikken, men jaja Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 kor i forumet skal eg poste om korlis man krymper jpeg filer? 9461310[/snapback] Åpne de i Paint, og save de igjen. Hjelper seriøst Eller du mener kanskje ikke filstørrelsen? Du mener hele bildet? Vel, åpne i paint->velg Bilde->velg Strekk/Forskyv-> voila Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 kor i forumet skal eg poste om korlis man krymper jpeg filer? 9461310[/snapback] Digital foto og video --> Bilderedigering og programvare. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Grunnen til at man ser få mørkhudede med Downs er vel nettopp fordi det er færre negre enn hvite i Norge, og derfor også færre med Downs? Da har jeg et oppfølgerspørsmål: finnes det sykdommer som kun forekommer, eller forekommer mer hyppig, på enkelte folkeslag? Har hørt at det finnes urbefolkning på enkelte stillehavsøyer hvor det aldri har blitt registrert Alzheimer. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 spør igjen bare på en annen måte. blir man sterk bare av å ta steroider? man må vell trene>? hva er greia med steroider? og til sist, krymper ballanene dine av det? 9460974[/snapback] Nei, man blir ikke sterk av å bare ta steroider. Man må trene i tillegg ellers blir man bare veldig fet. Hva du mener med "greia" er vel uvistt, men om det er grunnen til at det vriker. Så kan det enkelt forklares med at du får veldig mye mer av det mannlige kjønnshormonet (testosteron). Ballene kan krympe med bruk, men går tilbake ved stopp i kuren. Bare så det er sagt, så tar jeg sterk avstand fra alt som har med doping å gjøre. Jeg andbefaler sterkt å holde deg langt unna steroider, det gjør mer vondt enn godt. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kan man ta for mange fluor tabletter? Og hva skjer da isåfall? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Eller: Hva får deg til å våkne om morgenen? Underbevissten? 9455668[/snapback] Vi mennesker har en innebygd 24 timers syklus. En slags "klokke". Den forteller deg når det er påtide å stå opp 9458647[/snapback] Ikke bare det, men vi har også en alarm vi "programmere" til å vekke oss. edit: Jeg har nylig fått meg basskasse i bilen, og lurer på en ting: Hvor lenge kan jeg høre på musikk som på det høyeste er borti 120 dB? Og hvis jeg får dårlig hørsel av dette, vil jeg ikke kunne høre dype basser så bra(hvis det er dype basser som gjør at jeg får dårlig hørsel)? Endret 10. september 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå