Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Etter å ha lekt meg med doppapir i nesen ved å stikke papir opp i nesa til du beggynner å nyes elelr sånn "Æssju" :p så har jeg rett og slett blitt forkjøla.. det renner snørr som bare det og da blitt sjuuk:p

Hva kan det komme av? har jeg truffet et eller annet som gjør at det renner megde snørr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvilke episode han sier det i?

9447780[/snapback]

Han sier det i flere episoder. En gang sier han det til en dame som han er i en klemme med.

Hører man ikke er man døv. Ser man ikke er man blind. Snakker man ikke er man stum. Hva er "folkeordene" til null lukte og følesans?

Lenke til kommentar
Etter å ha lekt meg med doppapir i nesen ved å stikke papir opp i nesa til du beggynner å nyes elelr sånn "Æssju" :p så har jeg rett og slett blitt forkjøla.. det renner snørr som bare det og da blitt sjuuk:p

Hva kan det komme av? har jeg truffet et eller annet som gjør at det renner megde snørr?

9449147[/snapback]

Kan vere det henger nokon partiklar igjen oppe i nasa? Dopapir er jo kjent for å løyse seg opp, noko som kan ha vore tilfellet her..? :)

Lenke til kommentar

Kikket på "Worlds Most Amazing Videos" nettopp, og der viste det ett klipp som omhandlet en motocrossfører som kjørte freestyle i Mexico. Selvfølgelig krasjet denne stakkars fyren. Men det som var litt merkelig var det at etter kort tid, så kom det tre andre karer med sorte skjermer for å skjerme han som krasjet for publikum og kameraer. Er dette normalt i Mexico? Jeg har aldri sett noe lignende noen andre plasser før.

Lenke til kommentar
Vi ser for oss at vi har en shot med 20 % sprit, og en annen shot som er fire ganger så stor, men av øl med 5 %. Vil man bli like berusa av shotten med sprit som av den med øl?

9450934[/snapback]

nei tror ikke det for når du drikker 5% ølet så får du i deg mer alkoholfri væske enn når du drikker spriten.

jeg tror det er rett.

Lenke til kommentar
kan man gni hendene sine så hardt mot hverandre at man brenner seg? det blir ganske varmt :ermm:

9451594[/snapback]

Jada, ta litt vaselin på hendene så starter du å gni hendene sammen, til slutt blir det så varmt at du ikke klarer å fortsette, men hvis du fortsetter så får du nok sår og blemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...