Mariofrans Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hva skjer egentlig hvis en mann har samleie med en ku? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Da er han zoofil å risikerer fengselstraff.. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Da er han zoofil å risikerer fengselstraff.. Dyresex er faktisk ikke ulovlig i følge noen norsk lov, en kattastrofe spør du meg. Det er såklart veldig uglesett, men ikke ulovlig. Klarer man ikke å kue behovene sine, kan man reise til et av de mange dyrebordellene i Danmark. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Dyrebordellene. Finns det apor där? Elefanter? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Da er han zoofil å risikerer fengselstraff.. Dyresex er faktisk ikke ulovlig i følge noen norsk lov, en kattastrofe spør du meg. Det er såklart veldig uglesett, men ikke ulovlig. Klarer man ikke å kue behovene sine, kan man reise til et av de mange dyrebordellene i Danmark. Det stemmer ikke. Av LOV 2009-06-19 nr 97: Lov om dyrevelferd som tredte i kraft 1. januar 2010 følger det at: § 14. Særskilte forbud Det er forbudt å: a) utøve vold mot dyr, b) hensette dyr i hjelpeløs tilstand, c) ha seksuell omgang med eller foreta seksuelle handlinger med dyr, og d) bruke levende dyr som fôr eller agn. Endret 25. mars 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvis man ser på seg selv i speilet fra 1m vil det være på samme måte som andre oppfatter deg fra 1m eller 2m? Tenker selv at det blir 2m, hva mener dere? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Det ligner på det andre ser fra 2m. Og hvis du skal stille skarpt med et kamera så må det stilles på avstanden 2m. Men bildet er naturligvis speilvendt. For noen få mennesker har det ikke så mye å si, for deres høyre- og venstreside er svært symmetriske. Men de fleste av oss er litt skeive her og der, munnen sitter på skrå, nesa er litt skeiv, det ene øyet sitter litt høyere enn det andre, i hvertfall er det svært sjeldent at ørene sitter like høyt på hodet. De mest symmetriske menneskene blir i alle kulturer oppfattet som vakre, vi andre kunne aldri blitt supermodeller uansett om vi prøvde. Hvis man setter opp to speil i en (vertikal) vinkel på 90° og ser inn mot hjørnet, så vil faktisk speilbildet vi ser bli snudd rett vei, og først da kan vi se oss selv slik andre ser oss. De fleste av oss blir da nesten like overrasket som første gangen vi hører vår egen stemme i et lydopptak. Endret 25. mars 2010 av SeaLion Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tenkte mer på størrelse og "hvor stort" man ser ut kontra symmetri, men takk for forklaringa Får se om jeg finner to speil som jeg kan sette i 90° vinkel da=P Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tenkte mer på størrelse og "hvor stort" man ser ut kontra symmetri, men takk for forklaringa Får se om jeg finner to speil som jeg kan sette i 90° vinkel da=P SeaLion svarte jo på det helt først i innlegget sitt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Eventuelt så kan man ta et bilde av seg selv? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Eventuelt så kan man ta et bilde av seg selv? Selvsagt, men kameralinsen skal være ekstremt vidvinkel for å klare å ta helfigurbilder på 2m avstand. Dessuten er speilbildet et skikkelig 3D-bilde, som selvsagt gir et helt annet inntrykk enn et flatt fotografi. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tenkte mer på størrelse og "hvor stort" man ser ut kontra symmetri, men takk for forklaringa Får se om jeg finner to speil som jeg kan sette i 90° vinkel da=P SeaLion svarte jo på det helt først i innlegget sitt. Vet det, poengterte bare at han svarte på mer enn jeg spurte om, men det gjorde ingenting, for det var jo kjekk info det også Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Eventuelt så kan man ta et bilde av seg selv? Selvsagt, men kameralinsen skal være ekstremt vidvinkel for å klare å ta helfigurbilder på 2m avstand. Dessuten er speilbildet et skikkelig 3D-bilde, som selvsagt gir et helt annet inntrykk enn et flatt fotografi. Filme seg selv og streame det live til en eller annen form for skjerm eller prosjektør? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Aha, da skal jeg tjene meg 1000 raske. Stefaren min har sagt til meg at om jeg styrter en flaske Tabasco, så får jeg en 1000 -lapp av han. Spør legen din du først, for å være på den sikre siden. Dyresex er faktisk ikke ulovlig i følge noen norsk lov, en kattastrofe spør du meg. hø-hø-hø Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvordan formes stemmen til hver enkelt person? Kan noens stemme f.eks. fortelle noe om personen og/eller fortiden hans/hennes? Har det blitt forsket noe særlig på dette? Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvorfor finner så mange mennesker Paradise Hotel interessant? Hva gjør at folk liker programmet? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvorfor finner så mange mennesker Paradise Hotel interessant? Hva gjør at folk liker programmet? tja, det er teit, det er sexy, det gir skadefryd, det fører til skandaler, man slipper å løfte på ræva -- etc. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det er jo så teit at det blir morsomt. Og det er jo alltid gøy med litt skandaler og drama, så lenge det ikke gjelder en selv Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Da er han zoofil å risikerer fengselstraff.. Dyresex er faktisk ikke ulovlig i følge noen norsk lov, en kattastrofe spør du meg. Det er såklart veldig uglesett, men ikke ulovlig. Klarer man ikke å kue behovene sine, kan man reise til et av de mange dyrebordellene i Danmark. Oh god Men dyrebordell i Danmark?! O.o What the heck?! Er det lovlegt og nok folk der til at ein har dyrebordell?! *spyr litt* Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Finnes det noen spesiell type mat som får hår til å gro fortere? Hvor mye vil kostholdet ha å si for vekstfarten til håret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå