kjellms Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det en (del av en) levende skapning i norsk natur som har konsistensen og fargen til guacamole, og som en katt kunne finne på å fange? Tingen var på størrelse med ytterste tommelledd, og jeg vil gjerne vite hva jeg har tråkket oppi Ta bilde og legg inn spørsmål på Spør en biolog. Hva slags farge har guacamole? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det en (del av en) levende skapning i norsk natur som har konsistensen og fargen til guacamole, og som en katt kunne finne på å fange? Tingen var på størrelse med ytterste tommelledd, og jeg vil gjerne vite hva jeg har tråkket oppi Ta bilde og legg inn spørsmål på Spør en biolog. Hva slags farge har guacamole? Har kastet restene; fargen er slik Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Sikker på at ikke katten din bare kastet opp? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kan godt hende, men hva ga isåfall oppkastet den fargen? Kattematen er mørkebrun. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kan godt hende, men hva ga isåfall oppkastet den fargen? Kattematen er mørkebrun. Er alt du spiser brunt? Tenker bare på den gjennomsnittlige fargen på din avføring;) Er nok magesyre osv... Kan ofte gi grønnfarge. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg har ofte tørket oppkast fra den katten, og den har i alle tilfeller hatt samme farge som fôret eller mørkere. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvis den har spist gress da? Som, katter ofte gjør hvis de er dårlige i magen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Syns fargen var litt for homogen til at det kan være gress Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Har du sett tygget og halvfordøyd gress mange ganger? Personlig syns jeg det ser veldig ut som det. Evt så har jo diare en tendens til å komme i mange fantasifulle kombinasjoner av grønt og brunt. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Har du sett tygget og halvfordøyd gress mange ganger? har ofte sett gresstrå i det brune oppkastet til katta Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Noen som kjenner historien bak denne? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ikke noe Trololorolling her takk Men jeg er også interessert i å vite mer om hvem det er, hva låta "handler om", og diverse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvorfor det? Er du interessert i hva øst-tyske melodi grand prix bidrag fra 1975 handler om også? Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvorfor det? Er du interessert i hva øst-tyske melodi grand prix bidrag fra 1975 handler om også? Er jo en sykt spesiell video, derfor er det naturlig å ha lyst til å vite hvorfor han går rundt og nynner? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ikke noe Trololorolling her takk Men jeg er også interessert i å vite mer om hvem det er, hva låta "handler om", og diverse. http://www.google.com/search?q=trololo Flere av treffene inneholder mye nyttig info. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ikke noe særere enn anna russisk musikk fra 1976, tipper jeg. Typisk MGP bidrag som ikke har noen mening, ala Voi voi voi osv. Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Syns fargen var litt for homogen til at det kan være gress Enig med deg, nei det der er nok litt av en gåte. Hvis den ikke har funnet noe grønnsakstuing, så er det nok noe helt annet den har fått i seg på grunn av lukt og smak. Dyr spiser ofte ting de ikke burde spise pga av lukter og nyskjerrighet. De har jo ikke vårt vett. Men om katta ikke blir syk er det vel bare å glemme det. Jeg har hatt masse dyr hele livet i nærmere 60 år og aldri sett slik oppkast. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 På en gammel vhs-spiller som ble mye brukt for noen år siden, for så å ligge urørt i 2-3 år, så får jeg kun lyd, ikke noe bilde - verken med scart eller antenneutgangen. Er det normalt at bare bilde-delen feiler slik? Lenke til kommentar
theblackman Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kan penis brukes til noe annet enn å ha sex og pisse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå