Laffe Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Etter å ha lekt meg med doppapir i nesen ved å stikke papir opp i nesa til du beggynner å nyes elelr sånn "Æssju" så har jeg rett og slett blitt forkjøla.. det renner snørr som bare det og da blitt sjuuk:p Hva kan det komme av? har jeg truffet et eller annet som gjør at det renner megde snørr? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Noen som vet hvilke episode han sier det i? 9447780[/snapback] Han sier det i flere episoder. En gang sier han det til en dame som han er i en klemme med. Hører man ikke er man døv. Ser man ikke er man blind. Snakker man ikke er man stum. Hva er "folkeordene" til null lukte og følesans? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Etter å ha lekt meg med doppapir i nesen ved å stikke papir opp i nesa til du beggynner å nyes elelr sånn "Æssju" så har jeg rett og slett blitt forkjøla.. det renner snørr som bare det og da blitt sjuuk:pHva kan det komme av? har jeg truffet et eller annet som gjør at det renner megde snørr? 9449147[/snapback] Kan vere det henger nokon partiklar igjen oppe i nasa? Dopapir er jo kjent for å løyse seg opp, noko som kan ha vore tilfellet her..? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kikket på "Worlds Most Amazing Videos" nettopp, og der viste det ett klipp som omhandlet en motocrossfører som kjørte freestyle i Mexico. Selvfølgelig krasjet denne stakkars fyren. Men det som var litt merkelig var det at etter kort tid, så kom det tre andre karer med sorte skjermer for å skjerme han som krasjet for publikum og kameraer. Er dette normalt i Mexico? Jeg har aldri sett noe lignende noen andre plasser før. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er det noen forskjell på evnen til å lede strøm i varmt / kaldt vann? 9448288[/snapback] Fant ikke noe i fysikktabellen... Hmm. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er det noen forskjell på evnen til å lede strøm i varmt / kaldt vann? 9448288[/snapback] Fant ikke noe i fysikktabellen... Hmm. 9450872[/snapback] Begge leder strøm like dårlig. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vi ser for oss at vi har en shot med 20 % sprit, og en annen shot som er fire ganger så stor, men av øl med 5 %. Vil man bli like berusa av shotten med sprit som av den med øl? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vi ser for oss at vi har en shot med 20 % sprit, og en annen shot som er fire ganger så stor, men av øl med 5 %. Vil man bli like berusa av shotten med sprit som av den med øl? 9450934[/snapback] nei tror ikke det for når du drikker 5% ølet så får du i deg mer alkoholfri væske enn når du drikker spriten. jeg tror det er rett. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 man får i seg like mye alkohol, men i ølet følger det med alkoholfri væske også, det har nok sin virkning(bedre følelse dagen derpå). Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kor lenge sit lukta av ein normal spraylakk? Dvs. eg spraya ein boks for nokon dagar sidad, så tok eg boksen med inn på rommet mitt, og no lukter det maling her =/ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvis jeg smitter noen med en forkjølelse, kan de smitte meg igjen? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 kan man gni hendene sine så hardt mot hverandre at man brenner seg? det blir ganske varmt Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 kan man gni hendene sine så hardt mot hverandre at man brenner seg? det blir ganske varmt 9451594[/snapback] Jada, ta litt vaselin på hendene så starter du å gni hendene sammen, til slutt blir det så varmt at du ikke klarer å fortsette, men hvis du fortsetter så får du nok sår og blemmer. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvis jeg smitter noen med en forkjølelse, kan de smitte meg igjen? 9451311[/snapback] En forkjølelse er vel ikke virus/bakterie så nei det kan ikke smittes. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Forteller du meg at en forkjølelse ikke er smittsomt i det hele tatt!? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvis jeg smitter noen med en forkjølelse, kan de smitte meg igjen? 9451311[/snapback] En forkjølelse er vel ikke virus/bakterie så nei det kan ikke smittes. 9451719[/snapback] Okeey. Hvor har du fått fra at forkjølelse ikke er smittsomt? Jeg har selv blitt smittet før. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) http://no.wikipedia.org/wiki/Forkjølelse "Viruspartiklene overføres som dråpesmitte i forbindelse med hosting eller nysing. Dråpene inhaleres enten direkte, eller overføres fra hånd til hånd via for eksempel håndhilsing eller objekter som dørhåndtak, og så introdusert til nesegangene når hånden rører ved øye eller nese." Endret 8. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvor fort tørker superlim når det ikke er lagt press på det, men når limet ligger som en bløt klump på en flate? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvor fort tørker superlim når det ikke er lagt press på det, men når limet ligger som en bløt klump på en flate? 9451993[/snapback] Etter ca. 3-4 sec, har prøvd det på fingerene uten å presse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå