Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er han zoofil å risikerer fengselstraff..

Dyresex er faktisk ikke ulovlig i følge noen norsk lov, en kattastrofe spør du meg. Det er såklart veldig uglesett, men ikke ulovlig. Klarer man ikke å kue behovene sine, kan man reise til et av de mange dyrebordellene i Danmark.

Det stemmer ikke. Av LOV 2009-06-19 nr 97: Lov om dyrevelferd som tredte i kraft 1. januar 2010 følger det at:

 

§ 14. Særskilte forbud

 

Det er forbudt å:

a) utøve vold mot dyr,

b) hensette dyr i hjelpeløs tilstand,

c) ha seksuell omgang med eller foreta seksuelle handlinger med dyr, og

d) bruke levende dyr som fôr eller agn.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Det ligner på det andre ser fra 2m. Og hvis du skal stille skarpt med et kamera så må det stilles på avstanden 2m.

mirror%20optics.jpg

 

Men bildet er naturligvis speilvendt. For noen få mennesker har det ikke så mye å si, for deres høyre- og venstreside er svært symmetriske. Men de fleste av oss er litt skeive her og der, munnen sitter på skrå, nesa er litt skeiv, det ene øyet sitter litt høyere enn det andre, i hvertfall er det svært sjeldent at ørene sitter like høyt på hodet. De mest symmetriske menneskene blir i alle kulturer oppfattet som vakre, vi andre kunne aldri blitt supermodeller uansett om vi prøvde.

 

Hvis man setter opp to speil i en (vertikal) vinkel på 90° og ser inn mot hjørnet, så vil faktisk speilbildet vi ser bli snudd rett vei, og først da kan vi se oss selv slik andre ser oss. De fleste av oss blir da nesten like overrasket som første gangen vi hører vår egen stemme i et lydopptak.

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar

Tenkte mer på størrelse og "hvor stort" man ser ut kontra symmetri, men takk for forklaringa :)

 

Får se om jeg finner to speil som jeg kan sette i 90° vinkel da=P

SeaLion svarte jo på det helt først i innlegget sitt.

 

Vet det, poengterte bare at han svarte på mer enn jeg spurte om, men det gjorde ingenting, for det var jo kjekk info det også ;)

Lenke til kommentar
Eventuelt så kan man ta et bilde av seg selv?

Selvsagt, men kameralinsen skal være ekstremt vidvinkel for å klare å ta helfigurbilder på 2m avstand. Dessuten er speilbildet et skikkelig 3D-bilde, som selvsagt gir et helt annet inntrykk enn et flatt fotografi.

 

Filme seg selv og streame det live til en eller annen form for skjerm eller prosjektør? :huh:

Lenke til kommentar

Aha, da skal jeg tjene meg 1000 raske. Stefaren min har sagt til meg at om jeg styrter en flaske Tabasco, så får jeg en 1000 -lapp av han. :p

Spør legen din du først, for å være på den sikre siden.

 

Dyresex er faktisk ikke ulovlig i følge noen norsk lov, en kattastrofe spør du meg.

hø-hø-hø

Lenke til kommentar

Da er han zoofil å risikerer fengselstraff..

Dyresex er faktisk ikke ulovlig i følge noen norsk lov, en kattastrofe spør du meg. Det er såklart veldig uglesett, men ikke ulovlig. Klarer man ikke å kue behovene sine, kan man reise til et av de mange dyrebordellene i Danmark.

Oh god :lol:

Men dyrebordell i Danmark?! O.o What the heck?!

Er det lovlegt og nok folk der til at ein har dyrebordell?! *spyr litt*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...